Przetargi.pl
„Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowy Puznów gm. Garwolin”

Urząd Gminy Garwolin ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6820560 w. 57 , fax. 256 820 567
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Garwolin
    ul. Mazowiecka 16
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 025 6820560 w. 57, fax. 256 820 567
    REGON: 53622600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowy Puznów gm. Garwolin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowy Puznów gm. Garwolin” na działce nr 199. Zadanie zakłada wykonanie robót budowlanych (roboty ziemne, fundamenty, roboty murowe, konstrukcja, ścinki działowe, izolacja dachu, dach – konstrukcja i pokrycie, tynki i okładziny wewnętrzne, stolarka i ślusarka, podłogi i posadzki, malowanie, elewacja, opaska z kostki brukowej wokół budynku) sanitarnych (instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, kotłownia gazowa, instalacja gazowa) oraz elektrycznych (zasilanie obiektu od tablicy pomiarowej TL, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtykowych 230V i 400V, instalacja odgromowa). Budynek o powierzchni zabudowy 288,68 m2, parterowy – jednokondygnacyjny, dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej, kryty ogniotrwale. Budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej o konstrukcji murowanej. Posadowienie obiektu na ławach fundamentowych – posadowienie bezpośrednio na gruncie nośnym. Ławy fundamentowe – żelbetowe, monolityczne; ściany fundamentowe – murowane trójwarstwowe z bloczków betonowych; ściany przyziemia – murowane dwu i trójwarstwowe z bloczków sylikat.; strop- monolityczny żelbetowy; dach – o konstrukcji drewnianej; podciągi, belki, nadproża – prefabrykowane oraz monolityczne żelbetowe. Instalacja wodociągowa – z projektowanego przyłącza wodociągowego. Kanalizacja sanitarna odprowadzona przyłączem kanalizacyjnym z rur Ø 160mm do gminnej sieci kanalizacyjnej. Instalacja elektryczna zasilana z projektowanego przyłącza. Wentylacja grawitacyjna zapewniona przez piony wentylacyjne z kształtek sylikatowych EW15 z otworem fi 160 oraz nawiewniki okienne i wywietrzaki dachowe. obiekt wyposażony zostanie również w wentylatory mechaniczne w sanitariatach wyłączane włącznikiem światła. ponadto w Sali świetlicy, pom. socjalnym i rekreacyjnym zostanie zainstalowana wentylacja mechaniczna nawiewno – wywiewna składająca się z rekuperatora z odzyskiem ciepła oraz klimatyzatora do uzdatniania powietrza nawiewanego. Ogrzewania c.o. piec gazowy kondensacyjny dwufunkcyjny oraz kominek. W trakcie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest szczególnie starannie przeanalizować dokumentację projektową określającą zakres prac oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik do SIWZ oraz wzór umowy podstawie, której Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego. Realizacja przedmiotu zamówienia współfinansowana jest w ramach operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Gminy Garwolin w Banku Spółdzielczym w Garwolinie o Nr: 42 9210 0008 0000 0055 2000 0010 z dopiskiem na przelewie: Wadium w przetargu na „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowy Puznów gm. Garwolin” 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5. 2) niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy; 2) pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub poświadczona kopia ) - załącznik Wykonawcy, 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 2 niniejszej SIWZ; 4) dowód wniesienia wadium; 5) wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, stanowiący integralną część formularza oferty. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach