Gmina Nawojowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-335 Nawojowa, Ogrodowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 445 70 68 , fax. 18 445 70 10
- Data zamieszczenia: 2017-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nawojowa
Ogrodowa 2
33-335 Nawojowa, woj. małopolskie
tel. 18 445 70 68, fax. 18 445 70 10
REGON: 491892529 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa strażnicy OSP w Nawojowej – docieplenie stropu, dachów, ścian wewnętrznych oraz montaż zewnętrznych drzwi i bram garażowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, dotyczących Budowy strażnicy OSP w Nawojowej – docieplenie stropu, dachów, ścian wewnętrznych oraz montaż zewnętrznych drzwi i bram garażowych, zgodnie z dokumentacją projektową (z uwzględnieniem zmiany typu bram), zezwoleniem na realizację inwestycji oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Docieplenie stropu, dachów i ścian wewnętrznych; 2) Wykonanie i montaż zewnętrznych drzwi i bram segmentowych; 2. Na wykonawcy spoczywać będzie także: a) odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (z uwzględnieniem zmiany typu bram) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; b) obsługa geodezyjna budowy oraz dostarczenie Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów powykonawczych odpowiednio do zakresu wykonanych robót, 3. Zamówienie zostało szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej (z uwzględnieniem zmiany typu bram), oraz specyfikacjach technicznych, stanowiących załącznik nr 15 do SIWZ. Użyte w Przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w bieżącym postępowaniu kierowali się tymi danymi jedynie, jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych oraz dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, odpowiadających wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) oraz zgodnych z innymi przepisami w zakresie wymagań stawianym materiałom budowlanym. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami tzw. sztuki budowlanej. 7. Na wykonany przedmiot zamówienia, wykonawca udziela rękojmi na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. 8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000–7 Roboty budowlane; 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych; 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100). 2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2016r. poz. 359). 3. Wadium należ wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu Oddział w Nawojowej nr konta: 88 8811 0006 0022 0200 0013 0200 z podaniem w tytule wpłaty „Wadium - zamówienie publiczne nr IRB.271.17.2017”. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium należy złożyć w Urzędzie Gminy w Nawojowej, ul. Ogrodowa 2, 33 – 335 Nawojowa, przed upływem terminu składania ofert. W tytule zabezpieczenia należy wskazać „Wadium – zamówienie publiczne nr IRB.271.17.2017” 6. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP. X. Termin związania ofertą. 1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. 2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tergo terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
Dodano: 2024-05-02 - Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa ul. 3 Maja
Dodano: 2024-05-02 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku - etap IV
Dodano: 2024-05-02 - Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu „Sportowa Polska 2022"
Dodano: 2024-04-30 - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
Dodano: 2024-04-29 - Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją zieleni w ramach zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Zielona Wieczysta”, dla ZZM w Krakowie
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa przystani flisackiej i rozbudowa o część do obsługi kajaków
Dodano: 2024-04-26 - „Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych”
Dodano: 2024-04-25 - Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
Dodano: 2024-04-23