Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Żulinki i Przegaliny Duże wraz z modernizacją ujęcia wody w Komarówce Podlaskiej

Gmina Komarówka Podlaska reprezentowana przez Wójta Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 21311 Komarówka Podlaska, ul. Krótka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 535 004 , fax. 833 535 043
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komarówka Podlaska reprezentowana przez Wójta Gminy
    ul. Krótka 7
    21311 Komarówka Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 535 004, fax. 833 535 043
    REGON: 54581100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarowkapodlaska.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Żulinki i Przegaliny Duże wraz z modernizacją ujęcia wody w Komarówce Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Żulinki i Przegaliny Duże wraz z modernizacją ujęcia wody w Komarówce Podlaskiej”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia – „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Żulinki i Przegaliny Duże”, której zakres robót obejmuje: − budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Żulinkach i Przegalinach Dużych (Przymiarki) odcinek od HP56-SZ5-SZ6-HP69-HP43/44, − budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Przegalinach Dużych (Zawisowa) odcinek od HP70-SZ7-HP83-HP93. 2.2. część 2 zamówienia – „Modernizacja ujęcia wody w Komarówce Podlaskiej”, której zakres robót obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. ” Modernizacja ujęcia wody w Komarówce Podlaskiej, gmina Komarówka Podlaska ”. Zakres robót do wykonania określają projekty budowlane stanowiące załącznik nr 1b do SiWZ. Rozwiązania projektowe obejmują częściową modernizację stacji uzdatniania wody w Komarówka Podlaska na działce o numerze geodezyjnym 996. Zakres modernizacji w części technologicznej określa projekt „Stacji Uzdatniania Wody Modernizacja Tom 1 branża Technologiczna” i obejmuje następujący zakres: a) Wymiana pomp głębinowych na nowo zaprojektowane. Wymiana orurowania w dwóch istniejących studniach głębinowych z integrowaną rurą prowadzącą dla sond hydrostatycznych, wymiana wodomierzy, przepustnic odcinających, osprzętu pomiarowego i poboru próbek. Dodatkowo w studniach pomp głębinowych przewidziano zabudowę analogowych sond hydrostatycznych zadaniem, których będzie bieżący odczyt poziomu lustra wody statycznego i dynamicznego, poprzez przesłany sygnał elektryczny standardu automatyki. Parametry sond hydrostatycznych określone są w projekcie AKP i A. b) Napowietrzanie wody w procesie odżelaziania odbywa się sprężonym powietrzem dostarczanym ze stacji sprężonego powietrza. W tym zakresie należy przewidzieć nową sprężarkę tłokową, dwugłowicową z autonomicznym układem zabezpieczenia przed nadmiernym wzrostem ciśnienia powietrza z zbudowanym zaworem bezpieczeństwa i autonomicznym regulatorem ciśnienia powietrza. Za sprężarką należy przewidzieć kolektor sprężonego powietrza z zespołem filtrów powietrza, zaworem bezpieczeństwa, osprzętem pomiarowym, zaworami odcinającymi i spustowymi do zapewnienia odpowiedniej jakości powietrza. W układzie technologicznym sprężone powietrze dostarczane będzie do aeratora, do którego wprowadzona jest woda surowa z pomp głębinowych. Wymagana ilość powietrza, niezbędna do procesu napowietrzania, regulowana będzie poprzez układ z utrzymaniem poduszki powietrznej w aeratorze i reduktorem ciśnienia. Kontrola przepływu ilości powietrza na rotametrze zabudowany w szafce układu elektropneumatycznego. W miejsce dotychczasowych dwóch lokalnych aeratorów zabudowanych przed każdym z istniejących filtrów należy przewidzieć jeden nowy aerator. c) Napowietrzona woda surowa doprowadzana do jednostopniowych istniejących złóż filtrów o średnicy DN1400 modernizacja, których polegać będzie na zabudowie w miejsce istniejących zasuw ręcznych przepustnic sterowanych automatycznie z napędami elektropneumatycznymi. Płukania filtrów odbywać się będzie z wykorzystaniem wody uzdatnionej z zestawu hydroforowego. Kontrola jakości uzdatniania wody realizowana będzie poprzez analizator zawartości tlenu (O2), zabudowę którego przewidziano za ostatnim filtrem w rurociągu przed zbiornikami wodociągowymi. Do wzruszenia złoża w I-szej fazie płukania należy przewidzieć nową dmuchawę, uruchamianą po wykonaniu sekwencji przestawiania przepustnic w obrębie każdego z filtrów. Rozwiązania techniczne i algorytm płukania filtrów został opisany w projekcie technologicznym. d) W zbiornikach wodociągowych należy przewidzieć zabudowę analogowych sond hydrostatycznych zadaniem, których będzie bieżący odczyt poziomu lustra wody, poprzez przesłany sygnał elektryczny standardu automatyki oraz sygnalizatorów pływakowych (sygnalizacja poziomów krytycznych). Parametry sond hydrostatycznych i sygnalizatorów pływakowych określone są w projekcie AKP i A. e) W rurociągu wylotowym do sieci wodociągowej należy dokonać wymiany istniejącego wodomierza na przepływomierz elektromagnetyczny służący do pomiaru i zliczania ilości wody do sieci. f) W związku z modernizacją Stacji Uzdatnia Wody należy przewidzieć wymianę istniejącego układu sterowania na nowe z nową szafą sterowniczą realizującą następujące funkcję: - sterowanie pracą pomp głębinowych w zależności od poziomów w zbiornikach retencyjnych w oparciu o harmonogramy sekwencyjne- czasowo - sterowanie cyklem napowietrzania przy pracy pomp głębinowych, sterowanie poduszką powietrzną w aeratorze - pomiar poziomu wody w zbiornikach retencyjnych, możliwość programowania progów załączenia i wyłączenia pomp, poziomów NPSH, ppoż., alarmowych, suchobiegu, kontrolę poziomu wody do płukania - zasilanie i sterowanie przepustnic elektropneumatycznych do płukania filtrów - zasilanie i sterowanie dmuchawą - zasilanie i sterowanie pracą zestawu pomp II stopnia za pomocą przemienników częstotliwości zabudowanych w nowej szafie sterowniczej - opomiarowanie ilości wody wodociągowej do sieci z przekazaniem sygnału do szafy sterowniczej g) Częściowy demontaż istniejących instalacji technologicznych, elektrycznych i AKP i A . h) Montaż nowych instalacji technologicznych, elektrycznych i AKP i A. i) Stacja Uzdatniania Wody po modernizacji nie będzie wymagała stałego przebywania pracowników, a więc ze względu na bezpieczeństwo działania powinna zostać objęta monitoringiem ochronnym rejestrującym każdorazową obecność osób na terenie stacji. Należy przewidzieć system sygnalizacji włamania, napadu i otwarcia szachtów studni głębinowych i zbiorników wodociągowych (SSWiN) zrealizowany na podstawie odrębnych wymagań. Powyższy zakres robót wykonać zgodnie z opracowanym projektem technicznym stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. Zakres w części elektrycznej i AKPiA określa projekt Stacji Uzdatniania Wody Modernizacja Tom 2 branża elektryczna i AKPiA i obejmuje następujący zakres: a) Wymianę istniejącego układu sterowania na nowe z szafą sterowniczą umożliwiającą automatyczną i bezobsługową pracę stacji. b) Wymianę tras kablowych i kabli do napędów (trasy kablowe ziemne do pomp głębinowych pozostają). c) Należy wykonać nowe trasy kablowe ziemne sterownicze i pomiarowe do szachtów studni głębinowych i zbiorników wodociągowych. d) Wykonanie układu kompensacji mocy biernej oraz pojemnościowej stacji. Powyższy zakres robót wykonać zgodnie z opracowanym projektem elektrycznym i AKPiA stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. Zakres w części fotowoltaicznej określa projekt Stacji Uzdatniania Wody Modernizacja Tom 3 branża elektryczna i obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej w zakresie: a) Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku stacji. b) Wykonanie rozdzielni DC i AC wraz z falownikiem trójfazowym DC/AC. c) Monitorowanie i wizualizacji danych z instalacji PV. d) Podłączenia pomiędzy poszczególnymi elementami instalacji PV. e) Włączenie instalacji PV do instalacji elektrycznej budynku stacji poprzez układy SZR umożliwiające wykorzystanie wytworzonej energii elektrycznej tylko na potrzeby stacji. Na głównym zasilaniu budynku za układem pomiarowym zainstalować licznik energii oraz urządzenie blokujące wypływ nadprodukowanej energii elektrycznej do sieci. W dokumentacji powykonawczej uaktualnić doinstalowane urządzenia. Wykonawca ma obowiązek wykonać dokumentację powykonawczą oraz przygotować dokumenty w celu zgłoszenia mikroinstalacji do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A., Oddział Lublin, Rejon Energetyczny Biała Podlaska na podstawi wytycznych dostępnych na strnie zakładu f) Instalację odgromową. Zaprojektowaną instalację PV zgodnie z załączonym projektem technicznym należy odpowiednio zmodyfikować do powyższych wymagań. Miejscowe drobne roboty budowlane i utylizacji wszystkich elementów demontowanych po stronie Wykonawcy zadania. 3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1a i 1b do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: − Projekty budowlane, − Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), − Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: 1.1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 64 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące zł), 1.2. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy zł), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS Międzyrzec Podlaski nr konta: 98 8039 0006 0020 0200 0026 0002 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.8.2018 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach