Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przebudową stacji uzdatniania wody i budową studni głębinowej w Gminie Puńsk

Urząd Gminy w Puńsku ogłasza przetarg

  • Adres: 16515 Puńsk, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 161 082 , fax. 875 161 048
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Puńsku
    ul. Mickiewicza 23
    16515 Puńsk, woj. podlaskie
    tel. 875 161 082, fax. 875 161 048
    REGON: 53958400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpunsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przebudową stacji uzdatniania wody i budową studni głębinowej w Gminie Puńsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przebudową stacji uzdatniania wody i budową studni głębinowej w Gminie Puńsk: Część 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Budowę odcinka sieci wodociągowej w ul. projektowanej od ul. Mickiewicza w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe. b) Budowę odcinka sieci kanalizacyjnej w ul. projektowanej od ul. Mickiewicza w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe. c) Budowę odcinka sieci wodociągowej w ul. Słonecznej w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty rozbiórkowe nawierzchni, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe, - Roboty drogowe odtworzeniowe. d) Budowę odcinka sieci wodociągowej w ul. Kościuszki w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty rozbiórkowe nawierzchni, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe, - Roboty drogowe odtworzeniowe, e) Budowę odcinka sieci kanalizacji ciśnieniowej w ul. Strażackiej w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załącznikach do SIWZ, w szczególności w Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, przedmiarach robót, stanowiącym załącznik nr 9. Część 2: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku: - Wiercenie studni z pompowaniem pomiarowym. Metoda wiercenia udarowa, - Montaż naziemnej obudowy termoizolacyjnej typu LANGE z wyposażeniem o średnicy 100 mm, - Montaż pompy głębinowej wraz z orurowaniem pionowym ze stali kwasoodpornej o średnicy 100 mm, - Montaż rurociągu tłocznego z rur PE 110 mm z rozbiórką nawierzchni, oraz przywróceniem do stanu pierwotnego, - Montaż kabli energetycznych i sterowniczych do studni, - Pomiary elektryczne kabli i zabudowanych urządzeń, - Przystosowanie rozdzielnicy SUW do dodatkowej pompy z modyfikacją oprogramowania i wizualizacją, - Rozbudowa stacji o dodatkowe wejście dla studni nr 3 wraz z wyposażeniem, - Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, - Dokumentacja techniczna i geologiczna inwestycji, - Operat wodnoprawny na pobór wody podziemnej z ujęcia Puńsk. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcyjno – użytkowym (dalej „PFU”) stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ Część 3: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5: - Wykonanie utwardzonej drogi dojazdowej z kostki betonowej 171 m2, z demontażem istniejącej, - Demontaż dwóch zbiorników hydroforowych, - Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, - Wymiana rynien dachowych z metalowych na PCV, oraz obróbek blacharskich, - Wykonanie fundamentu pod ZH, - Wyłożenie posadzek i ścian, przykrycie kanałów nierdzewnymi elementami ażurowymi, szpachlowanie i malowanie ścian, - Demontaż istniejącego ogrzewania CO, montaż ogrzewania elektrycznego, - Zainstalowanie pochłaniaczy wilgoci, - Wymiana pomp głębinowych wraz z orurowaniem, - Instalacja odkażania wody, - Wymiana instalacji napowietrzania z dwiema sprężarkami, - Wymiana zestawu ZH wody czystej, - Wymiana rurociągów wody surowej, uzdatnionej do i ze zbiorników wyrównawczych, wody uzdatnionej do sieci z wymianą 2 zasuw zewnętrznych włącznie, - Wymiana kanalizacji sanitarnej, - Wymiana odejścia na hydranty nadziemne DN80, - Renowacja studni głębinowych, - Naziemne obudowy termoizolacyjne, - Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego z automatyką SZR i zadaszeniem, - Wymiana dachów na zbiornikach wyrównawczych, - Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i testów, - Sterowanie, sygnalizacja – branża AKP, - Wykonanie pomiarów ochronnych instalacji i urządzeń elektrycznych, - Demontaż istniejącej instalacji technologicznej wewnętrznej, - Instalacja tymczasowa, - Instalacja technologiczna, - Wymiana kanalizacji wewnętrznej (popłuczyn), - Kompletny zestaw płuczący, - Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej, oświetleniowej, usprawnienie oświetlenia zewnętrznego, - Sterowanie, sygnalizacja – branża AKP, - Wykonanie pomiarów ochronnych instalacji i urządzeń elektrycznych, - Demontaż istniejącej instalacji technologicznej wewnętrznej, - Instalacja tymczasowa, - Instalacja technologiczna, - Wykonanie kanalizacji wewnętrznej (popłuczyn), - Kompletny zestaw płuczący, - Dokumentacja techniczna. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w PFU stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. 3.2. Wykonawcy zobowiązani będą do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza) dla każdej z części zamówienia. 3.3. Tam, gdzie w Dokumentacji projektowej, na rysunkach, PFU oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1–3 ustawy, Zamawiają-cy dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy, wskazał na pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych lub pochodzenia Zamawiający określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub rozwiązania, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach technicznych lub lepszych. Pod pojęciem „parametry techniczne" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w Dokumentacji projektowej, Przedmiarach robót oraz PFU. 3.4. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi zapisami SIWZ. Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na realizację Zamówienia. Zaleca się także dokonanie wizji lokalnej w terenie. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia dozoru terenu budowy, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracowni-kom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom zamawiającego, - sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, - po realizacji przedmiotu zamówienia uporządkowanie i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 3.6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45231300-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45262220-9 – Wiercenie studni wodnych 45232430-5 – Roboty w zakresie uzdatniania wody Z uwagi na rozmiar plików stanowiących załączniki do SIWZ i mogącymi pojawić się trudnościami technicznymi z umieszczeniem jak i pobieraniem ich ze strony internetowej, zamawiający na wniosek wykonawcy udostępni bezpłatnie SIWZ wraz z załącznikami na nośnikach CD. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest dostępna do wglądu w pokoju nr 7 w siedzibie zamawiającego w godz. od 8:00 – 15:00. Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych wystąpi do Zamawiającego o zatwierdzenie wniosków materiałowych i uzyska zgodę na ich wbudowanie (dotyczy wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania zadania). 3.3 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami). 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania za-trudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Część 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk: a) operator sprzętu: koparka – 1 osoba wykonująca czynności związane z obsługą koparki lub koparko-ładowarki; b) monter instalacji wodno-kanalizacyjnych – co najmniej 1 osoby wykonujące prace polega-jąca na montażu instalacji, urządzeń wodno – kanalizacyjnych. Część 2: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku: a) Co najmniej jedna osoba wykonująca czynności związane z wykonaniem otworu wiertni-czego, montażem rur i innych urządzeń studni Część 3: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5: a) prace instalacyjne w poszczególnych branżach – co najmniej 1 osoba b) roboty budowlane – co najmniej 1 osoba 3) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punk-cie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w ce-lu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wyko-nawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wy-miar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na pod-stawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w kwocie: a) Część 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) b) Część 2: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) c) Część 3: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5: 41.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu b) poręczeniach bankowych c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 09 9354 0007 0070 0700 0420 0039 BS Sejny, o/Puńsk z dopiskiem „Wadium dotyczące przetargu nieograniczonego nr ZP.271.12.2017 pn.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przebudową stacji uzdatniania wody i budową studni głębinowej w Gminie Puńsk” – część …. a) Część 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk b) Część 2: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku c) Część 3: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5 4) Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 5) Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, tj.: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie przed upływem terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6) Z treści polisy, poręczenia, gwarancji lub innego dokumentu stanowiącego wadium winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie zło-żył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: a) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 1, 2, 3: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późniejszymi zmianami). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo/Upoważnienie. Dokumenty załączone do oferty: kosztorys szczegółowy, harmonogram robót budowlanych, wypełniony i podpisany formularz ofertowy, oświadczenie o podwykonawcach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach