Przetargi.pl
Budowa targowiska Mój Rynek w miejscowości Mochowo, gm. Mochowo

Gmina Mochowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-214 Mochowo, Sierpecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 763 333, , fax. 242 763 178
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mochowo
    Sierpecka 2
    09-214 Mochowo, woj. mazowieckie
    tel. 242 763 333, , fax. 242 763 178
    REGON: 61101577300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mochowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska Mój Rynek w miejscowości Mochowo, gm. Mochowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje prace budowlane polegające na wykonaniu robót budowlanych (budynek biurowo – socjalny, wiata targowa, miejsca parkingowe,miejsce utwardzone pod stanowiska targowe nie zadaszone, ciąg pieszo – jezdny), instalacyjnych (przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacyjne, przyłącze kanalizacji deszczowej) oraz na budowie miejsca na gromadzenie odpadów stałych i zbiornika na wody deszczowe objętych realizacją projektu budowy targowiska „Mój Rynek” w miejscowości Mochowo, gm. Mochowo. Prace należy prowadzić zgodnie z projektem budowlanym targowiska „Mój rynek” oraz pozostałą dokumentacją. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające, tj. w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie wezwany do złożenia wraz z innymi wskazanymi dokumentami z Rozdziału V niniejszej SIWZ, kosztorysów ofertowych wykonanych na podstawie sprawdzonych i ewentualnie uzupełnionych przedmiarów robót, w celu późniejszego zweryfikowania robót i wartości wynagrodzenia przy fakturowaniu częściowym i końcowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) do upływu terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 roku Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego– Urząd Gminy Mochowo, BS Stara Biała Oddział w Mochowie 83 9038 0004 3915 9043 2000 0680. 3. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie (godzina) składania ofert. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie dokumentu do oferty, co jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone zgodnie z art. 25a. VI. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie odpowiednich dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiarów robót, b) oświadczenia wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik Nr 7 do SIWZ (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach