Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Tysiąclecia i ul. Płockiej w Sierpcu

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 48
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2751512 , fax. 024 2752468
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu
    ul. Konstytucji 3 Maja 48 48
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 2751512, fax. 024 2752468
    REGON: 61002248100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.empegek.shnet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Tysiąclecia i ul. Płockiej w Sierpcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Tysiąclecia i ul. Płockiej w Sierpcu. 2)Zakres zamówienia obejmuje w robotach podstawowych: a)budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV ? 200 mm o łącznej długości 152,4 mb, b)budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV ? 160 mm o łącznej długości 17,4 mb, c)przebudowę istniejącej kanalizacji telefonicznej kolidującej z projektowaną siecią kanalizacji sanitarnej na odcinku 74,0 mb 3)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4)W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania na swój koszt prac towarzyszących oraz robót tymczasowych, jako potrzebnych do wykonania robót podstawowych, a w szczególności: -ewentualnego odwodnienia wykopów, -opracowania projektów zmiany organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami stosownych organów, -obsługi geodezyjnej łącznie z wytyczeniem obiektów i ich inwentaryzacją geodezyjną, -kamerowania wykonanych sieci kanalizacji kamerą z funkcją rejestrującą spadek z opcją wydruku wykresu tego spadku, z zapisem na płytach CD, -odtworzenia terenu budowy i terenów zielonych do stanu pierwotnego, -zajęcia pasów drogowych na czas wykonywania robót wraz z pozyskaniem niezbędnych decyzji zarządców dróg, -wykonania badań stopnia zagęszczenia gruntu po trasie budowanych sieci sondą dynamiczną, średnio nie rzadziej niż co 20 m w miejscach wskazanych przez inspektora nadzoru, zgodnie z normami PN-B-04452:2002 i PN 88 B-04481. Wymagany średni wskaźnik zagęszczenia minimum Is=1,00, -wymianę gruntu w miejscach, gdzie Wykonawca uzna, że grunt rodzimy nie da się zagęścić do żądanych parametrów. 5)Odtworzenie nawierzchni chodników i odbudowę krawężników należy wykonać do poprzedniego stanu użyteczności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324116
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Wadium w wysokości 3 500,00 zł. należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: NRB 12124032041111000029052637 w Banku PEKAO S.A. I O/Sierpc.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.empegek.shnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach