Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 08110 Siedlce, ul. Poniatowskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 64 03 299 , fax. 25 64 03 263
- Data zamieszczenia: 2018-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o.
ul. Poniatowskiego 26
08110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 64 03 299, fax. 25 64 03 263
REGON: 14194475000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa Siedleckiego Ośrodka Onkologii (SOO) przy Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach Sp. z o.o.” – Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych celem dostosowania pomieszczeń do montażu i uruchomienia sprzętu medycznego na potrzeby SOO oraz wyposażenie obiektu w system uzdatniania powietrza. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na następujące Pakiety: Pakiet I - wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych celem dostosowania pomieszczeń do montażu i uruchomienia sprzętu medycznego na potrzeby Siedleckiego Ośrodka Onkologii przy Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.; Pakiet II – wyposażenie obiektu w system uzdatniania powietrza zgodnie z zapisami zawartymi w Projekcie Wykonawczym adaptacji pomieszczeń Siedleckiego Ośrodka Onkologii Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. na potrzeby instalacji aparatury medycznej PET/CT, MR oraz CT. 2. Wymagania przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych wymaganych dla dostosowania pomieszczeń Siedleckiego Ośrodka Onkologii (SOO) przy Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o. do montażu i uruchomienia sprzętu medycznego oraz wyposażenie obiektu w system uzdatniania powietrza. Budynek SOO ma zostać wyposażony w system uzdatniania powietrza zapewniający 24 godzinną czystość mikrobiologiczną powietrza w obiekcie. Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją, obejmującą branżę elektryczną, sanitarną oraz budowlaną. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 5-letniej gwarancji na wykonane prace, a w trakcie prac do pełnej współpracy z Zamawiającym w ramach uzgodnień oraz przy uzyskiwaniu zezwoleń (m.in.PAA). Zakres prac należy dostosować do wymagań Zamawiającego przedstawionych w dokumentacji Projektowej, która opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji, z zastosowaniem obowiązujących przepisów wymienionych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dot. niniejszego zakresu zamówienia. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) wymaga, aby osoby bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracownicy fizyczni, byli zatrudnieni przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2018 poz. 108 z późn. zm.) co najmniej przez okres realizacji niniejszej umowy. Wymóg nie dotyczy m.in. następujących osób: kierujących budową, posiadających uprawnienia budowlane lub energetyczne, dostawców materiałów budowlanych (dot. Pakietu I i II). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca złożył w terminie do 14 dni od podpisania umowy, oświadczenie o zatrudnieniu przy wykonywaniu usługi pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, zawierające informacje dotyczące ogólnego stanu zatrudnienia przy wykonywaniu zadania, w tym osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 7, 8 i 9 do SIWZ oraz wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 29 500,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100). Wadium winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy zobowiązani są przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w oryginale – w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie zakątka pod mądrą sową – budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
Dodano: 2024-04-18 - Remont elewacji i cokołu, remont balkonów wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Bartoszyce przy ul. Wyszyńskiego 9C.
Dodano: 2024-03-25 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu przejść (otworów drzwiowych) pomiędzy budynkami NSA przy ul. Boduena 3/5 i ul. Jasnej 2/4 w Warszawie
Dodano: 2024-03-21 - Malowanie pomieszczeń biurowych, wymiana paneli podłogowych wraz z robotami towarzyszącymi w siedzibie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Olsztynie przy ul. Kasprowicza 1.
Dodano: 2024-02-13 - Roboty remontowe polegające na zabezpieczeniu stropu piwnicznego budynku ITP-PIB O/Warszawa
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja stadionu sportowego w Glinojecku - kontynuacja
Dodano: 2024-01-15 - Dostosowanie budynku do wymagań ochrony ppoż.
Dodano: 2023-12-29 - Remont budynku Świetlicy w Klwowie
Dodano: 2023-12-27 - Wykonanie remontu pomieszczeń w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie przy ul. Henryka Sienkiewicza 3
Dodano: 2023-11-27