Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Milanów i Kolonia Milanów

Urząd Gminy Milanów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-210 Milanów, ul. Kościelna 11a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3567002 w. 37 , fax. 083 3567002
  • Data zamieszczenia: 2014-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Milanów
    ul. Kościelna 11a 11a
    21-210 Milanów, woj. lubelskie
    tel. 083 3567002 w. 37, fax. 083 3567002
    REGON: 00053796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Milanów i Kolonia Milanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi do budynków mieszkalnych w miejscowości Milanów i Kolonia Milanów składająca się z: - sieci kanalizacji grawitacyjnej o średnicy PCV200mm - 2290,0mb - sieci kanalizacji grawitacyjnej o średnicy PCV160mm - 652,5mb - przewodów tłocznych o średnicach PE 90mm - 742,0mb - przewodów tłocznych o średnicach PE 63mm - 2231,0mb - przewodów tłocznych o średnicach PE 50mm - 1446,5mb - przepompowni ścieków ozn. P3 i P4 - 2kpl. - przepompowni przydomowych - 35kpl. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej w drugim etapie odprowadzi ścieki bytowo - gospodarcze z budynków mieszkalnych-78 przyłączy. 2Wymagania dodatkowe rozwiązań materiałowych i wykonania: 2.1Przewody(sieć i przyłącza) Przewody zbiorcze kanalizacji grawitacyjnej oraz przyłącza kanalizacyjne wykonać z rur kanalizacyjnych o następujących parametrach: -Rury PVC lite klasy S o sztywności minimum SN8 typ WK z uszczelka montowaną automatycznie w fazie produkcji.Uszczelka składa się z: - pierścienia uszczelniającego wykonanego z elastomeru - pierścienia mocującego wykonanego z PP wzmocnionego włóknem szklanymRury i kształtki z powinny , uniemożliwiać wyjęcie uszczelki z wydłużonego kielicha (zapobiega to dostaniu się zanieczyszczeń pod uszczelkę oraz gwarantuje szczelność połączenia na eksfiltrację ścieków i infiltrację wód gruntowych). Rury od wewnątrz powinny mieć znakowanie (średnica, klasa, sztywność, itp.) w celu identyfikacji podczas inspekcji telewizyjnej. Przewody tłoczne należy wykonać z rur o następujących parametrach: Rura PE HD 100 SDR 17 - Stosować rury lite w całości z tworzywa PE 100 RC lub rury dwuwarstwowe z zewnętrzną warstwą ochronną z tworzywa PE 100 RC z wewnętrzną PE 100 SDR 17. 2.2Uzbrojenie sieci i przyłączy kanalizacyjnych Uzbrojenie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej stanowić będą studzienki z kręgów żelbetowych o średnicy wewnętrznej 1200mm oraz studnie systemowe z tworzywa o średnicy zewnętrznej 425mm. Studzienki żelbetowe o średnicy 1200mm 1.Każdy element studzienki musi być trwale oznakowany, oznakowanie musi zawierać co najmnej następujące informacje: nazwa producenta, symbol elementu, wskaźnik nośności dla płyt żelbetowych, klasę betonu. Beton stosowany do wyrobu elementów studzienki musi spełniać wymagania -Klasa C45/55 wg PN-EN 206-1 -Wodoszczelność W8 -Nasiąkliwość do 5% -Podwyższona odporność chemiczna w tym na korozję siarczanową -Mrozoodporność F 150 -Stopnie żeliwne powlekane w kolorze żółtym lub pomarańczowym -Podstawa studni musi być wykonana jako monolityczna z jednoczesnym uformowaniem kinety w fazie produkcji . Wszystkie elementy łączone na uszczelki DIN. Zwieńczeniem studzienki jestpokrywa typu ciężkiego z otworami włazowymi średnicy 625mm i obniżeniem górnej płaszczyzny na montaż włazu żeliwnego, łączona na uszczelką klinową. Włazy kanałowe: Produkt wykonany zgodnie z normą PN - EN - 124:2000, potwierdzony certyfikatem Materiał: pokrywa - żeliwo szare EN-GJL-200, zgodnie z normą PN - EN - 1561; korpus - żeliwo szare EN-GJL-200, zgodnie z normą PN - EN -1561; Pokrywa i korpus - specjalna konstrukcja żebrowana, zapobiegająca klinowaniu się pokrywy z korpusem; Klasa wytrzymałości: D400; Prześwit - średnica otworu: > ?600 mm; Wysokość korpusu - 150 mm Pokrywa standardowo z zabezpieczeniem przed obrotem lub niewłaściwym ułożeniem (z pozycjonowaniem); Mocowanie pokrywy za pomocą rygli - zabezpieczenie przeciw kradzieżowe, otwieranie/zamykanie za pomocą klucza nasadowego do śrub z łbem kwadratowym; Korpus włazu przystosowany do kotwienia w podłożu podczas montażu; Wykonanie pokrywy powinno umożliwiać umieszczenie na jej powierzchni: godła (herbu, loga, napisu) wg przedstawionego wzorca - wszelkie szczegóły wykonawcze do uzgodnienia z zamawiającym. Malowanie - na życzenie - farbą wodorozcieńczalną - kolor czarny. Studzienki systemowe z PP OD/DN 400 lub OD/DN 425 z rurą trzonowa karbowana stanowiącą przewód pionowy o sztywności obwodowej minimum SN 8. Zwieńczeniem studzienek będzie właz żeliwny na rurze teleskopowej typu ciężkiego kl D400 w ciągach jezdnych oraz A 15 poza ciągami komunikacyjnymi. Na przyłączach studzienki systemowe PP OD/DN 315 z rurą trzonowa karbowana stanowiącą przewód pionowy o sztywności obwodowej minimum SN 2. Zwieńczeniem studzienek będzie właz żeliwny na rurze teleskopowej typu ciężkiego kl D400 w ciągach. Wszystkie studzienki systemowe wyposażone będą w pierścienie odciążające żelbetowe z betonu minimum C 40/55 o wymiarach minimum 500x500/12cm . Pokrywa żeliwna powinna być zlicowana z pierścieniem żelbetowym. Włazy w gruntach rolnych i terenach zielonych wynieść 15cm ponad istniejący teren, a w terenach zalewowych (w miejscach ustalonych z inwestorem) min. 60cm ponad teren. Posadowienie podstawy studni betonowych wg rysunków szczegółowych zawartych w projekcie konstrukcyjnym. Posadowienie studzienek z tworzyw sztucznych wg instrukcji producenta i rysunków szczegółowych zawartych w projekcie konstrukcyjnym. Cały system rur, studzienek i kształtek musi pochodzić od jednego producenta . Armatura do płukania kanału powinna być obustronnie zabudowana zasuwami klinowymi . Cała armatura musi być od jednego producenta. 2.3.Przepompownie przydomowe -Zbiornie z PE-HD wysokiej gęstości o średnicy 800-1000mm -Każdą przepompownie wyposażyć w trójnik z nasadą 52mm umożliwiająca płukanie przyłącza -Studzienki w ciągach komunikacyjnych wyposażyć w pierścień odciążający oraz właz żeliwny typu ciężkiego. -Włazy zbiorników należy wyposażyć w zamkniecie umożliwiające dostęp tylko eksploratora sieci, -Orurowanie ze stali nierdzewnej AISI 304. -Zasilanie szafy sterowniczej przepompowni z instalacji zalicznikowej użytkownika kablem YKY 5x4 mm2 dla pomp 3-fazowych, Szafka sterownicza z zamkiem i możliwością zaplombowania, o stopniu ochrony IP65 przystosowana do montażu na ścianie budynku bądź cokole montażowym. Dla pompowni należy przewidzieć ok. 15 m długość kabli między budynkiem a szafką sterowniczą. Zamawiający wymaga 1 szt. szafkę pełnym wyposażeniem wraz z układem sterowania poziomem ścieków oraz jedną pompę z jako rezerwa czynna na czas napraw. W przypadku braku możliwości zamontowania pompy trójfazowej należy przywidzieć montaż pompy o zasilaniu jednofazowym. -Do montażu oraz demontażu pomp w przepompowniach strefowych wykonawca ma dostarczyć wyciągarkę linową elektryczną na trójnogu o nośności min.200kg 2.4.Przepompownie strefowe - Wewnętrzna średnica zbiornika 1200mm - Zbiornik wykonany jako monolityczny z polimerobetonu. - Właz kwasoodporny ze stali AISI 316 nieprzejezdny o wymiarach 600x700mm - Zbiornik wyposażony w drabinkę złazową kwasoodporną ze stali AISI 316 ze stopniem serwisowym, przewody hydrauliczne ze stali nierdzewnej ze stali kwasoodpornej AISI 316, w zawór zwrotny kulowy, zawór płuczący,zasuwę z pokrętłem, łańcuchy do pomp ze stali kwasoodpornej AISI 316, deflektor ze stali kwasoodpornej i inne. - Dodatkowo na przepompowniach należy wywiewki zaopatrzyć w filtry antyodorowe. 2.5.Armatura sieci tłocznych Zasuwy żeliwne Zasuwa klinowa kołnierzowe, krótka PN 10/PN 16 z miękkim uszczelnieniem klina. Z możliwością wymiany uszczelnienia trzpienia pod ciśnieniem, korpus i pokrywa wykonana z żeliwa sferoidalnego GGG-50.Zasuwa z pełnym przelotem, przyłącze kołnierzowe wg ISO 7005-2 (EN 1092-2:1997, DIN 2501), PN 10 i PN 16. klin z żeliwa sferoidalnego ze stałą nakrętką klina, całkowicie nawulkanizowany gumą EPDM. Pełny przelot przez klin.Dodatkowa nalewka z gumy w dolnej części klina umożliwiająca zamykanie się klina przy dostaniu się pod klin zanieczyszczeń stałych, trzpień ze stali nierdzewnej 1.4021, gwint walcowany, wyposażony w pierścień oporowy, uszczelnienie trzpienia składa się z: uszczelki wargowej z gumy EPDM, 4 o-ringów z gumy NBR umieszczonych na mosiężnej tulei i pierścienia zgarniająco-uszczelniającego-zgarniającego z gumy NBR, Zasuwy łączone z rurą poprzez tuleje kołnierzowe.Trzepień zasuwy teleskopowy z możliwością regulacji.Na przyłączach stosować skrzynki żeliwne min 120mm z obrukiem betonowym UWAGA - Wszystkie śruby i nakrętni ze stali nierdzewnej ASI 304 3.Nadmiar ziemi z wykopów należy odwozić w miejsca wskazane przez inwestora na odległość 5 km 4.Wykonania inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji po jej wykonaniu wraz z raportem inspekcji, przy czym inspekcja ma potwierdzić prawidłowe wykonanie rurociągu, Inspekcja telewizyjna sieci kanalizacji sanitarnej musi charakteryzować się następującymi cechami: czytelna ostrość obrazu, wszystkie kinety i połączenia rur muszą być sfilmowane na całej długości, zapis inspekcji ma potwierdzać faktycznie spadki dna kanału, suma odcinków sfilmowanych musi zawierać całość przedmiotu zamówienia. Dokumentacja po wykonaniu inspekcji obejmuje: płytę CD z nagranym raportem, mapę z zaznaczoną trasą kanału, numerami studzienek, początkiem i końcem inspekcji, wykresy spadku dna kanału, fotoraport ewentualnych uszkodzeń ( w takim przypadku powtórna teleinspekcja naprawionego odcinka kanału), opis studzienek kanalizacyjnych, obmiar wykonanych prac z wyszczególnieniem kolejnego numeru inspekcji, długości badanych odcinków, ulicy, materiału, z którego wykonany jest kanał, ilości wykonanych fotografii. 5.Monitoring kompatybilny z poprzednim lub dostarczenie nowego obejmującego dwie istniejące już pompownie. Ponadto, każda pompownia winna być wpięta do funkcjonującego systemu monitoringu i wizualizacji w technologii GPRS i wyposażona w odpowiedni moduł zapewniający kompatybilność i współpracę z istniejącym systemem.Szafka sterownicza przepompowni ścieków ma zapewnić monitorowanie i zdalne sterowanie pracą przepompowni w technologii GPRS z poziomu stacji monitorującej oraz wysyłanie zdarzeniowe wiadomości tekstowych -SMS - w przypadku powstania stanów alarmowych na danym obiekcie. Oprogramowanie obiektów ma współpracować z istniejącym systemem(dodatkowa zakładka w istniejącym oprogramowaniu). Nie dopuszcza się możliwości współdziałania dwu lub więcej różnych systemów sterowania i monitoringu za wyjątkiem monitoringu i sterowania pracą oczyszczalnio ścieków jako odrębnego obiektu. Na etapie realizacji robót Wykonawca uzgodni z operatorem urządzeń kanalizacyjnych rozwiązania dotyczące systemu monitoringu i wizualizacji oraz zdalnego sterowania pracą pompowni. 6.Przed przystąpieniem do prac należy przedstawić do akceptacji dla inspektora nadzoru wykaz materiałów który wykonawca planuje użyć prze realizacji inwestycji. Należy również wskazać kopalnie i przedstawić badania laboratoryjne kruszywa stosowanego do wymiany gruntu. 7.Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie pełnego rozeznania, na terenie gdzie mają być wykonane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W ramach rozeznania należy sprawdzić zgodność danych podanych w dokumentacji projektowej z rzeczywistością, w szczególności: -lokalizację i ukształtowanie terenu, -istniejące przeszkody i kolizje widoczne na zewnątrz, -stan zagospodarowania i uzbrojenia terenu, -możliwości zagospodarowania placu budowy, w tym składowania materiałów, -warunki gruntowo wodne. 8.W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrówtechnicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w specyfikacji SIWZ.W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Równoważne materiały i urządzenia należy wyszczególnić w załączniku nr 11 do SIWZ. 9.Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. 10.Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 11.Urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. 12.Zapewnienie obecności Kierownika Budowy na terenie realizacji zamówienia przez cały czas wykonywania robót budowlano-montażowych 13.Geodezyjne wytyczenie obiektów oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej. 14.Opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót oraz wykonanie oznakowania. 15.Zapewnienie stałej obsługi geologicznej ze sporządzeniem dokumentacji w tym zakresie. 16.Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 17.Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 18.Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru. 19.Naprawę uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego sieci wodociągowych gazowych itp.(w tym rurociągów drenarskich) w tym ewentualne przebudowy kolizji istniejącego uzbrojenia terenu. 20.Demontaż, naprawę i montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, w tym trwałych użytków zielonych oraz ewentualne poniesienie kosztów odszkodowań za ograniczenia z korzystania z nieruchomości w trakcie realizacji inwestycji oraz wszelkich innych odszkodowań związanych z wejściem oraz prowadzeniem robót na działkach w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, demontażu, napraw i ponownym montażu istniejących elementów zagospodarowania terenu, kolidujących z prowadzonymi robotami oraz napraw istniejącego uzbrojenia terenu i obiektów uszkodzonych w trakcie realizacji robót. 21.Uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na własny koszt: -zajęcie pasa drogowego -zajęcia terenu PKP -związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji, -innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 22.W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń,ich części bądź robót w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 23.Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 24.Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: -dokumentacja techniczna powykonawcza, -inwentaryzacja geodezyjna, -instrukcje rozruchu i eksploatacji, -instrukcje współpracy agregatu prądotwórczego z siecią PGE (przepompownie ścieków) 25.Zapewnienie nadzoru archeologicznego, 26.Przeszkolenie pracowników użytkownika w zakresie obsługi pompowni. 27.Wykonawca w cenie oferty ujmie wykonanie trzech tablic reklamowych promujących zadanie o wymiarach 1x1,5 m mocowane na stelażu metalowym montowane przed rozpoczęciem prac . 28.Poniesienia kosztów odwodnienia terenu i obniżenia poziomu wód gruntowych umożliwiających realizację robót, Zamawiający nie przewiduje dodatkowych środków finansowych w przypadku, gdy czaspracy pomp (odwodnienia) przekroczy zadeklarowaną ilość w przedmiarach. 29.Oferent nie może wykorzystać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Oferent wykryje takie błędy lub braki niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego, który wprowadzi niezbędne zmiany lub uzupełnienia. 30.Nie zgłoszenie błędów, o których mowa w pkt. 29) oznacza, że Oferent akceptuje dokonane przedmiary oraz dokumentację techniczną i składając ofertę zobowiązuje się do osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego efektu realizacji zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszej dokumentacji.W takiej sytuacji Oferent nie może wnosić żadnych roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu. 31.Wystąpienie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, jeśli nie jest wymagane pozwolenie na użytkowanie wykonawca do wyznaczonego terminu złoży do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomienia o zakończeniu budowy. 32.Wykonawca po zakończeniu robót przedstawi zamawiającemu kosztorys powykonawczy i różnicowy na wykonane roboty 33.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie ryzyko związane ze szkodą lub utratą dóbr fizycznych i uszkodzeniem ciała lub ze śmiercią podczas i w konsekwencji wykonywania Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Złożona ofert a musi być zabezpieczona wadium o wartości - 50 000,00 zł. (słownie zł. pięćdziesiąt tysięcy 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620 3.Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Gminy Milanów: 12 8046 1067 2004 0600 1661 0014 z dopiskiem wadium - Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Milanów i Kolonia Milanów Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 4.Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń i wystawiony na: Gmina Milanów, ul. Kościelna 11a, 21 - 210 Milanów, NIP 539 149 70 93, REGON 030237612 5.W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt od 2) do 5) SIWZ, do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7.Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmilanow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach