Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej w gminie Brwinów, zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w Brwinowie oraz zaprojektowanie i budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej w gminie Brwinów i w Brwinowie

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej w gminie Brwinów, zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w Brwinowie oraz zaprojektowanie i budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej w gminie Brwinów i w Brwinowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej w gminie Brwinów, zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w Brwinowie oraz zaprojektowanie i budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej w gminie Brwinów i w Brwinowie 2. Na przedmiot umowy składają się: 2.1. Część I. Zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej w dz. nr ew.21/9, 21/8, 35/15 w Brwinowie. W ramach zadania budżetowego „Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej w Brwinowie” 2.2. Część II. Zadania: 1. Zaprojektowanie i wybudowanie odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 85 obr.14 ul. Krótka w Brwinowie. 2. Zaprojektowanie i wybudowanie odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 97/5 obr. 08 ul. Słowackiego w Brwinowie. 3. Zaprojektowanie i wybudowanie odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 117 obr. 04 ul. Sochaczewska w Brwinowie. 4. Zaprojektowanie i wybudowanie odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 139/2 obr. 21 ul. Dębowa w Brwinowie. 5. Zaprojektowanie i wybudowanie odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew.223/9 obr. 16 ul. Akacjowa w Brwinowie. 6. Zaprojektowanie i wybudowanie odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 160/3 obr. 8 ul. Żwirki i Wigury w Brwinowie. 7. Zaprojektowanie i wybudowanie odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew.187/2 obr.14 ul. Sportowa w Brwinowie. 8. Zaprojektowanie i wybudowanie odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 24/1 obr. 5 ul. Rynek w Brwinowie. 9. Zaprojektowanie i wybudowanie odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. (14/8, 12/1, 9) obr. 15 ul. Wspólna w Brwinowie. 10. Zaprojektowanie i wybudowanie odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 270/24 obr. 16 ul. Polna w Brwinowie. W ramach zadania budżetowego „Projektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości oraz projektowanie przyłączy w Brwinowie” 3. Ponadto w ramach niniejszej umowy Wykonawca zapewnieni we własnym zakresie: 1) dla sieci wodociągowej - wykonanie kompletnych badań fizyko – chemicznych i biologicznej czystości wody i przedstawienie pozytywnych badań w min. 2 egz., 2) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz. zgodnie z postanowieniami § 7 ust. 1 pkt.14 umowy, 3) częściową wymianę gruntu (jeżeli zajdzie taka potrzeba) i wywózka nadmiaru urobku na miejsce stałego składowania, 4) odwodnienie wykopów, a jeżeli zajdzie taka potrzeba z wywiezieniem wody, 5) usunięcie wszelkich kolizji z siecią gazową, kanalizacyjną teletechniczną, energetyczną w ramach umowy, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi, 6) ułożenie i zabezpieczenie odkrytych kabli energetycznych i telefonicznych w rurach ochronnych, 7) spisanie protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi, 8) uzyskanie od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście z robotami, ponoszenie opłat z tego tytułu oraz uzyskanie protokołów odbioru po zakończeniu prac, 9) wykonanie projektów organizacji ruchu na czas budowy oraz zatwierdzenie ich w odpowiednich urzędach, 10) tymczasowe oznakowanie dróg i ulic na czas robót (jeżeli zajdzie taka potrzeba należy wykonać projekt organizacji ruchu; określa to protokół z narady koordynacyjnej), 11) zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, 12) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z STWiOR oraz na podstawie protokołów z narady koordynacyjnej, 13) badania materiałów, na które nie ustanowiono PN, zapewnienie badań zagęszczenia gruntu przez osoby uprawnione przed przystąpieniem do odtwarzania nawierzchni i stanowiące załączniki do protokołów częściowego i końcowego odbioru robót, 14) połączenia z istniejącą siecią wodociągową – pod nadzorem przedstawiciela Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Brwinowie, ul. Wilsona 46, 15) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych, 16) w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej - uzgodnienie z właścicielem wodociągu (do dokumentów odbiorowych dołączyć potwierdzenie uregulowania należności za pobraną wodę), 17) wszystkie inne roboty określone w dokumentacji, normach branżowych, oraz wynikających z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 18) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy. 4. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja składająca się z: 1) /Część I/ programu funkcjonalno-użytkowego dla robót polegających na zaprojektowaniu i wybudowaniu sieci wodociągowej do dz. nr ew. 21/9, 21/8, 35/15 obr. 18 w Brwinowie (PVC/PE 110 L =135 mb/ wraz załącznikiem mapowym /Część I/, 2) /Część II/programu funkcjonalno-użytkowego wraz załącznikami mapowymi /załączniki od 1-do 10/, dla robót polegających na: 1) Zaprojektowaniu i wybudowaniu odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 85 obr.14 ul. Krótka w Brwinowie. 2) Zaprojektowaniu i wybudowaniu odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 97/5 obr. 08 ul. Słowackiego w Brwinowie. 3) Zaprojektowaniu i wybudowaniu odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 117 obr. 04 ul. Sochaczewska w Brwinowie. 4) Zaprojektowaniu i wybudowaniu odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 139/2 obr. 21 ul. Dębowa w Brwinowie. 5) Zaprojektowaniu i wybudowaniu odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew.223/9 obr. 16 ul. Akacjowa w Brwinowie. 6) Zaprojektowaniu i wybudowaniu odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 160/3 obr. 8 ul. Żwirki i Wigury w Brwinowie. 7) Zaprojektowaniu i wybudowaniu odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew.187/2 obr.14 ul. Sportowa w Brwinowie. 8) Zaprojektowaniu i wybudowaniu odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 24/1 obr. 5 ul. Rynek w Brwinowie. 9) Zaprojektowaniu i wybudowaniu odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. (14/8, 12/1, 9) obr. 15 ul. Wspólna w Brwinowie. 10) Zaprojektowaniu i wybudowaniu odgałęzienia kanalizacji sanitarnej do dz. nr ew. 270/24 obr. 16 ul. Polna w Brwinowie. stanowiąca integralną część niniejszej umowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do osobistego (siłami własnymi wykonania kluczowych części zamówienia, za jakie uznaje się: układanie przewodów wodociągowych (Część I ) i kanalizacyjnych (Część II ) 6. Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę przez okres trwania umowy zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108): a) Części I. - osoby wykonujące czynności układania przewodów wodociągowych z robotami ziemnymi, b) Części II. - osoby wykonujące czynności układania przewodów kanalizacyjnych z robotami ziemnymi. 7. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 8. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, itp). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 9. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 7, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 10. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 11. Nieprzedłożenie przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 7. skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 12. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, określonych w ust. 6-11, Wykonawca zapłaci kare umowną w wysokości 0,1 % wynagrodzenia za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 13. W umowie z podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 14. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących: a) Części I - układanie przewodów wodociągowych z robotami ziemnymi , b) Części II - układanie przewodów kanalizacyjnych z robotami ziemnymi , przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 6-9 a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 15. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty końcowego odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1). Wykonawca do oferty załącza zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia zasobów, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VIII ust.3 SIWZ składa każdy z tych wykonawców. 5) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 6) Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 i 5.1.-5.3, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty 8) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 i 5.1 – 5.3., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 10) Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 11) Dokumenty oraz uzupełnione dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 12) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.2. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wzywa Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 SIWZ (art.25a ust.1), oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności nie podlegania wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 7.5. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 7.6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach