Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej we wsi Sątok.

Urząd Miejski w Bierutowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56420 Bierutów, ul. Moniuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3146251 w. 31 , fax. 713 146 432
  • Data zamieszczenia: 2018-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bierutowie
    ul. Moniuszki 12
    56420 Bierutów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3146251 w. 31, fax. 713 146 432
    REGON: 52862300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej we wsi Sątok.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa świetlicy wiejskiej we wsi Sątok.” 2.2.Charakterystyka obiektu: Projektowany budynek jest jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 35º-70º, o powierzchni zabudowy 10 222 m², powierzchni użytkowej 143,11 m² i kubaturze 895,00 m³. Lokalizacja planowanej inwestycji to miejscowość Sątok, na działce nr 30/2, leżącej na terenie Miasta i Gminy Bierutów. Projektowany obiekt to budynek użyteczności publicznej pełniący funkcję świetlicy wiejskiej z przeznaczeniem dla 50 osób. Budynek nie jest zagłębiony, pomieszczenia pracy znajdują się powyżej poziomu terenu. Pomieszczenia świetlicy wiejskiej oświetlone będą światłem naturalnym oraz sztucznym. Stosunek powierzchni okien do podłogi w pomieszczeniach wynosić będzie przynajmniej 1:8. Do pomieszczeń obiektu prowadzą dwa niezależne wejścia z przodu i w tylnej części obiektu. Główne wejście do budynku zlokalizowane będzie równolegle w stosunku do drogi dojazdowej (powiatowej) i prowadzi przez wiatrołap-poczekalnię i jest połączony funkcjonalnie ze wszystkimi pozostałymi pomieszczeniami obiektu. W obiekcie znajdowało się będzie także jedno niezależne pomieszczenie gospodarcze posiadające niezależne wejście od zewnątrz. Obiekt zostanie dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich lub posiadających inną niepełnosprawność ruchową. Wejście do budynku zlokalizowane jest bezpośrednio z poziomu terenu. Progi w lokalu o wysokości poniżej 2 cm (zgodnie z warunkami technicznymi). Drzwi wejściowe o szerokości 120 cm w świetle przejścia, umożliwiające wjazd osobom na wózku inwalidzkim. W obiekcie brak jest barier architektonicznych uniemożliwiających dostęp dla osób niepełnosprawnych. Obiekt wyposażony będzie we wszystkie niezbędne instalacje: - elektryczną, - wodno-kanalizacyjną, - wentylacyjną, - instalację grzewczą. 2.3. Opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 10 do niniejszej specyfikacji. 2.4. Kompletny projekt budowlany został opracowany przez ARCHIGRA Biuro Projektowe Grażyna Rajewska, ul. Wileńska 3a/2, 56-400 Oleśnica. 2.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. 2.6. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.200,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz.359 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – IR.2710.9.2018.JP”. 5.Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2.Kosztorys ofertowy – wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 6.2.SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach