Przetargi.pl
Budowa stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Żabno i Gminy Lisia Góra

ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY GMIN ŻABNO I LISIA GÓRA DS. ZAOPATRZENIA WSI W WODĘ ogłasza przetarg

  • Adres: 33-140 Lisia Góra, ul. 1 Maja 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY GMIN ŻABNO I LISIA GÓRA DS. ZAOPATRZENIA WSI W WODĘ
    ul. 1 Maja 7
    33-140 Lisia Góra, woj. małopolskie
    REGON: 850437724
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zwiazekmiedzygminnygminzabnoilisiagora,m,334954,2019.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Żabno i Gminy Lisia Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia prowadzonego pn „Budowa stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Żabno i Gminy Lisia Góra” są roboty budowlane prowadzone w formule „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o dokumentację techniczną w postaci Programu Funkcjonalno- Użytkowego ( zwanego dalej PFU ) wraz z załącznikami technicznymiPrzedmiot zamówienia jest podzielony na dwa zadania inwestycyjne: a) ZADANIE 1 - wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w celu budowy Stacji Uzdatnia Wody położonej na dz. nr 724/3 w Niedomicach, Gmina Żabno o wydajności 120 m3 b) ZADANIE 2 wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w celu budowy Stacji Uzdatnia Wody położonej na dz. nr 969/3 w Nowych Żukowicach, Gmina Lisia Góra o wydajności 60 m3/h Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi :• Program Funkcjonalno- Użytkowy z złącznikami , • Opinia geotechniczna ,stanowiące łącznie załącznik nr 8 do SWZ oraz• Projektowane Postanowienia Umowy ( załącznik nr.7 do SWZ ) 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia : 36 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do 31.03.2026 r. przy czym termin wykonania dokumentacji projektowej wynosi 15 miesięcy liczony od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 60 000,00 PLN ( sześćdziesiąt tysięcy PLN )2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz.310, 836 i 1572)4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – nr rachunku: 75 8591 0007 0110 0310 5737 0009 w Krakowskim Banku Spółdzielczym oddział Lisia Góra5.W tytule przelewu należy wskazać sygnaturę postępowania.6.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.7.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami pkt. 10 SWZ oferty wykonawcy. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z treścią art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.9.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest,aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.11.W celu uniknięcia wątpliwości Zamawiający informuje, iż sprzeczne z ww. wymogami będzie przesłanie skanu, sporządzonego w formie pisemnej, dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna.12. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:13. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania rachunku Zamawiającego.14.Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą.15.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.16. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj.:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie co najmniej 3.000 000,00 PLN ( trzy miliony PLN)1.4 Zdolności technicznej lub zawodowejA) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż 50 m3/h o wartości robót co najmniej 5,00 mln zł każda.Uwaga1 : Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekty budowlane zostały ukończone w taki sposób, że stanowią one całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami.B) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:1) Projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa ( które uprawniają do pełnienia tych funkcji) , który zaprojektował co najmniej jedną stację uzdatniania wody.2) Kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa (które uprawniają do pełnienia tych funkcji) który posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót lub inspektora nadzoru na co najmniej dwóch inwestycjach obejmujących budowę lub przebudowę lub modernizację stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż 50 m3/h .3) Kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa (które uprawniają do pełnienia tych funkcji), który posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót lub inspektora nadzoru na co najmniej dwóch inwestycjach obejmujących budowę lub przebudowę lub modernizację stacji uzdatniania wody o wydajności nie mniejszej niż 50 m3/h.Uwaga 2: Powyżej wskazane osoby powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021r. pozycja 2351 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiednie ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021, poz. 1646 ).Uwaga 3: Zamawiający dopuszcza łączenie w/w funkcji przez jedną osobę. Zamawiający dopuszcza zmianę ww. osób w trakcie realizacji zamówienia, pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień oraz doświadczenia nie gorszego niż osoby wskazane na etapie składania ofert oraz zachowania ciągłości w prowadzeniu prac na każdym etapie realizacji umowy.Uwaga 4. Kluczowy personel, podany przez Wykonawcę w ofercie nie wyczerpuje wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań wynikających z przedmiotu zamówienia i winien być traktowany, jako minimalne wymogi Zamawiającego dla spełnienia warunków udziału w postępowaniu przetargowym. Mając na uwadze termin wykonania inwestycji oraz jej zakres, wykonawca musi samodzielnie ocenić ilość niezbędnych zasobów.Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w rozdziale 6.2 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach