Przetargi.pl
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI WARMIAKI

Gmina Jadów ogłasza przetarg

  • Adres: 05280 Jadów, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 754 044 , fax. 256 754 384
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jadów
    ul. Jana Pawła II 17
    05280 Jadów, woj. mazowieckie
    tel. 256 754 044, fax. 256 754 384
    REGON: 53642700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jadow.az.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI WARMIAKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Warmiaki. Projekt przewiduje budowę sieci wodociągowej w zakresie: - sieć z rur PVC o łącznej dł. 1702,00 m, - przyłącza wodociągowe z rur PE - 467,50 m. - przekroczenie metodą bezwykopową drogi krajowej nr 50 oraz rzeki Borówka. Ogólne zestawienie zakresu rzeczowego robót: 1. budowa sieci wodociągowej, 2. budowa przyłączy wodociągowych, 3. podłączenie budynków do instalacji wodociągowej, 4. odtworzenie nawierzchni dróg, 5. załatwienie wszelkich formalności dotyczących budowy wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, tj. 6. urządzenie zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb budowy, 7. obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (w 3 egz.) z uzgodnieniami w WUD (ewentualne zmiany odcinków tras), 8. sukcesywne przywracanie terenu do stanu pierwotnego, tj. odbudowę dróg, placów, chodników, przepustów, ogrodzeń, kładek, wykonanie mostków przejazdowych oraz wyrównanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, 9. odtworzenie granic własności terenu (wbudowanie graniczników w przypadku ich uszkodzenia), 10. zapewnienie niezbędnych dojść i dojazdów do gospodarstw i posesji w trakcie trwania robót, 11. opłaty za wykonanie robót w drogach (powiatowych, krajowych) i pasie drogowym wraz z odpowiednim oznakowaniem ruchu zastępczego i zabezpieczeniem oraz inne opłaty wynikłe z usunięcia kolizji, 12. ubezpieczenie robót, 13. koszt związany z pompowaniem wody gruntowej, wynikły z dokumentacji geologicznej, 14. odbiory kolizji i skrzyżowań sieci wodociągowej z siecią energetyczną, telekomunikacyjną i inne płatne odbiory i nadzory zgodnie z zaleceniem Zakładu Energetycznego i innych oraz warunkami technicznymi do projektu, 15. inne odbiory i opłaty wynikające z potrzeby realizacji, 16. ewentualne odszkodowania z tytułu zniszczonych nasadzeń, np. krzewów, drzew, zasiewów, kwietników, 17. koszty dokonanej przed rozpoczęciem robót inwentaryzacji i ewentualnej dokumentacji fotograficznej budynków narażonych na zniszczenie, w pobliżu których przebiegać będzie kanalizacja sanitarna, 18. naprawę zniszczeń wg powyższej inwentaryzacji i dokumentacji, 19. koszty z tytułu dokonanych zniszczeń nie wynikających z zakresu robót, 20. koszty wynikające z dokumentacji projektowej dotyczące: - zabezpieczenia i oznakowania robót przy budowie sieci wodociągowej, w tym przy przekraczaniu dróg krajowych, powiatowych i gminnych, - rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót. Szczegółowy zakres ujęto w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 2) Tabela elementów scalonych sporządzona wg układu przedmiaru robót. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; 5) Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu; 6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach