Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 7424535 , fax. 81 7424535
- Data zamieszczenia: 2016-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
ul. Spokojna 4 4
20-914 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 7424535, fax. 81 7424535
REGON: 00051429400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zampub.lublin.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa strukturalnej sieci komputerowej z zasilaniem dla potrzeb Wydziału Zdrowia w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Lubomelskiej 1-3 - piętro I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i montażowych, które obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu budowę strukturalnej sieci komputerowej z zasilaniem dla potrzeb Wydziału Zdrowia w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Lubomelskiej 1-3 - piętro I w zakresie objętym w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarem robót. Zakres robót: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, przebicia przez ściny i stropy dla dla przeprowadzenia kanałów instalacyjnych dla sieci logicznej, telefonicznej oraz zasilania dedykowanego, wykonanie bruzd w ścianach, montaż puszek instalacyjnych podtynkowych, układanie przewodów podtynkowych, zaprawianie bruzd, montaż kanałów instalacyjnych dla sieci logicznej, telefonicznej i obwodów dedykowanych, układanie przewodów w kanałach kablowych, instalacja gniazd wtykowych dedykowanych (komputerowych i drukarkowych), instalacja oświetlenia podstawowego, montaż opraw oświetleniowych, montaż instalacji klimatyzacji, montaż osprzętu, instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, instalacja połączeń wyrównawczych, wykonanie pomieszczeń z szafą PPD7, montaż szafy PPD7, rozbudowa tablic rozdzielczych: TG, TGK/D, montaż tablic rozdzielczych, wykonanie linii zasilających tablice T1.1, T1.2, TK1.1, TK1.2, TD1.1, TD1.2, TR, PPD7, uszczelnieni p.poż. przejść instalacyjnych w poziomie i pionie na elementach oddzielenia stref pożarowych, wykonanie pomiarów technicznych wykonanych instalacji elektrycznych i przekazanie do eksploatacji. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z ofertą, projektem budowlanym i wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, zasadami sztuki budowlanej, BHP, ppoż. Obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Materiały i urządzenia użyte przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883 j.t.) oraz art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 j.t) wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektu budowlanego i wykonawczego. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób niezakłócający funkcjonowania obiektu. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godz. 7:00-16:00. Wszelkie wyłączenia energii muszą być wcześniej zgłoszone Zamawiającemu. 2. Wykonawca zobowiązuje się: 1) do utrzymania porządku w miejscu wykonywania przedmiotu umowy i wokół tego miejsca, usuwania na bieżąco na własny koszt odpadów i śmieci powstałych w trakcie wykonywania robót, 2) po zakończeniu robót uporządkować całkowicie na swój koszt teren, na którym prowadzone były prace, 3) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów techniczno - budowlanych, BHP i ppoż. oraz do jego zabezpieczenia przed kradzieżą, 4) wyznaczać do prowadzenia robót pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonania zlecenia, 5) naprawić własnym kosztem i staraniem spowodowane uszkodzenia mienia Zamawiającego w trakcie prowadzania robót, 6) zgłaszać pisemnie z wpisem do Dziennika budowy wykonanie robót podlegających zakryciu. 3. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z niezbędnymi dokumentami oraz dokonał oględzin obiektu, uzyskał i przeanalizował wszelkie inne informacje, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 4. Za wszelkie wady stwierdzone w toku czynności odbioru przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się on do niezwłocznego ich usunięcia, w przeciwnym wypadku Zamawiający odmówi przyjęcia przedmiotu umowy do czasu usunięcia wad i nie podpisze protokołu odbioru. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających niezwłoczne usunięcie wady, Wykonawca winien zawiadomić o tym Zamawiającego i w porozumieniu z nim ustalić dodatkowy termin na usunięcie wad. Czynności, o których mowa powyżej wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. 5. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi po całkowitym zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, wg terminów określonych w umowie. 6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Jeżeli w toku odbioru stwierdzone zostaną wady możliwe do usunięcia Zamawiający odstąpi od czynności odbiorowych i wyznaczy Wykonawcy termin ich usunięcia. Jeżeli wady nie nadają się do usunięcia Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 7. Przed przystąpieniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności wykorzystanych materiałów i zainstalowanych urządzeń. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania umowy z należytą starannością, własnymi siłami z możliwością włączenia podwykonawców. 9. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcami stosuje się postanowienia art. 647? Kodeksu cywilnego oraz niniejszej umowy. 10. Powierzenie podwykonawcom robót określonych w niniejszej umowie nie zmienia treści zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tych robót. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania każdego podwykonawcy i jego pracowników tak, jak by to były działania, zaniechania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. 12. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp wymaga, aby na czas realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na umowę o pracę min. 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania czynności kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz min. 5 osób łącznie wykonujących czynności w zakresie branży elektrycznej. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do okazania na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę w czasie realizacji przedmiotowego zamówienia osób wymienionych powyżej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany tych osób pod warunkiem zachowania w czasie realizacji zamówienia ciągłości zatrudnienia minimalnej ilości osób określonych w SIWZ, chyba że niezachowanie tej ciągłości wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy wpłacić je na konto: nr 56 1010 1339 0055 0013 9120 0000. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia ewentualnego odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany w tym przypadku wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zampub.lublin.uw.gov.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Janowie Lubelskim - rozbudowa stacji paliw o system zarządzania gospodarka paliwową, system monitorowania środowiska wraz z wymianą dystrybutora
Dodano: 2016-07-21 - Roboty elektryczne na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2016-07-15 - Roboty budowlane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa instalacji elektrycznej w budynku SOSW - ETAP I
Dodano: 2016-07-07 - Wymiana agregatu prądotwórczego w Szpitalu SP ZOZ w Świdniku
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie instalacji systemu włamania i napadu IAS, stanowiącej część zadania inwestycyjnego: Instalacje systemów sygnalizacji pożaru SSP, włamania i napadu IAS, kontroli dostępu ACS, wraz z kanalizacją teletechniczną i zasilaniem elektroenergetycznym na terenie Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
Dodano: 2016-06-13 - Roboty modernizacyjne monitoringu cctv oraz instalacji videodomofonowej w budynku VII KP Lublin, ul. Wyżynna 18
Dodano: 2016-06-07 - Wymiana agregatu prądotwórczego w Szpitalu SP ZOZ w Świdniku
Dodano: 2016-06-07 - Wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej i instalacja odgromowej - Rozbudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Aleksandrowie Drugim z przeznaczeniem na Przychodnię Zdrowia
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa instalacji klimatyzacji z robotami towarzyszącymi oraz przebudowa parteru w budynku Ratusza w Lublinie, przy Placu Króla Władysława Łokietka 1
Dodano: 2016-04-15 - Wdrożenie energooszczędnego i inteligentnego oświetlenia ulicznego w Krasnymstawie część 2
Dodano: 2016-02-18