Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, Bałtycka 8A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie
Bałtycka 8A
41-500 Chorzów, woj. śląskie
REGON: 000166249 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej do ogródków działkowych zlokalizowanych w rejonie ulic Aldera i Kollmanna w Chorzowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa odcinków wodociągu w zakresie średnic Dz160 – Dz63 mm, o łącznej długości ok. 827,5 m.2. Podstawą realizacji zadania jest projekt budowlany oraz projekt techniczny pn.: „Budowa sieci wodociągowej do ogródków działkowych zlokalizowanych w rejonie ulic Aldera i Kollmanna w Chorzowie”3. Zakres rzeczowy zadania obejmuje:1) Budowę sieci wodociągowej z rur PE100 SDR11 PN16 Dz160x14,6 mm długości ok. 811 m,2) Budowę sieci wodociągowej z rur PE100 SDR11PN16 Dz110x10,0 mm długości ok. 1,0 m,3) Budowę odcinka wodociągu z rur PE100 SDR11 PN16 Dz90x8,2 mm, długości ok. 1,5 m,4) Budowę odcinka wodociągu z rur PE100 SDR11 PN16 Dz63x5,8 mm długości ok.3,5 m,Szczegółowy zakres zadania określa projekt budowlany i techniczny pn.: „Budowa sieci wodociągowej do ogródków działkowych zlokalizowanych w rejonie ulic Aldera i Kollmanna w Chorzowie”, objęty Decyzją pozwolenia na budowę nr 104/2023 z dnia 09.08.2023 r., wydaną przez Prezydenta Miasta Chorzów oraz Decyzją pozwolenia na budowę nr 36/23/K z dnia 30.08.2023 r. wydaną przez Wojewodę Śląskiego, opracowany przez firmę NBI Sp. z o.o., ul. Czajki 3/14, 44-122 Gliwice4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiono w Dokumentacji projektowej i STWIORB (Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ) oraz projekcie umowy (Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ)5. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.2) Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym – miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.3) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego.4) W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, Zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę.5) Wykonawca najpóźniej dzień przed rozpoczęciem robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę.6) Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi Wykonawca robót.7) Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za przekazany plac budowy, zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót, utrzymywanie oznakowania tymczasowego, czystość na jezdniach i chodnikach zarówno w rejonie prowadzonych prac jak również dróg dojazdowych do budowy. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo oraz wszelkie szkody wobec osób trzecich powstałe w wyniku prowadzonych robót.8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków przez cały okres prowadzenia robót.9) Wykonawca w pierwszej kolejności ma obowiązek poddania odpadów powstałych w trakcie realizacji Umowy odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych, ekologicznych, ekonomicznych lub innych o obiektywnym charakterze jest to niemożliwe lub nieuzasadnione – Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwiania.10) Jeżeli w wyniku odzysku lub unieszkodliwiania odpadów Wykonawca osiągnie jakikolwiek przychód zobowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od uzyskania przychodu, poinformować o tym fakcie Zamawiającego przedstawiając mu dokumenty niezbędne w celu wykazania daty i wysokości uzyskanego przychodu. 11) Strony zgodnie postanawiają, że przychód, o którym mowa wyżej zostanie przez Zamawiającego uwzględniony w należnym Wykonawcy na podstawie Umowy wynagrodzeniu; zmniejszając wysokość tego wynagrodzenia o wysokość osiągniętego przez Wykonawcę przychodu z tytułu odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.12) Inwestycja realizowana w ramach zawartego Porozumienia nr 133/2023 z dnia 14.07.2023 r. o współpracy Miasta Chorzów reprezentowanego przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów z siedzibą przy ul. Bałtyckiej 8A, 41-500 Chorzów, a Chorzowsko-Świętochłowickim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Składowa 1, 41-500 Chorzów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa schodów zewnętrznych w części północno-zachodniej budynku Zabrzańskiego Centrum Kształcenia Ogólnego i Zawodowego w Zabrzu przy ul. Piłsudskiego 58".
Dodano: 2024-05-07 - Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
Dodano: 2024-05-07 - Budowa altany grillowej na terenie LKS w MOKREM – w formule zaprojektuj i wybuduj (Budżet Obywatelski)
Dodano: 2024-05-07 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Arkadowej 4/6 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-05-07 - Przebudowa budynku wielofunkcyjnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania jego części – etap I - położonego w Chełmie Śląskim przy ul. Techników na działkach nr 1149/32, 1059/32
Dodano: 2024-05-06 - BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
Dodano: 2024-05-06 - Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
Dodano: 2024-05-06 - Budowa hali sportowej przy szkole podstawowej nr 8 w Skoczowie wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym oraz łącznikiem
Dodano: 2024-05-02 - Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
Dodano: 2024-04-30 - BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
Dodano: 2024-04-30