Przetargi.pl
„Budowa sieci wodociągowej w ul. Stokrotek w Nowej Wsi” oraz „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Stokrotek w Nowej Wsi”.

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2018-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci wodociągowej w ul. Stokrotek w Nowej Wsi” oraz „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Stokrotek w Nowej Wsi”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania budżetowego: „Budowa sieci wodociągowej w ul. Stokrotek w Nowej Wsi” oraz „ Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Stokrotek w Nowej Wsi” przedmiotem zamówienia jest: 1) Budowa sieci wodociągowej w ul. Stokrotek w Nowej Wsi, tj.: sieci wodociągowej z PE100 SDR17 PN10 Dz110 (D110x6,6mm) o długości 247,0 mb zgodnie z dok. projektową; 2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Stokrotek w Nowej Wsi, tj.: sieci kanalizacji sanitarnej  0,20 m (D200 x 5,9mm) z rur PVC klasy S ze ścianką litą jednorodną o całkowitej dł. 203 mb oraz odcinków sieci kanalizacji sanitarnej  0,15 m (D160 x 4,7mm) z rur PVC klasy S ze ścianką litą jednorodną o całkowitej dł. 26,4 mb zgodnie z dok. projektową; 3) zapewnienie nadzoru przez Gminę Michałowice; 4) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej; 5) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych; 6) usunięcie wszelkich kolizji z siecią gazową, kanalizacją techniczną, energetyczną, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi; 7) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią z Narady Koordynacyjnej, protokołem z narady koordynacyjnej i STWiOR; 8) spisanie protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi; 9) zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przedkładane odcinkami przed przystąpieniem do odtworzenia nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołu częściowego odbioru robót; 10) zapewnienie dostępu do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym; 11) uzyskanie od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście w teren z robotami oraz uzyskanie protokołów odbioru po zakończeniu prac; 12) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót - wykonanie i uzgodnienie projektów organizacji ruchu lub szkiców zabezpieczenia robót na czas budowy wg wymagań oraz zatwierdzenie ich w odpowiednich urzędach; 13) uzyskanie zgody zarządzającego oraz poniesienie wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasów drogowych na czas prowadzenia robót (w tym opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz wykonanie tymczasowego projektu organizacji ruchu); 14) odbudowa nawierzchni drogowej oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą; 15) zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej; 16) zabezpieczenie istniejących drzew przed uszkodzeniem w obrębie pasa robót; 17) w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej, uzgodnić to z eksploatatorem sieci wodociągowej na terenie gminy; 18) uzyskanie wszelkich dokumentów uzgodnień, badań oraz uzyskanie wszelkich odbiorów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania wybudowanej sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej; 19) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy; 20) możliwość wykonywania wcinek do istniejącej sieci wodociągowej w godzinach nocnych tj. od 22:00; 21) ponoszenie kosztów korzystania i zużycia energii elektrycznej oraz wody; 22) przed rozpoczęciem robót wykonanie dokumentacji fotograficznej lub/i wideo terenu budowy i dostarczenie Zamawiającemu. Niniejsza dokumentacja będzie stanowić załącznik do protokołu wprowadzenia na budowę; 2.2. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja: projekty budowlane, SIWZ, Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót, opinia geotechniczna, zgłoszenie wykonania robót. 2.3. Wykonawca po wykonaniu wszystkich robót sporządzi 1 egz. dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF, wykonanej w oparciu o uzyskane mapy inwentaryzacyjne i inne dokumenty niezbędne temu celowi, w tym geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być przekazana Zamawiającemu w 3 egzemplarzach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), 2) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium (załącznik Wykonawcy), 3) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 4) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach