Przetargi.pl
Budowa stacji transformatorowej dla zasilania w energię elektryczną szkoły, basenu oraz boiska sportowego

Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 43230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 107 185
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój
    ul. Szkolna 13
    43230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 322 107 185
    REGON: 27253621500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stacji transformatorowej dla zasilania w energię elektryczną szkoły, basenu oraz boiska sportowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa stacji transformatowej kontenerowej obejmująca swym zakresem: budowa sieci kablowej średniego napięcia SN20kV, przebudowy sieci kablowej niskiego napięcia 0,4kV, budowa kontenerowej stacji transformatorowej typu STLmb 3,6, ochronę przed porażeniem, włączenie sieci SN20kV do istniejącego układu, zabudowę przekładników prądowych typu TPU 60.13 o przekładni 15/5 klasa 0,2s, moc rdzenia 5VA, FS5, przekładniki napięciowe, zabudowa tablicy pomiarowej, uruchomianie stacji transformatorowej przez którą będzie zasilana: szkoła, basen, boisko orlik Gminy Goczałkowice Zdrój.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45315700-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 3 do SIWZ; 1.3. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.4. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura wynikająca z art. 24aa ustawy Pzp (tzw. procedura odwrócona). Oznacza to, że Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną