Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 622/5,622/6, 622/7,622/8, 622/9, 622/13, 622/14, 622/15 położonych w mieście Szczucin

Gmina Szczucin ogłasza przetarg

  • Adres: 33-230 Szczucin, Wolności
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (14) 643 62 78, , fax. (14) 643 64 90
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczucin
    Wolności 3
    33-230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. (14) 643 62 78, , fax. (14) 643 64 90
    REGON: 85166077203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 622/5,622/6, 622/7,622/8, 622/9, 622/13, 622/14, 622/15 położonych w mieście Szczucin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    • Przedmiot zadania inwestycyjnego Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 622/5, 622/6, 622/7, 622/8, 622/9, 622/14, 622/15 oraz z przebudową istniejących przyłączy kanalizacyjnych do budynków wielorodzinnych na osiedlu POM w Szczucinie. Planowane roboty mają na celu budowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości 310 m oraz przebudowę przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków wielorodzinnych o numerach 44, 44A, 46, 48, 50, 52. Planowane roboty obejmują odtworzenie istniejących powierzchni utwardzonych znajdujących się na trasie zaprojektowanej kanalizacji sanitarnej. • Położenie i ukształtowanie Przedmiotowa sieć kanalizacji sanitarnej zlokalizowana jest przy ul. Piłsudskiego w Szczucinie. Teren projektowanej inwestycji nie posiada znacznych spadków. Na terenie osiedla przy budynkach wielorodzinnych występują ciągi piesze po których częściowo prowadzona jest sieć kanalizacji sanitarnej. Ciągi piesze wykonane są z betonowych płytek chodnikowych, natomiast przy budynku wielorodzinnym nr 52 wykonany jest chodnik z betonowej kostki brukowej. • Istniejące uzbrojenie terenu Uzbrojenie terenu występujące w rejonie projektowanej inwestycji: - sieć kanalizacji sanitarnej - sieć kanalizacji opadowej - sieć gazowa - sieć wodociągowa - sieć kablowa energetyczna • Zamierzenia inwestycyjne Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową przyłączy sanitarnych do budynków wielorodzinnych obejmuje:  Zabezpieczenie oraz oznakowanie placu budowy  Włączenie do czynnej sieci kanalizacji sanitarnej i wykonanie studni zbiorczej  Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z studzienkami rewizyjnymi z PP  Odtworzenie istniejących powierzchni utwardzonych  Roboty wykończeniowe i porządkowe Opracowana dokumentacja techniczna przewiduje wykonanie: - Budowa kanalizacji sanitarnej z rur PCV Ø 200mm SN8 lite – 310 m - Przebudowa przyłączy sanitarnych – 17 szt. - Montaż studzienek rewizyjnych Ø 425mm – 22 szt. - Montaż studzienki rewizyjnej z PP Ø 1000mm – 1 szt. - Odtworzenie ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej, płytek chodnikowych i nawierzchni bitumicznej, - Wypełnienie likwidowanych odcinków istniejących kolektorów kanalizacyjnych pianobetonem Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączniku Nr 7: Przedmiar Robót Realizacja robót winna odbywać się zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 622/5,622/6, 622/7,622/8, 622/9, 622/13, 622/14, 622/15 położonych w mieście Szczucin” wykonaną przez: BIURO PROJEKTOWE I OBSŁUGI INWESTYCJI BUDOWNICTWA PAWEŁ WALAS, Wola Wadowska 72A, 39-308 Wadowice Górne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ tj. Załącznik Nr 8. Szczegółowe ilości robót, ich zakres jak również ewentualne wymogi Zamawiającego podane są w przedmiarach robót, które stanowią załącznik do SIWZ – Załącznik Nr 7 oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ tj. Załącznik Nr 8. UWAGA 1 !!! Zamawiający informuje, że wszystkie ewentualne podane w załączonym przedmiarze robót opisy nazw własnych materiałów (wyrobów), wyposażenia w sprzęt w żaden sposób nie mają na celu naruszenia art. 29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych”, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Dopuszcza się zastosowanie materiałów (wyrobów), wyposażenia równoważnego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób), wyposażenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez projektanta (Zamawiającego) spoczywa na wykonawcy. UWAGA 2 !!! - Wszystkie roboty powinny być odebrane przez inspektora nadzoru z potwierdzonym wpisem do dziennika budowy. - Materiały budowlane, instalacyjne i wykończeniowe powinny posiadać aprobaty i kryteria techniczne dopuszczone do stosowania – zgodnie z aktualnymi przepisami w tym zakresie, a w szczególności z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215). - Wszelkie roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami BHP; - Roboty mogą być wykonywane tylko pod nadzorem osoby do tego uprawnionej; - Używane materiały budowlane i montowane urządzenia muszą posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie oraz akceptację Inwestora - Zamawiającego; - Wszystkie problemy i wątpliwości należy konsultować z Zamawiającym. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Załączniku Nr 7: Przedmiar robót Realizacja robót winna odbywać się zgodnie z opracowanym przedmiarem robot (Załącznik Nr 7) oraz dokumentacją projektową (Załącznik Nr 8), które zostały opracowane: przez BIURO PROJEKTOWE I OBSŁUGI INWESTYCJI BUDOWNICTWA PAWEŁ WALAS, Wola Wadowska 72A, 39-308 Wadowice Górne Dokumenty te są załącznikami do niniejszej SIWZ. Wykonawca, podczas realizacji zamówienia, jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP i p.poż. Zamawiający zastrzega, że wszelkie roboty mogą być prowadzone wyłącznie na terenie odgrodzonym, uniemożliwiającym dostęp osobom nie związanym z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności dzieciom i młodzieży szkolnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godziny 09:00. Więcej informacji na temat wadium zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający będzie oceniał: - Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – spełnia - Wykonawca nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz z Załącznikiem Nr 1: Oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia oraz z Załącznikiem Nr 2: Inne oświadczenia i dokumenty Wykonawcy, w których znajdują się: g) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Załącznik Nr 5 – Informacja o podwykonawcach). Jeżeli Wykonawca nie wypełni lub nie dołączy do oferty dokumentu - Załącznik Nr 5 – Informacja o podwykonawcach, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca samodzielnie wykona cały przedmiot zamówienia. h) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp; Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1–9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126 z późn. zm.) (potwierdzenia braku podstaw wykluczenia). i) Kosztorys ofertowy; Złożony kosztorys ofertowy Wykonawcy musi zawierać m.in.: - stronę tytułową, - ofertę (kosztorys), - tabelę elementów scalonych, - zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu (zestawienie R, M i S) - w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego metodą uproszczoną. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - sekcji III.4) podpunkt f1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) podpunkt f1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania odnośnie terminów wystawienia dokumentów określone w zdaniu pierwszym stosuje się odpowiednio. 3. Załącznik Nr 6 – Cena oferty; 4. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie z zastrzeżeniem, że warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie podlegać sumowaniu. Oznacza to, iż realizacją dwóch wymaganych robót powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Zatem warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót, ale żaden z nich nie wykona ich w takiej liczbie. Natomiast Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną sytuację ekonomiczną i finansową wykonawcy - konsorcjum. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach