Przetargi.pl
Budowa targowiska Mój Rynek w Gminie Sośno

Gmina Sośno ogłasza przetarg

  • Adres: 89-412 Sośno, Nowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48523890110 , fax. +48523891279
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośno
    Nowa 1
    89-412 Sośno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48523890110, fax. +48523891279
    REGON: 092350955
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gm-sosno.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska Mój Rynek w Gminie Sośno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Budowa targowiska Mój Rynek w Gminie Sośno. Inwestycja prowadzona będzie na podstawie pozwolenia na budowę znak: AB.6740.140.2017 z dnia 24.05.2017r. wydanego przez Starostę Sępoleńskiego. Lokalizacja inwestycji – dz. nr ewid. 228/3, 228/4, 228/1, 229 obręb Sośno, gm. Sośno, przy al. Jana Pawła II w Sośnie. W skład budowy targowiska „Mój Rynek” w Gminie Sośno wchodzi: budowa wiaty targowej z konstrukcji drewnianej przeznaczonej do handlu towarem. Dach wiaty dwuspadowy o kącie nachylenia 30o pokryty blachodachówką w kolorze zbliżonym do kolorystyki istniejących zabudowań. Wymiary wiaty 3,60 m x 24,50 m. Wiata targowa posiadać ma 9 miejsc handlowych o łącznej powierzchni 88,40 m2. Ponadto zaprojektowano toaletę ogólnodostępną dla handlarzy, w postaci budynku parterowego niepodpiwniczonego o dachu dwuspadowym o kącie nachylenia 30opokryty blachodachówką w kolorze zbliżonym do kolorystyki istniejących zabudowań. Wymiary budynku 5,40 m x 5,70 m. Zakres prac obejmuje likwidację starego nieużytkowanego podjazdu dla osób niepełnosprawnych, który należy do sąsiadującego budynku. Lokalizacja projektowanej inwestycji zgodnie z zaznaczonymi wymiarami na planie zagospodarowania działki Rys. Z-1. Dojazd do projektowanej inwestycji odbywał się będzie poprzez drogę powiatową (dz. nr 229). W tym celu została wydana decyzja na zezwolenie wykonania zjazdu z drogi publicznej na przedmiotową działkę. Planowane drogi, podjazdy i ścieżki zaprojektowano o nawierzchni z kostki betonowej. Teren ukształtowany zostanie w formie płaszczyzn ze spadkiem. Wykonanych zostanie 10 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym jedno miejsce dla postoju dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano przyłącza elektryczne, wodnokanalizacyjne, kanalizację deszczową oraz przyłącza związane z obiektem budowlanym. Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu- powierzchnia zabudowy dz. nr 228/3, 228/4, 228/1: 1)Powierzchnia projektowanej toalety ogólnodostępnej: 30,78 m2; 2)Powierzchnia projektowanej wiaty targowej: 88,40 m2; 3)Powierzchnia projektowanych utwardzeń: 691,17 m2; Powierzchnia dz. nr 228/3, 228/1, 228/4: 11.438,00 m2. Charakterystyczne parametry, dane ogólne dla wiaty targowej: 1) proj. powierzchnia zabudowy: 88,20 m2; 2) proj. długość: 24,70 m; 3)proj. szerokość: 3,60m; 4)wysokość budynku: 4,27-4,97; 5) liczba kondygnacji naziemnych: 1; 6)liczba kondygnacji podziemnych: 0; 7)technologia: konstrukcja drewniana; 8) kubatura: 410,82 m3; 9) funkcja: wiata handlowa; 10) powierzchnia handlowa: 88,20 m2. Charakterystyczne parametry, dane ogólne dla toalety ogólnodostępnej: 1) proj. powierzchnia zabudowy: 30,78 m2; 2)proj. długość: 5,70 m; 3) proj. szerokość: 5,40 m; 4) wysokość budynku: 4,27; 5) liczba kondygnacji naziemnych: 1; 6)liczba kondygnacji podziemnych: 0; 7)technologia: tradycyjna, bloczki z gazobetonem, konstrukcja dachu drewniana; 8) funkcja: toaleta ogólnodostępna; 9)kubatura: 131,43 m3; Zestawienie powierzchni użytkowych dla toalety ogólnodostępnej: 1)Komunikacja: 5,05 m2; 2) Pomieszczenie socjalne: 6,15 m2; 3)Toaleta męska: 5,52 m2; 4)Toaleta damska: 3,25 m2; Razem: 19,97 m2. Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. UWAGA! Jeżeli w SIWZ i załącznikach do specyfikacji wskazana została nazwa producenta, znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., jak również źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia (o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 3.2 SIWZ i projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262522-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 2.Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Urzędzie Gminy Sośno, ul. Nowa 1, przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem „Wadium – Budowa targowiska „Mój Rynek” w Gminie Sośno”, Bank Spółdzielczy Nr rachunku 10 8162 0003 0000 0329 2000 0110, b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Sośno, ul. Nowa 1, 89-412 Sośno, w sekretariacie, pok. nr 10, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 3.Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: –pieniądzu, –poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, –gwarancjach bankowych, –gwarancjach ubezpieczeniowych, –poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13.5 ppkt 2). 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.Inne postanowienia dotyczące wadium. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który w niniejszym postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: - Wypełniony formularz ofertowy- zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWZ), -Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokumentów rejestrowych), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, - Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 1 (jeżeli dotyczy), - Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach