Przetargi.pl
Budowa studni wraz z przyłączami do stacji wodociągowej w Lubikowie

Gmina Sanniki ogłasza przetarg

  • Adres: 09-540 Sanniki, ul. Warszawska 169
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 277 68 51 , fax. 24 277 68 51, 277 78 15
  • Data zamieszczenia: 2015-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sanniki
    ul. Warszawska 169 169
    09-540 Sanniki, woj. mazowieckie
    tel. 24 277 68 51, fax. 24 277 68 51, 277 78 15
    REGON: 61101591600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa studni wraz z przyłączami do stacji wodociągowej w Lubikowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa studni w miejscowości Działy na działce nr ewid.64/2 wraz z przyłączami do stacji wodociągowej w Lubikowie . W zakres zamówienia wchodzą: ? wykonanie otworu studziennego nr 3 , zgodnie z zakresem robót przewidzianych projektem robót geologicznych, zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Mazowieckiego Nr 89/14/PŚ.G z dnia 28.05.2014r. znak: PŚ-II.7430.25.2014.WA, a w szczególności wykonanie otworu studziennego rozpoznawczego do głębokości 41,0 m systemem mechanicznym -udarowym, ? wykonanie próbnego pompowania , w tym pompowania oczyszczającego i pomiarowego w wymiarze min. 57 h, ? wykonanie analizy fizyko-chemicznej i bakteriologicznej wody surowej, ? wykonanie dokumentacji geodezyjnej, w zakresie niezbędnym dla dokumentacji hydrologicznej powykonawczej, ? wykonanie dokumentacji hydrologicznej powykonawczej wraz z nadzorem hydrogeologicznym, ? opracowanie dodatku do dokumentacji hydrologicznej, ustalającego wydajność eksploatacyjną otworu nr 3 ( w ramach zasobów eksploatacyjnych ujęcia), ? wykonanie operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego, ? wykonanie dokumentacji projektowej na obudowę studni, przyłącze wodociągowe i energetyczne ( wraz z mapami do celów projektowych), ? uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa decyzji, pozwoleń, uzgodnień ( w szczególności decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwolenia na budowę itd.) ? wykonanie obudowy studziennej wraz z armaturą studzienną, montaż pompy głębinowej, zgodnie z projektem budowlanym, ? wykonanie przyłącza wodociągowego studni do istniejącej sieci wodociągowej, zgodnie z projektem budowlanym na odcinku o długości około 1000 m ( połączenie 3 studni ze stacją uzdatniania), ? wykonanie przyłącza energetycznego od studni do istniejącej sieci energetycznej, zgodnie z projektem budowlanym o długości około 1000 m ( połączenie 3 studni ze stacją uzdatniania) . Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Należy uwzględnić inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na wykonawcy. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych ). 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wykonawca sam wybiera formę wadium. 6.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy MAZOWSZE w Płocku Oddział Sanniki nr konta 80 9042 1026 0710 0101 2000 0040 z dopiskiem Budowa studni wraz z przyłączami do stacji wodociągowej w Lubikowie. 7.Wadium wniesione w pieniądzu winno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu potwierdzające wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 14, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od terminu składania ofert. 9 . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach