Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowych w Karbowie, Kominach i Moczadłach, budowa sieci kanalizacji deszczowej w Karbowie oraz modernizacja przepompowni ścieków w Cielętach

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Mazurska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 941 612 , fax. 564 941 640
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    Mazurska 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 941 612, fax. 564 941 640
    REGON: 871118394
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowych w Karbowie, Kominach i Moczadłach, budowa sieci kanalizacji deszczowej w Karbowie oraz modernizacja przepompowni ścieków w Cielętach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowych w Karbowie, Kominach i Moczadłach, budowa sieci kanalizacji deszczowej w Karbowie oraz modernizacja przepompowni ścieków w Cielętach 2. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na trzy następujące części: 1) Część I zamówienia obejmuje budowę sieci wodociągowych w miejscowościach Karbowo (ul. Sezamkowa i Parcelowa), Kominy i Moczadła, 2) Część II zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej w Karbowie w ul. Olsztyńskiej, 3) Część III zamówienia obejmuje modernizację przepompowni ścieków Cielętach 3. W ramach części I zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) wytyczenie geodezyjne, 2) budowa sieci wodociągowych z rur PVC Dn 90 o długości około 286 m w Karbowie przy ul. Sezamkowej, o długości około 176 m przy ul. Parcelowej w Karbowie, o długości około 249 m w Kominach oraz o długości około 142 m w Moczadłach, 3) wykonanie uzbrojenia sieci w postaci hydrantów oraz węzłów montażowych, 4) oznakowanie sieci, 5) przestrzeganie wymagań podmiotów, które uzgadniały dokumentację projektową, 6) przywrócenie do stanu pierwotnego terenu, na którym prowadzono prace, w tym w szczególności nawierzchni dróg, 7) przeprowadzenie próby szczelności i płukania sieci, 8) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 4. W ramach części II zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) wytyczenie geodezyjne, 2) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień i zatwierdzeń wymaganych przepisami prawa oraz ponoszenie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego drogi powiatowej, 3) budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC Dn 200 o długości około 72 m, z rur PVC Dn 315 o długości około 449 m oraz z rur PE DN 315 o długości około 30 m, 4) montaż studni rewizyjnych betonowych Dn 1000 i 1200 z włazami żeliwnym i zamknięciami – 12 szt., 5) montaż studni inspekcyjnych Dn 400 z włazami żeliwnymi i zamknięciami – 2 szt., 6) montaż wpustów deszczowych – 18 szt., 7) przestrzeganie wymagań podmiotów, które uzgadniały dokumentację projektową, w tym w szczególności decyzji nr TN.4042-94/17/ML ZDP Brodnica w zakresie sposobu prowadzenia prac oraz przywrócenia do stanu pierwotnego terenu, na którym prowadzono roboty, 8) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. UWAGA: wycinka drzew kolidujących z planowaną siecią nie wchodzi w zakres zamówienia. 4. W ramach części III zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) wytyczenie geodezyjne, 2) montaż rezerwowej przepompowni cieków wraz ze sterowaniem, 3) połączenie rurociągiem grawitacyjnym komór przepompowni, 4) Włączenie do istniejącego przewodu tłocznego, 5) przelokalizowanie ogrodzenia wraz z uzupełnieniem 6) remont istniejącego ogrodzenia, 7) wykonanie utwardzenia terenu kostką betonową, 8) modernizacja układu elektrycznego zasilającego pompy wraz ze sterowaniem, 9) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 - 15 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) Dla części I zamówienia w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2) Dla części II zamówienia w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 3) Dla części III zamówienia w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). 4) W przypadku składnia oferty na dwie lub trzy części zamówienia wadium należy wnieść odrębnie dla każdej części. 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. Nr 42, poz. 359 z poźn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250 z adnotacją „Wadium na przetarg pn. Budowa sieci wodociągowych w Karbowie, Kominach i Moczadłach, budowa sieci kanalizacji deszczowej w Karbowie oraz modernizacja przepompowni ścieków w Cielętach - cześć I lub część II lub część III”. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, c) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1)Wypełniony wzór formularza oferty 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach