Gmina Szczaniec ogłasza przetarg
- Adres: 66-225 Szczaniec, Herbowa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
- Data zamieszczenia: 2018-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
Herbowa 30
66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
REGON: 97077051100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczaniec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w Wilenku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie inwestycji w postaci sporządzenia dokumentacji technicznej wraz z budową świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem budynku oraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w tym parkingi i osłona śmietnikowa na terenie działki nr 68/2 w miejscowości Wilenko, gmina Szczaniec. Zakłada się rozwiązania gwarantujące utrzymanie obiektu w odpowiednim stanie technicznym w okresie co najmniej 10 lat od uzyskania pozwolenia na użytkowanie bez podejmowania inwestycji odtworzeniowych. W związku ze specyfiką projektu, wymagany jest obowiązek konsultacji dotyczących wykonania projektu ze wskazanymi przedstawicielami Zamawiającego na poszczególnych etapach fazy projektowej i wykonawczej Inwestycji. Realizacja obiektu rozumiana jest jako sporządzenie niezbędnej dokumentacji wybudowanie budynku świetlicy wiejskiej wraz z jej wykończeniem, doprowadzeniem niezbędnych mediów, montaż i podłączenie zbiornika bezodpływowego, instalacji fotowoltaicznej, wyposażenie budynku w urządzenia sanitarne oraz meble niezbędne do jego funkcjonowania. Ponadto wykonanie przyłącza wodociągowego, elektroenergetycznego oraz zagospodarowania terenu zgodnie z koncepcją programowo-przestrzenną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211300-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WADIUM 9.1 Wysokość i termin wniesienia wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert i być ważnym w okresie nie krótszym niż termin związania ofertą. 9.2. Formy wnoszenia wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 8367 0000 0062 3283 2006 0112 z dopiskiem „Wadium – „Budowa świetlicy wiejskiej w Wilenku”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jednolity tekst Dz. U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm.) Uwaga: W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ta powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy". 9.3. Zwrot wadium Zwrot wadium nastąpi w trybie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków dotyczących posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę według wzoru - ( załącznik nr 1). 2) Zakres zadań jakie zamierza powierzyć podwykonawcom wg załącznika nr 6. 3) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres tego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną