Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Rajkowach

Urząd Gminy i Miasta Pelplin ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, Plac Grunwaldzki 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5361261 , fax. 058 5361464
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Pelplin
    Plac Grunwaldzki 4 4
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    tel. 058 5361261, fax. 058 5361464
    REGON: 00052898800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelpin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Rajkowach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Rajkowach. Etap I - to budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z przykanalikami w zakresie do granic posesji od studni włączeniowej w Pelplinie do osiedla mieszkaniowego w Rajkowach Etap II - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z przykanalikami w zakresie do granic posesji we wsi Rajkowy Etap III - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granic posesji od wsi Rajkowy poprzez zabudowę jednorodzinną do Rajkowy- Maniowo Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia W zakresie prac leży również wykonanie rozdzielnic zasilających przepompownie oraz instalacji oświetleniowej dla nich. Wykonawca ponosi również koszty związane z obsługą geodezyjną na czas budowy , kosztami sporządzenia projektu organizacji ruchu , opłat za zajęcie pasa drogowego ( z wyłączeniem zajęcia dróg gminnych - zwolnienie z opłat) oraz wszelkich uzgodnień w czasie budowy. Realizację zadania przewiduje się w latach 2009-2011. Związane to jest z budżetem zadania, przy czym zakłada się następujący harmonogram prac: - etap I rok 2009 - finansowanie do kwoty 1.500.000 zł, - etap II rok 2010 - finansowanie zgodne z harmonogramem, sporządzonym po wyłonieniu Wykonawcy - etap III rok 2011 -finansowanie zgodne z harmonogramem sporządzonym po wyłonieniu Wykonawcy Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie Etap I - rura PVC 160-200 4165,85 mb rura ciśnieniowa PEHD -U 75x66,4 646,85 mb studnia betonowa fi 1000 69 szt studnia z rury karbowanej fi 425 29 szt. studnia osadnikowa betonowa fi 1200 kpl 1 przepompownia ścieków z betonu B-45 o śr. 1200 kpl 1 przyłącza do granic posesji 9 szt. rura PVC 160 97,45 m studnia z rury karbowanej 425 6 szt. Etap II Rura PVC 160-200 3346 mb Rura ciśnieniowa 63x55,8 182,60 mb Studnia betonowa osadnikowa fi 1000 111 szt. Studnia PVC z rury karbowanej 425 8 szt. Studnia osadnikowa betonowa 1200 kpl 1 Przepompownia betonowa z B-45 fi 1200 1 szt. Przyłącza do granic posesji 94 szt Rura kielichowa fi 160 679,80 m Studnia PVC z rury karbowanej 425 94 szt. Etap III Rura kielichowa PVC 200 2058,30 mb Rura ciśnieniowa 63x55,8 513,00 mb Studnia betonowa 1000 30 szt. Studnia PVC z rury karbowanej 425 6 szt. Studnia betonowa osadnikowa 1200 kpl.2 Przepompownia betonowa B-45 1200 szt.2 Przyłącza kanalizacyjne do granic posesji 23 szt. Rura kielichowa PVC 160-200 303,7 mb Studnia betonowa 1000 szt. 5 Studnia PVC z rury karbowanej 425 szt. 21
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453324007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20.000 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy zł. 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy o/Pelplin 62 8342 0009 2000 0358 2000 0004 lub w jednej z poniżej podanych form: 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: zdeponować w kasie urzędu 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; W tym celu należy przedłożyć dokument potwierdzający zakres działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia . Może to być wyciąg z KRS lub wypis z ewidencji działalności. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W tym celu należy wskazać kierownika budowy, kierowników robót i potwierdzić ich kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotowej inwestycji( kserokopia uprawnień do prowadzenia przedmiotowych prac, aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów i Techników Budownictwa ). Nie wymaga się udokumentowania kwalifikacji zawodowych przez geodetę. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Należy przedłożyć załączone oświadczenie 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie- formularz przygotowywany indywidualnie C.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- załączyć uprawnienia zawodowe kierownika budowy i kierowników robót D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. D.2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D.3) Szczegółowy kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pelplin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach