Przetargi.pl
Budowa trzech kompleksów Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Mrocza

Gmina Mrocza ogłasza przetarg

  • Adres: 89115 Mrocza, Plac 1 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 74 10 , fax. 52 385 62 41
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrocza
    Plac 1 Maja 20
    89115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 74 10, fax. 52 385 62 41
    REGON: 9235088900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa trzech kompleksów Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Mrocza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa trzech kompleksów Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Mrocza część I - Otwarta Strefa Aktywności w Drzewianowie część III - Otwarta Strefa Aktywności w Mroczy część III - Otwarta Strefa Aktywności w Rościminie Dot. części I: Przedmiotem inwestycji jest budowa otwartej strefy aktywności na działce nr 152 w Drzewianowie, gmina Mrocza. Działka nr 152 w Drzewianowie, gmina Mrocza stanowi własność Miasta i Gminy Mrocza, co stwierdzono na podstawie wypisu z księgi wieczystej. Na działce znajduje się budynek ochotniczej straży pożarnej oraz budynek świetlicy wiejskiej. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Teren objęty opracowaniem jest ogrodzony. Działka nr 152 jest działką budowlaną. W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się następujące prace: a) Wyrównanie terenu i wykonanie trawnika; b) Budowa siłowni zewnętrznej: − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej ławka i prostownik pleców, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej orbitrek, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej drabinka i podciąg nóg, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wyciąg górny i wyciskanie siedząc, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej prasa nożna, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wioślarz, c) Budowa strefy relaksu: − Montaż urządzeń strefy relaksu stół do ping-ponga, − Montaż urządzeń strefy relaksu stół do gry w szachy i chińczyka, − Montaż urządzeń strefy relaksu 4 ławki z oparciem, − urządzeń strefy relaksu stojak na rowery (5 miejsc) – 2 szt., − Montaż urządzeń strefy relaksu śmietnik – 2 szt., − Montaż urządzeń strefy relaksu tablica informacyjna. Na terenie działki nr 152 w Drzewianowie, gmina Mrocza w miejscu gdzie zaprojektowano budowę otwartej strefy aktywności, na podstawie wizji lokalnej stwierdzono występowanie korzystnych warunków gruntowych. Warunki gruntowe i charakter inwestycji pozwala zaliczyć obiekt do pierwszej kategorii geotechnicznej. Wymiary fundamentów należy dostosować do wymagań producenta i konkretnego urządzenia. Beton bloków fundamentowych C20/25, stal zbrojeniowa B500SP. W celu montażu konstrukcji stalowej należy w bloku fundamentowym zamontować pręty gwintowane Ø16mm zgodnie z wytycznymi producenta (pręty wraz z szablonem dostarczone wraz z urządzeniami siłowni - komplet). Usytuowanie fundamentów względem urządzeń siłowni zgodnie z kartami katalogowymi producenta. Bloki fundamentowe muszą znajdować się min. 30 cm poniżej projektowanego terenu. W projekcie umieszczono przykładowe rozwiązania dla konkretnych urządzeń. W przypadku wystąpienia znaczących różnic, sposób wykonania fundamentów należy przedstawić projektantowi do akceptacji. UWAGA! Przy wycenianiu OSA w Drzewianowie nie należy wyceniać elementów placu zabaw (poz. 5, 7, 8, 9, 10 i 11 projektu zagospodarowania terenu). Dot. części II: Przedmiotem inwestycji jest budowa otwartej strefy aktywności na działce nr 769 w w Mroczy. Działka nr 769 w Mroczy stanowi własność Miasta i Gminy Mrocza, co stwierdzono na podstawie wypisu z księgi wieczystej. Na działce znajduje się budynek handlowo - usługowy. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Teren objęty opracowaniem jest częściowo ogrodzony. Działka nr 769 jest działką budowlaną. W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się następujące prace: a) Wyrównanie terenu i wykonanie trawnika. b) Budowa ogrodzenia panelowego. c) Budowa siłowni zewnętrznej: − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej ławka i prostownik pleców, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej orbitrek, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej drabinka i podciąg nóg, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wyciąg górny i wyciskanie siedząc, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej prasa nożna, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wioślarz. d) Budowa strefy relaksu: − Montaż urządzeń strefy relaksu stół do ping-ponga, − Montaż urządzeń strefy relaksu stół do gry w szachy i chińczyka, − Montaż urządzeń strefy relaksu trampolina, − Montaż urządzeń strefy relaksu 4 ławki z oparciem, − Montaż urządzeń strefy relaksu śmietnik - 2 szt., − Montaż urządzeń strefy relaksu stojak na rowery (5 miejsc) – 2 szt. e) Budowa placu zabaw o charakterze sprawnościowym: − Montaż urządzeń placu zabaw przejazd linowy, − Montaż urządzeń placu zabaw zestaw zabawowy nr 1, − Montaż urządzeń placu zabaw zestaw zabawowy nr 2, − Montaż urządzeń placu zabaw zestaw zabawowy nr 3, − Montaż urządzeń placu zabaw tablica informacyjna. Na terenie działki nr 769 w Mroczy, w miejscu gdzie zaprojektowano budowę otwartej strefy aktywności, na podstawie wizji lokalnej stwierdzono występowanie korzystnych warunków gruntowych. Warunki gruntowe i charakter inwestycji pozwala zaliczyć obiekt do pierwszej kategorii geotechnicznej. Należy wytyczyć przebieg nowego ogrodzenia oraz usunąć wszelkie przeszkody na projektowanej trasie ogrodzenia, w tym wykarczować oraz przyciąć krzewy i drzewa. Projektuje się wykonanie ogrodzenia z systemowych, prefabrykowanych paneli ogrodzeniowych na prefabrykowanym cokole betonowym. Ogrodzenie z elementów powlekanych w kolorze zielonym. Ogrodzenie nie może posiadać ostrych bądź niebezpiecznych zakończeń. W projekcie przedstawiono przykładowe rozwiązania systemowe prefabrykowanych paneli ogrodzeniowych. Cokół projektuje się z płyty cokołowej gładkiej zbrojonej o wymiarach 2500x200x40mm, mrozoodpornej z betonu klasy C35/45. Słupki stalowe ocynkowane powlekane w kolorze zielonym o wymiarze 40x60mm, w osiowym rozstawie 2580 mm. Projektuje się mocowanie słupków w monolitycznym fundamencie o średnicy 25cm i wysokości 100cm z betonu klasy minimum C12/15, posadowionym poniżej strefy przemarzania na głębokości 1,00m. Słupki od góry należy zabezpieczyć kapturkami nawierzchniowymi. Panele ogrodzeniowe zgrzewane ocynkowane powlekane w kolorze zielonym o wysokości 1000mm i średnicy prętów 4mm. Wymiary oczka pręta 50x200mm. Panel musi być wykonany zgodnie z normą EN 10223-7: 2002. Panele ogrodzeniowe muszą być pozbawione górnych końcówek drutów (grzebieni), zakończenie powinno być wykonane w sposób „bezpieczny”. W przypadku montażu paneli ogrodzeniowych na odcinkach o długości mniejszej od 2,50m należy dokonać skrócenia za pomocą nożyc do cięcia prętów do 8mm. Panel skracać modularnie co 50mm możliwie blisko zgrzewu. Przecięte pręty zabezpieczyć przeciwkorozyjnie w kolorze zielonym. Furtka jednoskrzydłowa ocynkowana powlekana w kolorze zielonym. Wysokość skrzydła furtki 1200mm, od poziomu gruntu 1280mm, szerokość 1200mm. Wypełnienie skrzydła panelem zgrzewanym. Skrzydła wyposażyć w zamek Lob oraz zawiasy M16 90˚. Zachować prześwity nie mniejsze niż w przykładowym rozwiązaniu. Słupki stalowe ocynkowane powlekane w kolorze zielonym o wymiarze 60x60mm, w osiowym rozstawie 1260 mm. Mocowanie słupków w monolitycznym fundamencie o średnicy 35cm i wysokości 100cm z betonu klasy minimum C12/15, posadowionym poniżej strefy przemarzania na głębokości 1,00m. Słupki od góry należy zabezpieczyć kapturkami nawierzchniowymi. Wymiary fundamentów należy dostosować do wymagań producenta i konkretnego urządzenia. Beton bloków fundamentowych C20/25, stal zbrojeniowa B500SP. W celu montażu konstrukcji stalowej należy w bloku fundamentowym zamontować pręty gwintowane Ø16mm zgodnie z wytycznymi producenta (pręty wraz z szablonem dostarczone wraz z urządzeniami siłowni - komplet). Usytuowanie fundamentów względem urządzeń siłowni zgodnie z kartami katalogowymi producenta. Bloki fundamentowe muszą znajdować się min. 30 cm poniżej projektowanego terenu. Dot. części III: Przedmiotem inwestycji jest budowa otwartej strefy aktywności na działce nr 36/11 w Rościminie, gmina Mrocza. Działka nr 36/11 w Rościminie, gmina Mrocza stanowi własność Miasta i Gminy Mrocza, co stwierdzono na podstawie wypisu z księgi wieczystej. Na działce znajduje się budynek świetlicy wiejskiej. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Teren objęty opracowaniem nie jest ogrodzony. Działka nr 36/11 jest działką budowlaną. W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się następujące prace: a) Wyrównanie terenu i wykonanie trawnika. b) Budowa siłowni zewnętrznej: − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej ławka i prostownik pleców, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej orbitrek, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej drabinka i podciąg nóg, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wyciąg górny i wyciskanie siedząc, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej prasa nożna, − Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wioślarz. c) Budowa strefy relaksu: − Montaż urządzeń strefy relaksu stół do ping-ponga, − Montaż urządzeń strefy relaksu stół do gry w szachy i chińczyka, − Montaż urządzeń strefy relaksu 4 ławki z oparciem, − Montaż urządzeń strefy relaksuśmietnik - 2 szt., − Montaż urządzeń strefy relaksu tablica informacyjna. Na terenie działki nr 36/11 w Rościminie, gmina Mrocza w miejscu gdzie zaprojektowano budowę otwartej strefy aktywności, na podstawie wizji lokalnej stwierdzono występowanie korzystnych warunków gruntowych. Warunki gruntowe i charakter inwestycji pozwala zaliczyć obiekt do pierwszej kategorii geotechnicznej. Wymiary fundamentów należy dostosować do wymagań producenta i konkretnego urządzenia. Beton bloków fundamentowych C20/25, stal zbrojeniowa B500SP. W celu montażu konstrukcji stalowej należy w bloku fundamentowym zamontować pręty gwintowane Ø16mm zgodnie z wytycznymi producenta (pręty wraz z szablonem dostarczone wraz z urządzeniami siłowni -komplet). Usytuowanie fundamentów względem urządzeń siłowni zgodnie z kartami katalogowymi producenta. Bloki fundamentowe muszą znajdować się min. 30 cm poniżej projektowanego terenu. W projekcie umieszczono przykładowe rozwiązania dla konkretnych urządzeń. W przypadku wystąpienia znaczących różnic, sposób wykonania fundamentów należy przedstawić projektantowi do akceptacji. Wykonanie przedmiotu umowy: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy – co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r. , poz. 1666, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane: - z montażem elementów wyposażenia Otwartej Strefy Aktywności. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 2) Wykonawca składa wykaz osób(zgodny z Załącznikiem nr 8 do SIWZ), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania robót. 3) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 5) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (przedruk z SIWZ) 11.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - część I - 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100 gr.), - część II - 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 gr.), - część III - 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100 gr.), 11.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 11.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 11.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS w Koronowo Oddział Mrocza, Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 11.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 11.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, w pok. 305, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 11.7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy”. 2) Umowę konsorcjum/spółki cywilnej – jeżeli dotyczy 3) Kopię dowodu wniesienia wadium – jeżeli zajdzie konieczność 4) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy. 5) Kosztorys ofertowy - dla celów poglądowych Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach