Przetargi.pl
Budowa szkolnej infrastruktury sieciowej w Szkołach Podstawowych w Warszkowie, Sławsku i Wrześnicy, gmina Sławno

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 106 229 , fax. 598 107 526
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    M. C. Skłodowskiej 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 598 106 229, fax. 598 107 526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szkolnej infrastruktury sieciowej w Szkołach Podstawowych w Warszkowie, Sławsku i Wrześnicy, gmina Sławno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Budowa szkolnej infrastruktury sieciowej w Szkołach Podstawowych w Warszkowie, Sławsku i Wrześnicy, gmina Sławno.” zlokalizowanej w trzech szkołach podstawowych zlokalizowanych na terenie gminy Sławno zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania, każdy z nich dotyczy innej jednostki oświatowej. Zadanie 1 – Instalacja teletechniczna na terenie Szkoły Podstawowej w Sławsku Zadanie 2 – Instalacja teletechniczna na terenie Szkoły Podstawowej we Wrześnicy Zadanie 3 – Instalacja teletechniczna na terenie Szkoły Podstawowej w Warszkowie. 2. Inwestycja współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. 3. Zadanie 1 – Instalacja teletechniczna na terenie Szkoły Podstawowej w Sławsku. Przedmiotem zamówienia dla tej części jest wykonanie wewnętrznej instalacji teletechnicznej na terenie Szkoły Podstawowej w Sławsku, Sławsko 97a, 76-100 Sławno. Przedmiot zamówienia obejmuje rozprowadzenie instalacji okablowania strukturalnego (LAN), wykonanie bezprzewodowego dostępu do Internetu (WiFi) i zasilania gwarantowane (UPS) oraz dostawę urządzeń aktywnych (serwera, serwera plików, UTM oraz Router rack 19”). Przedmiot zamówienia określa dokumentacja wykonawcza z uwzględnieniem zapisów SIWZ. Zakres zamówienia obejmują elementy nie ujęte w dokumentacji projektowej: a) UTM z 3 letnią licencją na użytkowanie, b) Router rack 19”, c) Serwer z oprogramowaniem, d) Serwer plików NAS + 2 dyski 4 TB. Szczegółowe wymagania względem sprzętu zostały przedstawione w zestawieniu materiałów do projektu, stanowiących załącznik do SIWZ. 4. Zadanie 2 – Instalacja teletechniczna na terenie Szkoły Podstawowej we Wrześnicy. Przedmiotem zamówienia dla tej części jest wykonanie wewnętrznej instalacji teletechnicznej na terenie Szkoły Podstawowej we Wrześnicy, Wrześnica 19a, 76-122 Wrześnica. Przedmiot zamówienia obejmuje rozprowadzenie instalacji okablowania strukturalnego (LAN), wykonanie bezprzewodowego dostępu do Internetu (WiFi) i zasilania gwarantowane (UPS) oraz dostawę urządzeń aktywnych (serwera, serwera plików, UTM oraz Router rack 19”). Zadanie 2 obejmuje roboty budowlane i dostawę sprzętu składającą się z dwóch podzadań. Zakres zadania 2 określa dokumentacja wykonawcza z uwzględnieniem zapisów SIWZ. Podzadanie 2a - Instalacja teletechniczna w budynku szkoły z wyłączeniem pom. nr 0.1, 0.2, 0.7 i 1.13 Zakres podzadania 2a określa dokumentacja wykonawcza z uwzględnieniem zapisów SIWZ z wyłączeniem instalacji teletechnicznej w pomieszczeniach nr 0.1, 0.2, 0.7 i 1.13 (zgodnie z oznaczeniem z projektu). Zakres zamówienia obejmują elementy nie ujęte w dokumentacji projektowej: a) UTM z 3 letnią licencją na użytkowanie, b) Router rack 19”, c) Serwer z oprogramowaniem, d) Serwer plików NAS + 2 dyski 4 TB. Szczegółowe wymagania względem sprzętu zostały przedstawione w zestawieniu materiałów do projektu, stanowiących załącznik do SIWZ. Podzadanie 2b Instalacja teletechniczna w pom. nr 0.1, 0.2, 0.7 i 1.13 Zakres podzadania 2b określa dokumentacja wykonawcza z uwzględnieniem zapisów SIWZ wyłącznie dla instalacji teletechnicznej w pomieszczeniach nr 0.1, 0.2, 0.7 i 1.13 (zgodnie z oznaczeniem z projektu). Szczegółowe wymagania względem sprzętu zostały przedstawione w zestawieniu materiałów do projektu, stanowiących załącznik do SIWZ. 5. Zadanie 3 – Instalacja teletechniczna na terenie Szkoły Podstawowej w Warszkowie. Przedmiotem zamówienia dla tej części jest wykonanie wewnętrznej instalacji teletechnicznej na terenie Szkoły Podstawowej w Warszkowie, ul. Szkolna 17, Warszkowo, 76-100 Sławno. Przedmiot zamówienia obejmuje rozprowadzenie instalacji okablowania strukturalnego (LAN), wykonanie bezprzewodowego dostępu do Internetu (WiFi) i zasilania gwarantowane (UPS) oraz dostawę urządzeń aktywnych (serwera, serwera plików, UTM oraz Router rack 19”). Przedmiot zamówienia określa dokumentacja wykonawcza z uwzględnieniem zapisów SIWZ. Zakres zamówienia obejmują elementy nie ujęte w dokumentacji projektowej: a) UTM z 3 letnią licencją na użytkowanie, b) Router rack 19”, c) Serwer z oprogramowaniem, d) Serwer plików NAS + 2 dyski 4 TB. Szczegółowe wymagania względem sprzętu zostały przedstawione w zestawieniu materiałów do projektu, stanowiących załącznik do SIWZ. 6. Przedmiar robót załączony do dokumentacji przetargowej jest elementem pomocniczym, należy go zweryfikować z projektem budowlanym oraz SIWZ i nie jest podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SIWZ. 7. Miejsce i sposób prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać na bieżąco z dyrektorami szkół. 8. Wykonawca nie może ograniczyć dostępu do budynków Szkół, która będzie funkcjonowała przez cały okres trwania budowy. 9. Prowadzenie robót na budowie: a) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy. b) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac. 10. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia: 1) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego); 2) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych zgodnych z wymogami określonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia wyprodukowane w roku wbudowania, o udokumentowanym pochodzeniu; 3) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności jego dozór; 4) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu; 5) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury; 6) Zamawiający zezwala Wykonawcy na wykorzystanie energii elektrycznej i wody; 7) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy; 8) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót; 9) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 10) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych. 11. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji: 1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SIWZ. 2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SIWZ. 3) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym. 4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych. 5) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 6) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego. 7) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w punkcie 1 niniejszego paragrafu. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych oraz ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy w oparciu o protokół konieczności na podstawie kosztorysu różnicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników. 9) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania. 10) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje obiekt z wyposażeniem, czyli wszystkimi zamontowanymi przez Wykonawcę urządzeniami oraz elementy infrastruktury. 12. Inne informacje: 1) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatacje i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Zmiany muszą zostać zaakceptowane przez Nadzór Autorski i Nadzór Inwestorski. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekt na czas przeprowadzenia wizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem „Budowa szkolnej infrastruktury sieciowej w Szkołach Podstawowych w Warszkowie, Sławsku i Wrześnicy.” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno – w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach