Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Nogowczycach wraz z zagospodarowaniem

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47-143 Ujazd, ul. Sławięcicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2019-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19
    47-143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www ujazd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Nogowczycach wraz z zagospodarowaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompletnych robót budowlanych dla budowy świetlicy wiejskiej wraz z łącznikiem, elementami zagospodarowania działki nr 188/6 przy ul. Lipowej. Świetlica będzie pełniła funkcję administracyjną, kulturalna i sportowo - rekreacyjną. Wymiary rzutu budynku wynosić będą 10,15m x 12,22m a maksymalna jego wysokość 6,60m. Do głównej bryły budynku przylegać będzie zadaszony taras - łącznik z istniejącą wiatą o wymiarach rzutu 3,75 x 7,85m oraz ganek wejściowy wymiarach rzutu 1,85x 4,25m i a także pochylnie wjazdowe dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Łącznik i ganek posiadać będą zadaszenia o wysokości 4,00m. Pow. zabudowy budynku świetlicy - 124,0m2, Pow. zabudowy łącznika - 29,4m2, Pow. zabudowy ganka, pochylni i podestu schodowego - 22,4m2, Powierzchnia użytkowa pomieszczeń w budynku - 101,2m2, Kubatura budynku wraz łącznikiem- 763m3. Technologia wykonawstwa - tradycyjna, system gospodarczy. Budynek świetlicy zostanie zrealizowany jako wolnostojący, parterowy, nie podpiwniczony. Dach budynku będzie dwuspadowy stromy o jednakowych kątach nachylenia połaci dachowych. Również zadaszenia tarasu - łącznika i ganka wejściowego posiadać będą dachy dwuspadowe, symetryczne. Wejście główne do budynku prowadzić będzie od strony wschodniej poprzez zadaszony ganek wejściowy. Przewiduje się także wejście gospodarcze do budynku, od strony północnej. Z Sali głównej budynku prowadzić będzie wyjście na zadaszony taras (zwany łącznikiem) łączący komunikacyjnie budynek z istniejąca na działce wiatą. Do budynku prowadzić będą dwie pochylnie dla osób niepełnosprawnych, do ganka wejściowego i na zadaszony taras. Wejście główne od strony wschodniej prowadzić będzie poprzez przedsionek (wiatrołap) do sali ogólnej. Z przedsionka prowadzić będą drzwi do zaplecza sanitarnego z pomieszczeniami wc dla kobiet, dla mężczyzn i dla osób niepełnosprawnych. Sala ogólna połączona zostanie z kuchnią. Z kuchni możliwe będzie wejście do pomieszczenia gospodarczo - technicznego i przez to pomieszczenie wyjście za zewnętrz budynku. W sali ogólnej przewiduje się wydzielenie aneksu biurowego. Przewiduje się, że w budynku przebywać będzie maksymalnie 50 osób. Budynek świetlicy jako miejsce spotkań służyć będzie integracji mieszkańców. Pełnić będzie funkcję administracyjną, kulturalną i sportowo -rekreacyjną. W budynku zaprojektowano następujące pomieszczenia: pom. nr 1 - przedsionek, wiatrołap - 4,9m2, pom. nr 2 - sala ogólna - 50,1m2, pom. nr 3 - aneks biurowy - 1,4m2, pom. nr 4 - kuchnia - 12,4m2 pom. nr 5 - pom. gospodarcze - 8,5m2, pom. nr 6 - korytarz - 4,6m2, pom. nr 7 - wc z przedsionkiem - 2,7m2, pom. nr 8 - wc dla osób niepełnosprawnych - 4,4m2, pom. nr 9 - wc z przedsionkiem - 3,5m2, razem - 101,2m2 W budynku świetlicy przewiduje się następujące rozwiązania: wyposażenie pomieszczeń: - w przedsionku - będą wieszaki na okrycia wierzchnie oraz przewiduje się umieszczenie gaśnicy proszkowej GPr6, - sala ogólna wyposażona zostanie w szafki, krzesła i stoły, sprzęt audio wizualny i nagłaśniający, w aneksie biurowym przewiduje się zamykaną szafę, stół i krzesła, - zaplecze - kuchnia wyposażona zostanie w umywalkę, zlewozmywak z rusztem, kuchenkę elektryczną do podgrzewania gotowych dostarczonych potraw, czajniki, zmywarkę, szafę chłodniczą, lodówkę, szafki kuchenne z naczyniami i sprzętem kuchennym, stół, apteczkę podręczną, - w pomieszczeniu gospodarczym przewiduje się umywalkę, zlew gospodarczy oraz szafę na sprzęt i środki czystości, szafę na sprzęt gospodarczy, a także zbiornik ciepłej wody i urządzenia techniczne. We wszystkich pomieszczeniach przewiduje się zamykane pojemniki na odpady zaopatrzone w worki jednorazowe. Odpady te składowane i wywożone zostaną na zasadach stosowanych w gminie tj. segregowane i składowane w zamykanych kubłach na placyku wybrukowanym mieszczącym się w części frontowej działki. Ponadto przewiduje się umieszczenie przy umywalkach mydła w płynie i jednorazowych papierowych ręczników. Wysokość wszystkich pomieszczeń wynosić będzie 3,05m. Ściany w węzłach sanitarnych w kuchni i w pomieszczeniu gospodarczym zostaną oblicowane do wysokości 2,0m łatwo zmywalnymi płytkami ceramicznymi. Pozostałe ściany i sufity będą pomalowane zmywalnymi farbami w kolorze pastelowym i białym. Posadzki będą wykonane z łatwo zmywalnych płytek ceramicznych, antypoślizgowych. 1. pow. zabudowy projektowanego budynku świetlicy wiejskiej - 124,0m2 2. pow. zabudowy ganka wejściowego do budynku, pochylni wjazdowych, podestów, tarasu - łącznika - 51,8m2 3. pow. zabudowy istniejącej wiaty rekreacyjnej - 160,2m2 4. pow. zabudowy placu zabaw - 290,0m2 5. pow. dojazdu, dojść, placyku, miejsc postojowych (nawierzchnia ażurowa) - 385,0m2 6. tereny zieleni ozdobnej, izolacyjnej, murawy - 6029,0m2 Projekt zakłada wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej polegającej na: - montażu rozdzielni głównej - montażu instancji oświetleniowej wraz z oprawami oświetleniowymi - montażu instalacji gniazd wtykowych - montażu instalacji 400V - montażu instalacji komputerowej, telefonicznej i domofonowej - montażu instalacji odgromowej Projekt zakłada wykonanie oświetlenia terenu ciągiem oświetleniowym składającym się z 6 szt. słupów oświetleniowych typu parkowego o wys. 5m oraz 1 słupa z 2 reflektorami dla oświetlenia boiska. Oprawy zasilone będą linią kablową zasilonej z projektowanej rozdzielni RO. UWAGA* Przy wycenie i wykonaniu robót elektrycznych należy uwzględnić poniższe zapisy: - w projekcie przywołano starą normę PN-84/E-02033 a powinna być PN-EN 12464-1:2012, - zamiast projektowanego zestawu oświetleniowego dać zestaw zamienny tego samego typu OW LED 48 i w takim samym stylu, - dla instalacji komputerowej zamiast projektowanego przewodu dać przewód typu U/UTP kat.5e 4x2x0,5, - dla instalacji telefonicznej wykonawca wyceni wykonanie dodatkowej rury ochronnej od słupa energetycznego do budynku oraz ułożenie w budynku rury ochronną do miejsca centrali telefonicznej - puszki złącz kontrolnych umieścić na wysokości 1,5m lub na poziomie opaski poziomej budynku, nie jak w projekcie na wysokości 1,4 m, - zamiast reflektorów typu NEOS3 ze źródłami HPS-T250W należy przewidzieć naświetlacze LED o podobnych parametrach optycznych, Po montażu instalacji elektrycznej Wykonawca wykona pomiary i badania kontrolne tj. pomiary natężenia oświetlenia i pomiary wył. róż. prądowych p-porażeniowych. Projekt zakłada także wykonanie: - instalacji wody zimnej i ciepłej, - instalacji kanalizacyjnej, - instalacji c.o. - instalacji wentylacji mechanicznej Należy przewidzieć anemostaty nawiewne i wywiewne fi 100. Ponadto Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą dla zrealizowanej inwestycji (atesty, deklaracje zgodności, kosztorys powykonawczy, pomiar geodezyjny powykonawczy- mapa z potwierdzeniem przyjęcia do zasobów geodezyjnych i kartograficznych itp.) w celu przedłożenia do Nadzoru Budowlanego zgłoszenia o zakończeniu robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie jeśli będzie wymagane. Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Pożądane jest aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia, materiały i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane materiały i urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych, dostarczenie części zamiennych itp.; nie dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, - przy doborze materiałów i urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów - przy doborze materiałów należy brać pod uwagę zalecenia konserwatora zabytków b) Wykonawca zobowiązany jest w ciągu roku od dnia odbioru końcowego do pielęgnacji nasadzeń jakie należy wykonać w ramach zadania inwestycyjnego. Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ; zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ – należy dołączyć do oferty w oryginale 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii na formularzu zgodne z treścią załącznika nr 7 do SIWZ – należy dołączyć do oferty , w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3. 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach