PGKiM w Rynie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 11520 Ryn, ul. Konrada Wallenroda
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 421 80 22 , fax. 0-87 421 80 22
- Data zamieszczenia: 2018-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PGKiM w Rynie Sp. z o.o.
ul. Konrada Wallenroda 10
11520 Ryn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 421 80 22, fax. 0-87 421 80 22
REGON: 79031542400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka gminna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa studni głebinowej nr 5 wraz z obudową oraz przyłączem energetycznym i przyłączem wodociągowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa studni głębinowej Nr 5 wraz z obudową oraz przyłączem energetycznym i przyłączem wodociągowym oraz ogrodzeniem studni, wg projektów budowlanych i przedmiarów stanowiących załączniki do SWIZ. W przedmiarach prac nie przewidziano ogrodzenia studni i montażu pompy głębinowej. UWAGA: W ramach zadania wykonawca zobowiązany jest również: a) do wykonania ogrodzenia o wymiarach kwadratu 10 m x 10 m z bramą wjazdową o wysokości 1,80 m, siatka ogrodzeniowa na fundamencie betonowym, - ogrodzenie studni, b) do doboru w uzgodnieniu z inwestorem rodzaju pompy głębinowej, jej montażu i podłączenia do zasilania elektrycznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262220-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem ostatecznego terminu składania ofert w wysokości 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, 3. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach podanych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego w Banku BGŻ BNP Paribas nr 92 2030 0045 1110 0000 0074 8550 5. Potwierdzenie wadium w innej formie niż pieniądzu należy dołączyć do oferty; 6. Wykonawca, który nie udokumentuje wniesienia wadium w sposób określony powyżej zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania; 7. Po zakończeniu postępowania tj. w terminie 8 dni od dnia ogłoszenia wyboru najlepszej oferty zamawiający zwraca wadium wszystkim uczestnikom postępowania z wyłączeniem wybranego wykonawcy i podmiotów, które wniosły sprzeciw lub odwołanie, 8. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub został wykluczony z postepowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia sprzeciwu lub odwołania.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzi sprzedaż 3 podobnych usług 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną