Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w obrębach Studzienki, Sipiory i Józefkowo

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89240 Kcynia, ul. Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 525 893 722
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23
    89240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 525 893 722
    REGON: 9235087200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mst-kcynia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w obrębach Studzienki, Sipiory i Józefkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w obrębach Studzienki, Sipiory i Józefkowo II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzono na podstawie przedmiaru (Rozdział III pkt 9 SIWZ): 1. roboty ziemne, na które składają się w szczególności: a) wykopy liniowe z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym – ok. 525 m3, b) wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami – ok. 2 050 m3, c) wykopy pod urządzenia przeciskowe – ok. 48 m3, d) wykonanie kanałów rurowych - podłoża z materiałów sypkich o grubości 35 cm (podsypka, obsypka, nadsypka) – ok. 1 424 m2 e) pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębokości do 3.0 m – ok. 7 118 m2, f) zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych – ok. 852 m3, g) zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m – ok. 1 259 m3, h) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku – ok. 513 m3, i) wykonanie przecisków rurami z różnych materiałów i o różnej średnicy (wg przedmiarów), j) zagęszczanie nasypów – ok. 2 111 m3, 2. roboty montażowe, na które składają się w szczególności: a) wykonanie sieci wodociągowej z rurociągów ciśnieniowych z rur PVC łączonych na wcisk – ok. 1 502 mb, b) montaż rurociągów z rur polietylenowych (z rur w zwojach) – ok. 323 mb, c) wykonanie połączeń rur (mufa / kolano / trójnik) – ok. 24 szt., d) podłączenie instalacji do sieci wodociągowej (opaski na istniejących rurociągach) – ok. 9 szt., e) montaż zasuw żeliwnych, klinowych, owalnych kołnierzowych – ok. 9 kpl., f) montaż zasuw kielichowych typu E – ok. 5 kpl., g) montaż naziemnych hydrantów pożarowych – ok. 12 kpl., h) wykonanie prac dot. przyłączy, jak przebicie i zamurowanie ścian z cegieł, montaż wodomierzy, demontaż i montaż konstrukcji podwieszeń kabli – ok. 9 kpl., i) układanie rur ochronnych i osłonowych, j) oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego – ok. 1 780 mb, k) wykonanie prób szczelności sieci, l) dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowych, m) płukanie sieci wodociągowej, 3. wykonanie robót towarzyszących, na które składają się w szczególności: a) składowanie nadmiaru gruntu – ok. 513 m3, b) plantowanie terenu – ok. 7 066 m2. 4. wykonanie innych prac i działań, na które składają się w szczególności: a) składanie, z odpowiednim wyprzedzeniem niepowodującym opóźnień w realizacji zamówienia, niezbędnych wniosków do właściwych organów administracji, celem uzyskania stosownych zezwoleń, w szczególności dot.: zajęcia pasa drogowego oraz zajęcia terenu kolejowego, b) przygotowanie projektu organizacji ruchu na czas realizacji zamówienia. 5. zapewnienie obsługi geodezyjnej, a w szczególności: a) wytyczenie trasy wodociągu, b) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, który to dokument winien zawierać potwierdzenie przyjęcia zrealizowanej w ramach przedmiotowego zamówienia inwestycji przez właściwy organ do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zgodnie z art. 12b ust. 5 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, c) przedłożenie Zamawiającemu opracowania wskazanego w lit. b w 5 jednobrzmiących egzemplarzach. 6. UWAGA: Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany ponieść (i tym samym uwzględnić w cenie wykonania zamówienia) wszelkie koszty opłat administracyjnych, w szczególności z tytułu: a) zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych, b) aktualizacji uzgodnień, c) zajęcia terenu kolejowego na czas prowadzenia robót budowlanych, d) czynności podejmowanych przez PKP w związku z zajęciem terenu kolejowego i prowadzonymi tam robotami, e) składania wniosków i wykonywania czynności wskazanych w pkt. 4. 7. Płatność za prawidłowo wykonane zamówienie, w oparciu o fakturę Wykonawcy, nastąpi w terminie wskazanym w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, jednak nie wcześniej niż 31 stycznia 2019 r.! 8. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach wskazanych w Rozdziale III pkt. 8 – 12 SIWZ – Wykonawcy winni przygotować swoje oferty w oparciu o treść wskazanych tam dokumentów! III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II ppkt 1 – 6 (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 2. Wykonawca winien dokumentować zatrudnienie osób określonych w pkt. 1 na piśmie, np. w formie listy umożliwiającej jednoznaczną identyfikację każdej z zatrudnionych osób i, na tej podstawie, weryfikację przez Zamawiającego zawartych umów o pracę, które, zgodnie z art. 29 §2 kodeksu pracy, muszą być zawarte na piśmie. 3. Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji przez Wykonawcę warunku wskazanego w pkt. 1 w całym okresie realizacji zamówienia. W tym celu może podejmować czynności szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, który zawiera również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia tych wymagań. IV. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej – wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. V. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzenia przez inspektora nadzoru prawidłowego wykonania robót (protokół końcowy z wynikiem pozytywnym) . UWAGA: Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007.42.275 j.t. ze zm.). 3. W przypadku wadium niegotówkowego (poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru: a) złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych, b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty – dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania, chyba że z treści dokumentu wynika, że nie jest to konieczne (w szczególności: jest w nim zakreślona data obowiązywania, a jego wystawca zastrzegł, iż po jej upływie poręczenie lub gwarancja wygasa). 4. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ppkt 11 lit. a-d – bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert. 6. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SIWZ. 7. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.6.2018” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli: a) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, Wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.: być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy, b) kosztorys ofertowy przygotowany samodzielnie przez Wykonawcę, w oparciu o dokumenty wskazane w Rozdziale III pkt. 8 – 13 SIWZ, który winien zawierać: Informację o narzutach, Tabelę elementów scalonych, Kalkulację kosztów, Zestawienie poszczególnych pozycji cen Robocizny, Materiałów i Sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach