Przetargi.pl
Budowa Szkoły Podstawowej w Cerekwicy

Gmina Rokietnica ogłasza przetarg

  • Adres: 62090 Rokietnica, ul. Golęcińska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8960-600 , fax. 61 8145-082
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rokietnica
    ul. Golęcińska 1
    62090 Rokietnica, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8960-600, fax. 61 8145-082

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Szkoły Podstawowej w Cerekwicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku Szkoły Podstawowej, z częścią dydaktyczną i salą sportową wraz z niezbędną infrastrukturą drogową i techniczną w Cerekwicy gmina Rokietnica. Projektowana lokalizacja inwestycji: działka nr 61, 61/2 (część), obręb Cerekwica, gmina Rokietnica przy ulicy Przybrodzkiej , o pow. 16 767 m². Decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 30 marca 2018 r. – wydana przez Wójta Gminy Rokietnica. Decyzja zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenie na budowę nr 553/2019 z dnia 04 lutego 2019r. – wydana przez Starostę Poznańskiego. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) kompleksową i wielobranżową realizację ww. zadania inwestycyjnego, w tym: roboty budowlane polegające na budowie kompleksu budynku szkoły i sali sportowej z zapleczem sanitarno-szatniowym. Ponadto wykonanie zagospodarowania terenu wokół budowy ( boisko sportowe wielofunkcyjne z bieżnią okólną i skocznia w dal, nasadzenia zieleni, mała architektura, utwardzenia, miejsca parkingowe, droga wewnętrzna). Powierzchnia zabudowy 2 812,40 m2. Powierzchnia netto budynku 3615,75 m2. b) uzyskanie, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu będącego wynikiem realizacji ww. zadania inwestycyjnego. Wykonawca realizując obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie, wskaże Zamawiającemu osobę, która będzie występowała przed właściwym organem administracyjnym jako pełnomocnik Zamawiającego i któremu Zamawiający zobowiązany jest udzielić pełnomocnictwa do reprezentowania go w postępowaniu o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Odpowiedzialność za skuteczne uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie ponosi Wykonawca. 3. Charakterystyka funkcjonalna inwestycji: Budynek ze względu na funkcję dzielimy na szkołę podstawową i salę gimnastyczną. a) szkoła podstawowa Dokumentacja projektowa zakłada funkcję nauki w 15 oddziałach rozmieszczonych na dwóch kondygnacjach wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi: gabinetem dyrektora, v-ce dyrektora, zespołem gabinetów i pomieszczeń pomocniczych, salą gimnastyczną z zapleczem oraz kuchnią kateringową i jadalnią. 4. Na parterze zaprojektowano wejście główne z pomieszczeniami portierni, 7 sal lekcyjnych, gabinet v-ce dyrektora, gabinety pomocnicze, kuchnię kateringową i jadalnię, węzły sanitarne, świetlicę i salę gimnastyczną. Ponadto komunikację w postaci korytarzy, holi, klatek schodowych i platformę dla niepełnosprawnych. Na I piętrze utworzono 8 sal lekcyjnych, pokój nauczycielski, gabinet dyrektora i sekretariat, węzły sanitarne i bibliotekę. b) sala gimnastyczna Zaprojektowano halę sportową o wymiarach boiska do piłki ręcznej z mobilną trybuną dla widzów, szatnię ogólną, cztery szatnie szkolne połączone z węzłami higieniczno-sanitarnymi, magazyn oraz pokój nauczycieli wychowania fizycznego. Realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje także usługi i dostawy, związane z wykonywanymi robotami budowlanymi. Wszelkie czynności odbiorowe i pozwolenie na użytkowanie leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 19 9043 1041 3041 0023 9110 0028 z dopiskiem „ Budowa Szkoły Podstawowej w Cerekwicy ”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2) powinno być wystawione na Zamawiającego 3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 12.2. ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustaw. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną