Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
- Data zamieszczenia: 2019-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
ul. Rynek 1
39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa skateparku w Sędziszowie Małopolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania pn.: „Budowa skateparku w Sędziszowie Małopolskim” Główne elementy zakresu zamówienia: 1) wykonanie posadzki betonowej zacieranej na gładko - 295m2 2) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej - 179m2 3) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej pod element „mini rampy” - 60m2 4) wykonanie altany sześciokątnej drewnianej o przekątnej 500 cm wraz z ławkami i stolikami. 5) zabezpieczenie sieci średniego i niskiego napięcia 6) dostawa i montaż elementów: - Minirampa H 135 923x425x135 - Quarterpipe 320x366x150 - Funbox z poręczą 3/1+ bank wall 660x492x45 - Bank ramp 430x366x150 - Poręcz prosta mała - profil 250x8x30 - Ławka 1 250x30x35. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 31 ustawy Pzp za pomocą Dokumentacji projektowej do zgłoszenia, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), Specyfikacja Dostawy, które stanowią załącznik do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy. 3. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Dostawy i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W razie wystąpienia rozbieżności w ww. dokumentach, których nie można usunąć w drodze odniesienia się do reguł sztuki budowlanej i zasad wiedzy technicznej, interpretacja zapisów będzie uzgadniana z uwzględnieniem poniższej hierarchii: Dokumentacja projektowa, STWiORB, Specyfikacja Dostawy. 4. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013, poz. 1129), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączony do SIWZ przedmiar robót pełni rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia i wbudowane materiały muszą być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich, a także muszą posiadać stosowne dokumenty (certyfikat, atest bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta potwierdzającą spełnianie wymogów, karty katalogowe producenta zawierające wszystkie parametry techniczno – eksploatacyjne, itp.). Użycie materiałów czy urządzeń bez stwierdzenia ich pochodzenia jest niedopuszczalne. Zamontowanie materiałów czy urządzeń, które nie będą spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ 1. zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 2. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na budowie boiska sportowego wraz z oświetleniem, budową wiaty i placu zabaw w ramach zadania pn.: „Utworzenie strefy rekreacyjno-wypoczynkowej w miejscowości Nowa Wieś.”
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Pruchniku
Dodano: 2023-04-18 - Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej poprzez zakup i montaż urządzeń skateparku zlokalizowanego w m. Jedlicze na dz. o nr ewid. 2240/28
Dodano: 2022-09-12 - Wykonanie robót budowlanych polegających na urządzeniu terenu rekreacyjnego na os. Krakowska Południe
Dodano: 2022-07-21 - Budowa ogrodu botanicznego w miejscowości Pruchnik
Dodano: 2021-02-26 - Budowa ciągu pieszo – rowerowego nad zalewem ETAP II
Dodano: 2021-02-09 - Budowa ciągu pieszo – rowerowego nad zalewem ETAP II
Dodano: 2020-12-31 - Budowa ogrodu botanicznego w miejscowości Pruchnik
Dodano: 2020-12-31 - Budowa obiektów małej architektury - placu zabaw oraz siłowni na wolnym powietrzu w miejscowości Sieniawa
Dodano: 2020-12-28 - Nasadzenia i utwardzenie terenu na skwerze pomiędzy ul. Sikorskiego i Staffa – etap I
Dodano: 2020-09-18