Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Komorowo w Gminie Resko

Gmina Resko ogłasza przetarg

  • Adres: 72-315 Resko, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3951503 w. 37 , fax. 0-91 3951205
  • Data zamieszczenia: 2014-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Resko
    Rynek 1 1
    72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205
    REGON: 81168445600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.resko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Komorowo w Gminie Resko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych, polegających na budowie świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Komorowo w Gminie Resko. Należy wykonać budynek typu kontenerowego o lekkiej stalowej konstrukcji. Na przedmiotowym terenie należy wykonać utwardzone dojście do budynku, 3 miejsca postojowe w tym 1 miejsce dla niepełnosprawnych. Należy wykonać dojazd dla pojazdów samochodowych wraz z utwardzeniem istniejącego zjazdu w ilości 189 m2 z kostki betonowej szarej 8x10x20 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 i podbudowie dla pojazdów samochodowych oraz montaż krawężników ciężkich 15x30 w ilości 166 mb. na ławie betonowej z oporem. Wykonać ogólne prace porządkowe i zabiegi pielęgnacyjne istniejącej zieleni wraz z uzupełnieniem i wykonaniem trawników. Cały teren należy ogrodzić ogrodzeniem systemowym panelowym wraz z 1 szt. bramy wjazdowej oraz furtką. Należy zamontować 1 szt. lampy kierunkowej LED min. 30W z czujnikiem ruchu oraz zmierzchu o parametrach: min. IP 60, żywotność led min 50000 godzin, zakres czujnika ruchu min. 14 m, temp. barwowa min 4000 K, strumień świetlny min. 4500 lm. Budynek świetlicy należy wyposażyć w instalacje elektryczną, kanalizacji sanitarnej, instalację wodociągową. Należy wykonać przyłącze energetyczne, wodociągowe, oraz kanalizację sanitarną z bezodpływowym zbiornikiem. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać: a) Wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej w Komorowie: - komputer PC 3 kpl (jednostka centralna, monitor, LED 19 cali, klawiatura, mysz) - urządzenie wielofunkcyjne 3 szt. (skaner, kopiarka, kolorowa drukarka) - biurko pod komputer 3 szt. - krzesło obrotowe przybiurkowe 3 szt. - stół konferencyjny 1 szt. - krzesło konferencyjne 20 szt. - regał biurowy z szafką dolną 3 szt. - szafa aktowa biurowa 1 szt. - telewizor LCD 42 cali 1 szt. - dwustronna wysoka tablica magnetyczno-suchościeralna z wyposażeniem 1 szt. - kosz na odpady 60 L 4 szt. - czajnik bezprzewodowy 2L, 1 szt. - wieszak na kurtki stojący, 1 szt. - zabudowa aneksu kuchennego + zlew: szafki dolne i szafki górne 1 kpl. b) Wyposażenie placu zabaw (stal ocynkowana malowana proszkowo): - huśtawka zwykła podwójna; - huśtawka ważka podwójna z rury; - piaskownica; - karuzela koszyczkowa; c) Wyposażenie terenu zieleni: - ławki bez oparcia szt. 3; - kosze na śmieci szt. 3; Wyżej wymienione elementy placu zabaw należy rozmieścić z zachowaniem wymiarów i stref ochronnych wskazanych w projekcie budowlano - wykonawczym. W przypadku zastosowania elementów wyposażenia o wymiarach większych należy zachować strefy bezpieczeństwa wskazane przez producenta. Rozmieszczenie poszczególnych urządzeń należy skonsultować z Zamawiającym. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym. Dodatkowo należy wykonać dokumentację powykonawczą geodezyjną (4 egz.), świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku świetlicy (2 egz.) i kosztorysy powykonawcze (2 egz.). Zdemontowane elementy Wykonawca ma obowiązek zutylizować we własnym zakresie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach techniczno - użytkowych, zgodnie z treścią rozdziału 4, pkt 2, ppkt 4 SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ, Projekt Budowlany, Przedmiar Robót - stanowiące załączniki do SIWZ. 3. Wymagany okres rękojmi za wady wykonanych robót wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót, a na zainstalowane urządzenia gwarancja wynosi nie krócej niż 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót - zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta lub dostawcę. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w kosztorysie budowlanym, odpowiadającym zapisom SIWZ, Projektu Budowlanego i przedmiaru robót. 5. Zamawiający wymaga załączenia do oferty cenowej kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą uproszczoną, wraz z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu oraz tabelą wartości elementów scalonych. 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających wymagania jakościowe, bezpieczeństwa, zgodne z normami i przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz.U. z 2013r poz. 1409), jak również z przepisami dotyczącymi certyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138, poz. 935). 7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego. 8. Wykonawca wykona i przedstawi badania wskaźnika zagęszczenia gruntu (co 50m). 9. Wykonawca wykona i dostarczy mapę geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w 3 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 5 000,00 złotych słownie: pięć tysięcy złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 3. Bank: Spółdzielczy w Gryficach, Oddział Resko 4. Nr rachunku : 91 9376 0001 0050 6515 2003 0007 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Budowa świetlicy wiejskiej w Komorowie 5. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 6. Wadium może być wnoszone w formie: pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego (pokój nr 13 sekretariat), a kopię załączyć do oferty. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; 9. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 10. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie na rachunku bankowym Zamawiającego zostanie uznana pełna kwota wymaganego wadium. 11. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, że odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 14. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 12, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 16. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.resko.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach