Miasto Kalisz ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +4862 7654300
- Data zamieszczenia: 2015-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
Główny Rynek 20 20
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. +4862 7654300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kalisz.pl pozycja ogloszenia - zamówienia publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa skateparku w Ogródku Jordanowskim przy ulicy Wał Piastowski w Kaliszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego typu skatepark, betonowego wraz z infrastrukturą techniczną oraz modernizacja istniejącego betonowego skateparku polegająca na wypełnieniu ubytków betonu. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje m.in.: - budowę tymczasowego zjazdu publicznego na czas budowy skateparku, - modernizację istniejącego skateparku, - korytowanie pod konstrukcję, - zagęszczenie warstwy istniejącego gruntu, - wykonanie warstwy konstrukcyjnych skateparku, - wykonanie obiektów skateingowych metodą torkretowania z betonu natryskowego lub z prefabrykatów betonowych montowanych na placu budowy, - wykonanie chodników i placu z kostki, - wykonanie schodów, murków i innych obiektów małej architektury wraz z dostawą i montażem ławek i koszy oraz wiatą, - dostawa i montaż stolików rekreacyjnych, stojaków na rowery i tablicy z regulaminem, - wykonanie instalacji oświetlenia skateparku wraz z montażem niezbędnych opraw. 3 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas wykonania ww. inwestycji, należy wystąpić w imieniu Zamawiającego do Zarządu Dróg Miejskich składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów na zajęcie pasa drogowego lub podpisania umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach, b) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 5. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został w załącznikach do SIWZ obejmujących: a) projekt budowlano-wykonawczy (architektura i konstrukcja); b) projekt budowlany oświetlenia skateparku (branża elektryczna); c) projekt budowlano-wykonawczy tymczasowego zjazdu publicznego (branża drogowa); d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót powyższych branż; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 PLN.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne) lub www.kalisz.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27