Przetargi.pl
Budowa stacji uzdatniania wody w Wierzbowie oraz budowa wodociągowej sieci magistralnej i odcinków wodociągu spinającej istniejącą sieć w gminie Śniadowo

Gmina Śniadowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 176 146 , fax. 862 176 168
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śniadowo
    ul. Ostrołęcka 11
    18411 Śniadowo, woj. podlaskie
    tel. 862 176 146, fax. 862 176 168
    REGON: 45066999600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stacji uzdatniania wody w Wierzbowie oraz budowa wodociągowej sieci magistralnej i odcinków wodociągu spinającej istniejącą sieć w gminie Śniadowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazwą: „Budowa stacji uzdatniania wody w Wierzbowie oraz budowa wodociągowej sieci magistralnej i odcinków wodociągu spinającej istniejącą sieć w gminie Śniadowo” w tym: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę SUW w Wierzbowie oraz wodociągowej sieci magistralnej z rur PVC Ø 200mm o długości 3,8 km i odcinków wodociągu spinającego istniejącą sieć z rur PVC Ø 160 mm o długości 2,16 km i rur PVC Ø 110 mm o długości 1,6 km: a) obsługa geodezyjna, b) pozwolenie wodno-prawne, c) inne niezbędne dokumentacje, operaty, pozwolenia, sprawdzenia wynikające z przepisów w celu uzyskania pozwolenia na budowę, d) projekty budowlane (4 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę, e) projekty wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.), f) inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.), h) kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej na dysku CD (2 szt.) 2. Pełnienie nadzoru autorskiego. 3. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową budowy stacji uzdatniania wody oraz sieci magistralnej i spinającej. 4. Dostawa oraz montaż urządzeń i instalacji. 5. Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów wody pitnej oraz wydajności SUW. 6. Obsługa geodezyjna powykonawcza. 7. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów wraz z wnioskiem). 8. Przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW. 9. Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji SUW. 10. Wykonanie instrukcji eksploatacji SUW oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji SUW. 11. Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz. (wraz z wersją elektroniczną na dysku CD 2 szt.) 12. Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji. 13. Inne, wynikające z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją inwestycji 14. Wykonywanie w okresie gwarancji bezpłatnych przeglądów wbudowanych urządzeń i wykonanych robót budowlanych. Wymagania dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz ramowego kosztorysu ofertowego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia przed przygotowaniem oferty. Zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków terenu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach