Przetargi.pl
Budowa Szkoły Podstawowej w Brzezówce – etap III

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Szkoły Podstawowej w Brzezówce – etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. „Budowa Szkoły Podstawowej w Brzezówce – etap III” jest wykonanie na działkach o nr ew. 304/4, 304/2 w Ropczycach zgodnie z dokumentacją tj. projektami budowlanymi stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 4 do SIWZ, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej n/w zakresu prac, w tym: 1.1. W ramach budowy Szkoły Podstawowej w Brzezówce – etap III należy wykonać: - izolację poziomą i pionową szybu windowego poprzez: oczyszczenie i zmycie podłoża, wykonanie fasety na styku na styku ławy i ściany, gruntowanie podłoża preparatem np.: Eurolan TG2, izolacje przeciwwilgociowa ze szlamu uszczelniającego np.: Superflex D24 o gr. min. 3 mm, - roboty wykończeniowe wewnętrzne, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej, - instalacje: elektryczną, odgromową i niskoprądowe, - instalacje wod-kan, biały montaż wod-kan, - instalację c.o. z zainstalowaniem grzejników i z osłonami grzejników, - instalacje gazową, - wyposażenie zaplecza kuchennego pom. 21 i 22 w zakresie określonym w przedmiarze robót, - ocieplenie ścian zewnętrznych wraz wyprawą elewacyjną, okładziny z płytek klinkierowych na cokole, - montaż podbicia okapu oraz daszków nad wejściami do budynku, - dojścia i chodniki z kostki brukowej z obrzeżami, - dróg i parkingów bez montażu kostki brukowej, - wykonanie kanalizacji deszczowej na działkach o nr ewid.: 304/4, 312/1,319, 305 w Brzezówce. 1.1.1 Dostawa i zainstalowanie dźwigu osobowego (windy o udźwigu 630 kg) o parametrach określonych w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Montaż dźwigu należy wykonać z zachowaniem wymagań nałożonych przez Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 3 czerwca 2016 r. (Dz.U. 2016 poz.811 z późn. zm.) w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa dla dźwigów. W ramach zamówienia Wykonawca własnym kosztem i staraniem m.in. dokona czynności rejestracji dźwigu, umieści na dźwigu znak CE, wystawi dla niego deklarację zgodności WE, udostępni dźwig po raz pierwszy użytkownikowi oraz przekaże mu certyfikat kontroli końcowej oraz dokumentację techniczną urządzenia. 1.1.2 Dostarczone w ramach zamówienia urządzenia należy zainstalować/zamontować, dokonać uruchomienia pracy tych urządzeń łącznie z przeszkoleniem Użytkownika obiektu w zakresie uruchomienia pracy i eksploatacji tych urządzeń. 1.2. W ramach zadania budowy Szkoły Podstawowej w Brzezówce – etap III, w Budynku Wielofunkcyjnym należy wykonać: - wykonanie otworu drzwiowego oraz montaż drzwi EI60 pomiędzy pom. 104 i 103, - przebudowę pom. 108 i 107, - wymianę drzwi na EI60 między pom. nr 5 i 4, - prace budowlane i instalacyjne w pom. nr 5, 9, 11, 104, 105, - montaż witryny aluminiowej z drzwiami szklonej szkłem bezpiecznym oddzielająca istniejący korytarz (pom nr 5),od części pomieszczeń szkolnych, - technologię kotłowni, - zabudowę grzejników w pomieszczeniu 105. 1.3. Budowa Szkoły Podstawowej – etap III nie obejmuje wykonania robót zrealizowanych w poprzednich etapach tj, stan surowy zamknięty. 1.4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: - urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz doprowadzenia niezbędnych mediów dla potrzeb budowy, - zabezpieczenia i dozorowania budowy w czasie realizacji zamówienia, - utrzymania czystości i porządku na terenie budowy, - usuwania i unieszkodliwiania odpadów powstających w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia na swój koszt, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - odtworzenia nawierzchni, ogrodzeń i innych elementów uszkodzonych lub demontowanych w czasie realizacji zamówienia, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji oraz do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, wyposażenia p. poż. oznakowania oraz instrukcji p. poż. itp. 2. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, w tym dokumentacje projektowe stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ (przedmiar robót ma charakter pomocniczy, a ilości podane w nim mają charakter orientacyjny). 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 4. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 5. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 6. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy PZP. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. 8. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach