Przetargi.pl
Budowa studni zastępczych S-1B wraz z likwidacją otworu studziennego S-1A na terenie Ujęcia wody w Kotowej Woli

Gmina Zaleszany ogłasza przetarg

  • Adres: 37415 Zaleszany, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 845-94-19 , fax. 015 845-94-24
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaleszany
    ul. Tadeusza Kościuszki 16
    37415 Zaleszany, woj. podkarpackie
    tel. 015 845-94-19, fax. 015 845-94-24
    REGON: 54945300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa studni zastępczych S-1B wraz z likwidacją otworu studziennego S-1A na terenie Ujęcia wody w Kotowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Budowa studni zastępczych S1B wraz z likwidacją otworu studziennego S-1A na terenie Ujęcia wody w Kotowej Woli. W ramach realizacji powyższych zadań należy wykonać : a) Studnia S-1B:  rura podfiltrowa PCV 280/250 mm z denkiem i prowadnikiem do rur ø 18” – długości 3,0 m,  filtr ze szczeliną ciągłą typ Johnson z połączeniem gwintowym ze stali nierdzewnej 304/304L do rur 280/250 mm (szczeliny szerokości 1 ÷ 2 mm) – długości 8,0 m (2 x 4 mb filtra),  rura nadfiltrowa PCV 280/250 mm z prowadnikami do rur ø 18” wystająca 0,5 m p.p.t. – długości 15,5 m. Po zafiltrowaniu otworów należy wykonać obsypkę żwirową ø 3 ÷ 5 mm, a rury ø 18” wyciągnąć w miarę wykonywania obsypki. Obsypkę żwirową należy wykonać do 2,0 m poniżej powierzchni terenu, a przestrzeń powyżej wypełnić iłem. Projekt geologiczno – techniczny otworów przedstawiają załączniki nr 9 ( część dotycząca studni S-1B )do SIWZ. Roboty wiertnicze może wykonać firma posiadająca wymagane uprawnienia i doświadczenie. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić (art.81 PGG) zamiar przystąpienia do wykonywania robót geologicznych Marszałkowi Województwa Podkarpackiego , Dyrektorowi Okręgowego Urzędu Górniczego. -Wyniki robót geologicznych związanych z wykonaniem studni zastępczych należy przedstawić w kolejnym Dodatku nr…. do pierwotnej dokumentacji hydrogeologiczanej ujęcia wody w (4 egz.) – spełniającym wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U.2016.2023). Dokumentacja podlega zatwierdzeniu przez Marszałka Województwa Podkarpackiego . -Opracowanie operatu wodno-prawnego na pobór wody podziemnej z otworu S-1B w 2 egz. Wersji papierowej + 1 edz. w formie elektronicznej. -studnie należy włączyć do istniejącego systemu sterowania Stacji Uzdatniania wody w Kotowej Woli -wykonanie obudowy studni wierconej S1B wykonana z kręgów żelbetowych o średnicy Ø 1800 mm posadowionych na betonowej płycie fundamentowej PN 1,0 MPa i grubości 200 mm zapuszczonej na głębokość około 2,0 m ppt. Powyżej istniejącego poziomu obudowy wykonana jest w nasypie o wysokości 50 cm, przykryta płytą żelbetową o średnicy 2000 mm PN 1,0 MPa i grubości 100 mm .W płycie znajdują się 2 włazy stalowe Ø 80 typu „wałcz” . Na ścianie obudowy osadzone są klamry złazowe z prętów stalowych Ø 15 mm. Przez ścianę obudowy wyprowadzona jest rura wywiewna żeliwna Ø 100/150 mm. Projektowane uzbrojenie studni S-1B : -głowica studni Ø 350 mm, - wodomierz Ø 100 mm oś pomiaru pozioma, -zasuwa kołnierzowa Ø 100 mm , - zawór kulowy Ø 100 mm mosiężny -rurka piezometryczna Ø 32 mm, - zawór czerpalny ¾ cala -pompy głębinowe o wydajności Q 74,5 m3/h i Hp=21m słupa wody na głębokość 15 m Odnośnie kontroli i pomiaru pracy pomp głębinowych należy zapewnić : -kontrolę poziomu wody w studni przy pomocy sond konduktometrycznych , -kontrolę prądu obciążenia ( zabezpieczenie przed suchobiegiem przez pomiar biegu jałowego silników pomp), -kontrolę zabezpieczeń toru zasilania silnika , -pomiar przepływu wody surowej ujmowanej z ujęcia , c) Uzbrojenie studni S-1B -przyłącz wodociągowy z rury PE Ø 160 mm ,L = 70,00 mb -kable -W1 –YKYżo 4x35 mm2 od pompy głębinowej do Rozdz.Technologicznej RZS-T, -W2 –YKSY 3x1,5 mm2 0,6/1kV, Właz przy studni głębinowej do Rozdz.Technologicznej RZS-T, - W3 YKSY 3x2,5 mm2 0,6/1kV,Rozdz.NN przy studni głębinowej do Rozdz.Technologicznej RZS-T, -W4 –UNITRONIC Li2YCYv(TP) 2x2x0,5-Rozdez. NN przy studni głębinowej do Rozdz.Technologicznej RZS-T, -W4A – YKYekw 3x1,5 mm2 - wodomierz wody surowej studni, głębinowej -Rozdz.NN - szt.1 d) Ogrodzenie strefy bezpośredniej przy studni S-1B - 10 m x 10 m - ogrodzenie panelowe 2500x 1830 mm , wymiary oczek 50x 200 mm, średnica drutu 6,00 mm ,ocynkowane, - słupek 2300 m, z liczba mocowań 3 szt. - brama przesuwna z kształtowników stal. zamkniętych , szer. min 4,0 m, wysokość 1,83m - cokół betonowy 0,2x0,30m, 0,2x0,8 m e) Likwidacja studni nr S-1A na terenie ujęcia wody w Kotowej Woli, powinna przebiegać w następujący sposób:  rozebranie ziemnej obsypki obudowy studni ,  demontaż kręgów betonowych i pokrywy nastudziennej,  demontaż głowicy, przewodów zasilających, armatury, przewodu tłocznego i pompy,  odkucie rury nadfiltrowej od dna obudowy,  wyciągnięcie kolumny filtrowej przy pomocy urządzenia dźwigowego, (z uwagi na długi okres eksploatacji studni, zaawansowany proces korozji rur wyciągnięcie kolumny filtrowej może być niemożliwe),  zlikwidowanie otworu poprzez wypełnienie piaskiem, a w przedziale od poziomu terenu do zwierciadła wody, poprzez zaiłowanie,  wykonanie płyty betonowej o grubości ok 20 cm z opisem nr studni i datą likwidacji,  wyrównanie terenu wokół zlikwidowanego otworu. Profil techniczny likwidacji studni S-1A przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ. Prace likwidacyjne należy przeprowadzić pod nadzorem geologicznym, zgodnie z warunkami Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1131 ze zm.). Wyniki likwidacji należy przedstawić w dokumentacji geologicznej ( 3 egz.) odpowiadającej wymogom Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących innych dokumentacji geologicznych(Dz.U.2016.2023). Fakt likwidacji należy odnotować w książkach eksploatacji studni i powiadomić organ w którym studnie były rejestrowane. Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje również wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z odtworzeniem terenu sprzed wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. f).Warunkiem koniecznym odbioru końcowego zadania jest przedstawienie: 1) Inwentaryzacji powykonawczej, 2) Protokołów odbioru końcowego, 3) Badania wody, 4) Atestów, certyfikatów wyrobów, aprobat dopuszczeń technicznych, 5) dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej ( 2 egzemplarze), 6) dokumentacji geologicznej (zatwierdzonej Decyzją Marszałka Woj. Podkarpackiego), 7) pozwolenia wodnoprawnego, (zatwierdzonego decyzją wydana przez organ Wody Polskie) 2.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, niniejszej SIWZ, wzorze umowy, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje pełny zakres tj. wykonanie studni S-1B i S-2B .Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót budowlanych dotyczących tylko wykonania studni S-1B i likwidacji studni S-1A . 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT), koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą, zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zapewnić przeszkolenie osób obsługujących. 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości za wady na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż 5 lat. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 5.W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytułu opłat za serwisowanie wbudowanych urządzeń. 6.Wykonawca będzie musiał uzgadniać z Zamawiającym kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania obiektu. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót. 8. Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty remontowo - budowlane w zakresie studni głębinowych, b) roboty instalacyjne – instalacje wodociągowe. 9.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 9 pkt a, b. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 9 pkt. a, b czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 9.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 9 pkt. a, b czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 8) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 9 pkt a, b. 9.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10. Roboty wykonywane będą w czynnej Stacji Udztaniania Wody i Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkowników przez cały okres prowadzenia robót. Wykonawca będzie musiał uzgadniać z użytkownikami obiektu kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania obieku. 11. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 12. Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego i Projektanta w formie pisemnej. 13. Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej i wody potrzebnych do realizacji zamówienia. 14. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w wersji papaierowej (2 egzemplarze). 15. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: - robót remontowo – budowlanych w zakresie studni głębinowych, - robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych, Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 16. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 17. Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ, 3. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ, 4. zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 7 do SIWZ, 5. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie rzez wykonawców, oświadczenie (Załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach