Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lipki Górne, Lipki Dolne i Złe Mięso w ramach projektu Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej i zaopatrzenia w wodę na terenie aglomeracji Czersk

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3954860 , fax. 052 3954811
  • Data zamieszczenia: 2014-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 052 3954860, fax. 052 3954811
    REGON: 09235127400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czersk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lipki Górne, Lipki Dolne i Złe Mięso w ramach projektu Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej i zaopatrzenia w wodę na terenie aglomeracji Czersk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lipki Górne, Lipki Dolne i Złe Mięso w ramach projektu Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej i zaopatrzenia w wodę na terenie aglomeracji Czersk. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarach robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 3. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. 4. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego. 5. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. 6. Wspólny słownik CPV: Główny Przedmiot: 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45.23.11.00-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów, 45.23.24.23-3 roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje: 7.1.1 budowę sieci kanalizacji sanitarnej, przyłączy kanalizacji sanitarnej do granicy działek i sieci kanalizacji tłocznej wraz z przepompownią ścieków (dz. nr 146, 131, 171/2, 203, 108, 121, 149 obr. Łąg-Lipki), w tym: zakres zamówienia rozpoczyna się od przepompowni ścieków PS-9 (skrzyżowanie na Wądoły rejon działki 172/1 obr. Łąg-Lipki) i dalej obejmuje sieć w kierunku Lipek Dolnych do posesji Lipki Dolne nr 22 (rejon dz. nr 189/3 obr. Łąg - Lipki) uwzględniający dodatkowy odcinek kanalizacji tłocznej, grawitacyjnej i przepompownię ścieków oraz w kierunku Lipek Górnych i Złego Mięsa (od posesji Lipki Górne 3 rejon działki 60/19 obr. Łąg - Lipki) zgodnie z załączoną mapką poglądową (załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia). 7.1.2 zestawienie przyłączy stanowi załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. 7.2 Sieć kanalizacyjna wybudowana zostanie zgodnie z pozwoleniem na budowę nr AB.ER.7351/169/04 z dnia 03.03.2005 r. (załącznik nr 3 do opisu). Jednak w związku z realizacją tylko kilkukilometrowego odcinka sieci objętego dokumentacją projektową konieczne okazało się doprojektowanie odcinka tłocznego kanalizacji wraz z przejazdową przepompownią ścieków i zasilaniem energetycznym w Lipkach Dolnych w celu prawidłowego spływu ścieków. Na niniejszy zakres Zamawiający posiada odrębną dokumentację projektową i pozwoleniem na budowę Nr. AB.6740.1.231.2014 r. z dnia 16 maja 2014 r. załącznik nr 4 do opisu). 7.3 Doprojektowane zostały również dodatkowe przyłącza kanalizacji sanitarnej. Na niniejszy zakres Zamawiający posiada odrębną dokumentację projektową i zgłoszenie budowy nr. AB. 6743.291.2014 r. z dnia 27 marca 2014 r. (załącznik nr 5 do opisu). 7.4. Zamawiający załączył wycinek z dokumentacji projektowej obrazujący zakres przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. 7.5. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 7.6. Wykonawca uzyska decyzję na prowadzenie robót w pasie drogowym i umieszczenia urządzenia w pasie drogowym. 7.7. Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną faktycznego stanu nawierzchni dróg przed wejściem na plac budowy i przekaże kopię Zamawiającemu w wersji elektronicznej (płyta CD lub DVD). 7.8 Wykonawca przywróci nawierzchnię dróg do stanu pierwotnego, w tym również nawierzchnię bitumiczną dróg w miejscach wykonywanych wykopów. 7.9. Wykonawca odtworzy nawierzchnię chodników, w miejscach prowadzonych robót. 7.10. Wykonawca zgodnie z decyzją środowiskową wydaną przez RDOŚ w Gdańsku nie może realizować robót budowlanych w terminie od 1 marca do 31 sierpnia każdego roku. 7.11. W 2014 roku łączne płatności za wykonane roboty budowlane nie mogą przekroczyć kwoty 900.000,00 zł brutto.7.12. Pozostała kwota zostanie uregulowana w 2015 roku po zakończeniu robót i odbiorze końcowym inwestycji. 7.13. W przypadku przekroczenia wskazanej w pkt. 9 kwoty i zakończeniu robót wraz z ich odbiorem końcowym w 2014 roku, płatność pozostałej kwoty nastąpi w terminie do dnia 15 stycznia kolejnego roku. 7.14. W przypadku oszczędności przetargowych Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia kwoty wskazanej w pkt. 9. 7.15. Faktura częściowa nie może być wystawiona później niż 15.12.2014 r., natomiast faktura końcowa musi być wystawiona po 15.12.2014 r.. 7.16. Inne założenia do wyceny: 7.16.1 wywóz nadmiaru ziemi z robót ziemnych na odległość 1 km w miejsce wskazane przez Inwestora, koszty wymiany gruntu pod drogami asfaltowymi, w gruntach gliniastych i nawodnionych policzyć w ilości 1/3 wykonanego wykopu pod rurociągi. 7.16.2. pompowanie wody ująć w uzgodnionym zakresie 4 godziny na przepompownię [16 szpilek], 1 godzinę na szpilkę igłofiltra [2 szpilki na mb rurociągu]. 7.16.3 przyłącza kanalizacji wg dokumentacji projektowej, uwzględnić długość przyłącza tylko do granicy działek wg zestawień. 7.16.4. inwestor wyraża zgodę na zmianę klasy rur przesyłowych kanalizacji i wodociągu na inne niż zawarte w dokumentacji projektowej, ze względu na zaniechanie ich w produkcji 7.16.4.1. sieć wodociągowa d=40 z rur PE 100 PN-10 SDR 17, przy przepompowni PS 11 wykonać dodatkowo hydrant pożarowy podziemny. 7.16.4.2. sieć kanalizacyjna tłoczna z rur PE 100 PN-10 SDR 17. 17.16.4.3. sieć kanalizacyjna grawitacyjna z rur PVC z ścianką litą. 7.16.5. odtworzenie chodników. 7.16.5.1. nowe chodniki wg ustaleń. 7.16.5.1.1. warstwy podbudowy chodnika z płytek betonowych chodnikowych 35x35x5 szare. 7.16.5.1.2. wykonanie warstwy odsączającej gr. 5 cm z piasku. 7.16.5.1.3. wykonanie podbudowy betonowej pod płytki z betonu B-10 grubości 10 cm. 7.16.5.1.4 ułożenie nawierzchni chodnika z płytek betonowych na podsypce cementowo-piaskowej. 7.15.5.2 ułożenie krawężników betonowych drogowych 15x30x100 na ławie betonowej z betonu B-15 przy krawędzi z jezdnią. 7.16.6 odtworzenie dróg. 7.16.6.1. drogi gruntowe przywrócić do stanu pierwotnego (równanie, wyrobienie spadków, zagęszczenie walcem). 7.16.6.2. drogi z płyt YOMB (zdjęcie na trasie wykopu i ponowny montaż). 7.16.6.3. drogi asfaltowe (rozbiórka istniejących utwardzeń asfaltowych oraz podbudowy, wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 15 cm, wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm. 7.17. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). 2.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004 (decyduje DATA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp kserokopię dokumentu wadium należy trwale złączyć z ofertą, a oryginał złożyć u Pani Wioletty Rostankowskiej - pełnomocnika burmistrza ds. zamówień publicznych - pok. nr 52 albo oryginał złożyć wraz z ofertą, ale w oddzielnej kopercie. 7. W przypadku gwarancji (poręczeń) z ich treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 i ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Przypadki, w których Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego: odmowa podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; niewniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych.; Szczegółowe informacje dot. wadium zostały opisane w pkt 13 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czersk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach