Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Nowym

Gminny Ośrodek Kultury w Łeknie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-105 Łekno, Podgórna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 616 011, , fax. 672 616 011
  • Data zamieszczenia: 2019-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Łeknie
    Podgórna 6
    62-105 Łekno, woj. wielkopolskie
    tel. 672 616 011, , fax. 672 616 011
    REGON: 57015087300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.lekno.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Nowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Wągrowiec; NOWE; Działka o nr ewidencyjnym: 49/3; Obręb geodezyjny Nowe; Zakres robót obejmuje: wybudowanie wielofunkcyjnego obiektu kubaturowego wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji sanitarnych i elektrycznych. Planuje się obiekt w technologii szkieletowej o drewnianej konstrukcji, parterowy, bez podpiwniczenia, na planie prostokąta, w którym znajdować się będzie sala wielofunkcyjna, pomieszczenie kuchenne (do przygotowania napojów, ewentualnie wydawania posiłków dostarczonych z zewnątrz) i pomieszczenia sanitarne. Budynek ogrzewany będzie przy pomocy kotła elektrycznego o mocy 8kW z rozprowadzeniem ciepła. W zakres prac wchodzi zagospodarowanie terenu polegające na wykonaniu dojazdów i dojąć do budynku, miejsc postojowych, urządzeniu zieleni oraz montażu elementów małej architektury. Przewiduje się również wykonanie instalacji fotowoltaicznej, na potrzeby pokrycia części zapotrzebowania na energię projektowanego budynku o mocy Pw=12kWp(DC)/10kW(AC). Ogólna charakterystyka projektowanego obiektu: - powierzchnia zabudowy - 191.33 m2; - powierzchnia użytkowa - 159.85 m2; - kubatura - 584.00 m3; - ilość kondygnacji - 1; - wymiary budynku - 17.67x8.57x5.26 m (N) budynek niski. Charakterystyka robót budowlanych:- Fundamenty - ławy i stopy fundamentowe z betonu B-15 zbrojone stalą AIII i A0; - Mury fundamentowe - bloczki żwirobetonowi kl. 150 na zaprawie cementowej m. 50; - Izolacje pionowe - masa asfaltowa na zagruntowanej powierzchni murów; - Izolacja pozioma - papa termozgrzewalna; - Mury przyziemia - bloki z betonu komórkowego odm. 06 na zaprawie cem.-wap. m. 30; - Wieńce - żelbetowe z betonu B-15 zbrojone stalą AIII i A0; - Konstrukcja szkieletowa ścian - z impregnowanego drewna C24 z zewnętrznym poszyciem płytami wodoodpornymi, OSB gr. 25 mm; - Dach konstrukcja - drewniana krokwiowa z impregnowanego drewna C24 z pełnym deskowaniem połaci dachu; - Pokrycie dachu - gont papowy na warstwie papy termozgrzewalnej; - Obróbki blacharskie - blacha ocynkowana gr. 0.55 mm, rynny d=120 mm, rury spustowe d=100 mm; - Okna - z profili PCV, połaciowe drewniane; - Stolarka drzwiowa - drzwi zewnętrzne drewniane, wewnętrzne drewniane płytowe, - Posadzki - płytki ceramiczne IV klasy ścieralności na uprzednio wykonanych podkładach betonowych na podsypce piaskowej i izolacji przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej oraz cieplnej ze styropianu gr. 8 cm; - Ścianki działowe - z płyt gipsowo-kartonowych na kształtownikach stalowych ocynkowanych; - Obudowa poddasza - deski boazeryjne gr. 19 mm impregnowane w kolorze, izolacja cieplna z wełny mineralnej gr. 20 cm; - Obudowa ścian zewnętrznych - płyty gipsowo-kartonowe ognioodporne g. 12.5 mm na stelażu z profili stalowych, ocynkowanych , izolacja ścian z wełny mineralnej gr. 16 cm; - Tynki wewnętrzne - na elementach murowanych kat. III cementowo-wapienne , a na płytach g-k szpachlowanie gipsem dwuwarstwowe; - Malowanie - ściany i sufity malowane farbą emulsyjną trzykrotnie, elementy drewniane impregnatem koloryzującym dwukrotnie; - Elewacje - docieplenie ścian styropianem EPS 70 gr. 10 i 12 cm z tynkiem dekoracyjnym mineralnym; - Elementy zewnętrzne- chodniki i podjazdy z kostki brukowej gr. 6 cm; - Dojazd place i miejsca postojowe - kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z piasku i z kruszyw łamanych, - Urządzenia terenowe - stojak do rowerów, ławki parkowe, kosze do śmieci, tablice informacyjne, pojemnik na śmieci z obudową płotkiem drewnianym; Infrastruktura towarzysząca: w ramach inwestycji planuje się również wykonanie infrastruktury towarzyszącej tj: - przyłącze wodociągowe PE fi 32/2,4 mm PN10 – w ramach projektu w granicach nieruchomości, - przyłącze kanalizacji sanitarnej – do istniejącej kanalizacji sanitarnej, rur z PCV fi 160 mm – w ramach projektu w granicach nieruchomości; - przyłącze elektryczne - kablem zasilającym, w ramach projektu w granicach nieruchomości; - zasiek na pojemnik na śmieci przy wjeździe na działkę; - utwardzenie wjazdu na działkę i terenu na działce z kostki brukowej z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych 12 miejsc postojowych plus 1 miejsce dla niepełnosprawnego); - oświetlenie terenu. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do 12.02.2019r. do godz. 9.00. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniu pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 j. t. ze zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem: Wadium – ,,Budowa świetlicy wiejskiej w Nowym” Nr rachunku: 98 1020 3903 0000 1902 0128 5634. Zamawiający zaleca aby kopia przelewu (wpłaty wadium w formie pieniądza) załączona została do oferty. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium w formie innej niż pieniężna należy zdeponować u Głównej Księgowej GOK – pokój 13, a kopię zaleca się dopiąć do oferty. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) nazwę zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium (na podstawie art. 46. ust. 1 ustawy Pzp) jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postepowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 t. j.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy, na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 3) kosztorys ofertowy – wydruk uproszczony kosztorysu z podaniem cen jednostkowych wykonania robót, oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku). Ceny jednostkowe należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto podczas sporządzania kosztorysu ofertowego należy sprawdzić czy stosowana formuła: ilość x cena jest równa wartości danej pozycji kosztorysowej. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (o ile dotyczy). Z treści zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni w sposób wyraźny oznaczyć podmioty (nazwa i adres) wspólnie ubiegające się o zamówienie. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 t. j. ze zm.), Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach