Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia we wsi Wyszynki

Gmina Budzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Przemysłowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 843 201 , fax. 672 843 313
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
    ul. Przemysłowa 16 A
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 672 843 201, fax. 672 843 313
    REGON: 57079101700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.budzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia we wsi Wyszynki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia we wsi Wyszynki, gmina Budzyń. Przedmiotem inwestycji jest budynek świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. zbiornik bezodpływowy lub przydomowa OŚ, ogrodzenie, miejsca postojowe dla samochodów osobowych i autobusów, zlokalizowanej na działkach o nr 482/1 i 192/3 położonych w Wyszynkach,. Zamówienie obejmuje:  opracowanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych,  opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych,  opracowanie projektu organizacji robót i zapewnienia jakości wykonania,  opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,  uzyskanie wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń,  wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej,  pełnienie funkcji nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji,  uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, decyzji innych dokumentów technicznych koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz uzyskania pozwolenia na budowę,  uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę z klauzulą „ostateczności”.  uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu Przed rozpoczęciem prac projektowych Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji zastosowane rozwiązania techniczne projektu budowlanego we wszystkich branżach i instalacyjnych w aspekcie ich zgodności z programem funkcjonalno- użytkowym. Teren budowy stanowić będą działki nr 482/1 i 192/3 o powierzchni 16.665,00 m², na których będzie wznoszony budynek stanowiący przedmiot zamówienia. Obecnie działka nr 192/3 stanowi fragment poszerzenia drogi gminnej i posiada bezpośredni dostęp do publicznej drogi powiatowej (działka 300/1). Teren planowanej inwestycji jest niezamieszkały, niezabudowany i tylko w części uzbrojony tj. wykonano przyłącze energetyczne do granicy działki. 1.1. Zakres robót budowlanych: a) wykonanie robót związanych przygotowaniem terenu pod budowę, b) wykonanie wszystkich robót związanych ze wzniesieniem budynku, c) wykonanie robót wykończeniowych, w zakresie obejmującym: - tynkowanie, - roboty w zakresie stolarki budowlanej, - pokrywanie podłóg i ścian, - roboty malarskie i szklarskie, d) wykonanie zagospodarowania terenu działki, w szczególności wykonanie nawierzchni utwardzonych parkingów i dróg dojazdowych do budynku oraz chodników, wykonanie zagospodarowanie terenów zielonych przez obsianie trawą. Budynek wyposażony zostanie w instalację elektryczną w pełnym zakresie, wodociągowo-kanalizacyjną. Ciepła woda użytkowa z przepływowych podgrzewaczy elektrycznych. Centralne ogrzewanie realizowane będzie z grzejników elektrycznych. Wszystkie pomieszczenia wymagające wentylowania będą posiadać wentylację grawitacyjną wywiewną. Nawiew powietrza poprzez infiltrację oraz szczeliny nawiewne w oknach. Wentylacja w łazience dodatkowo wspomagana wentylatorem elektrycznym wywiewnym załączanym w momencie włączania światła. Wentylacja w szatniach i świetlicy również wspomagana wentylatorem elektrycznym wywiewnym. 1.2. Zakres prac przedprojektowych:  wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych warunków posadowienia elementów Obiektu i sporządzenie opinii geotechnicznej dla potrzeb wykonania zadania w 2 egzemplarzach wersji papierowej i na nośniku cyfrowym. 1.3. Wykonanie dokumentacji projektowej : 1) Zamawiający posiada decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego. 2) Zamawiający posiada mapę do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej dla potrzeb wykonania zadania w 1 egzemplarzu wersji papierowej i na nośniku cyfrowym (skan), leżą po stronie Zamawiającego. 3) Projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracować zgodnie z: a) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), c) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2012 r. poz. 462). 4) Wszelkie decyzje, wnioski, uzgodnienia i inne dokumenty tworzące komplet dokumentacji mają być sporządzone w wersji oryginalnej papierowej, trwale spięte oraz w wersji elektronicznej na nośniku cyfrowym w formacie pdf i/lub doc.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000,00 złotych, słownie : dziesięć tysięcy złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń Nr rachunku: 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Budowa świetlicy wiejskiej z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia we wsi Wyszynki 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : 1. oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, 2. oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach