Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Targowisko

Gmina Kłaj ogłasza przetarg

  • Adres: 32-015 Kłaj, 655
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2841100 w. 36 , fax. 012 2841133
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłaj
    655 655
    32-015 Kłaj, woj. małopolskie
    tel. 012 2841100 w. 36, fax. 012 2841133
    REGON: 00054034000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klaj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Targowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Targowisko, polegającego na wykonaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych wraz z robotami branży drogowej. Zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie kanalizacji oznaczonej na rysunkach w projekcie budowlanym jako kanał: Ł, O, R, S. Jest to część projektu zatwierdzonego pozwoleniem na budowę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmujący roboty budowlane: -Rurociąg grawitacyjny (długość sieci bez studzienek rewizyjnych) PVC ? 200- 1 481,20 m; -Przewiert rurą stalową ? 355- 7,70 m; -Studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy ? 1000 mm-2 szt.; -Studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy ? 600 mm- 79 szt.; -Rozbiórka i rekonstrukcja dróg w miejscu prowadzenia rurociągu; -Roboty przygotowawcze; -Roboty rozbiórkowe; -Roboty ziemne- wykopy; -Roboty montażowe; -Skrzyżowania z uzbrojeniem podziemnym; -Studzienki kanalizacyjne; -Roboty ziemne- zasypy; -Renowacja nawierzchni; Pozostały zakres przedmiotu zamówienia: -Obsługa geodezyjna w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia; -Inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa (powykonawcza); -Projekt organizacji ruchu i organizacja ruchu na czas trwania budowy, projekt organizacji ruchu podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez właściwy organ; -Nadzór archeologiczny prowadzony od dnia rozpoczęcia prac związanych z przedmiotową inwestycją (Nadzór archeologiczny winien być zgłoszony do Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie. Roboty budowlane należy rozpocząć po wydaniu pozwolenia od MWKZ na prowadzenie badań archeologicznych, które winno zostać przedłożone Zamawiającemu wraz z informacją o osobie prowadzącej nadzór archeologiczny). Zakres usług nadzoru archeologicznego obejmuje: pełnienie nadzoru archeologicznego podczas robót ziemnych (ryczałt), prowadzenie wykopaliskowych badań ratowniczych oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji archeologicznej związanej z pełnionym nadzorem archeologicznym i badaniami ratowniczymi (5ar) zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonanie niezbędnych sprawozdań z prowadzonego nadzoru. -Oznakowanie i zabezpieczenie przejętego placu budowy; -Organizacja zaplecza budowy; -Zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane zgodnie z Uchwałą Nr XVIII/149/2004 Rady Gminy Kłaj z dnia 27.04.2004 r. stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. Odcinki kanalizacji sanitarnej w pasie drogi gminnej leżą na działkach o numerach: 923/1, 890/1, 961/5, 977. Zajęcie pasa drogowego należy skalkulować jako odrębną pozycję kosztorysu ofertowego. -Organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót; -Nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień; -Badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych nawierzchni; -Wykonanie powykonawczej inspekcji TV kanalizacji sanitarnej; -Sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót; -Bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania; -Wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu; -Wszystkie elementy wymienione w dowolnej części opracowań składających się na załączniki do niniejszej specyfikacji, a mające wpływ na cenę oferowaną przedmiotu zamówienia. Uwagi do zakresu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: -Wykonawca w ramach zamówienia zrealizuje cały zakres, o którym mowa powyżej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia obejmującej dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót; -Podane w dokumentacji projektowej nazwy (znaki towarowe) mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego przez Zamawiającego standardu wykonania robót. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów, znaków towarowych o takich samych bądź wyższych właściwościach użytkowych i eksploatacyjnych przy założeniu, że nie mogą one pogarszać jakości tych robót; -Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały na okres 36 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót; -Na dostarczone materiały i urządzenia (przewidziane do montażu zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót), zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru obowiązują warunki i okresy gwarancji określone przez producenta tych materiałów i urządzeń w dokumencie gwarancyjnym. Nie wyłącza to jednak obowiązków wynikających z gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na całość przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy. -Przedmiar robót nie obejmuje: kosztów organizacji, zaplecza budowy, kosztów przygotowania terenu pod budowę, kosztów zajęcia pasa drogowego, wykonania powykonawczej inspekcji TV. -Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z kosztorysem ofertowym, projektem budowlanym i obowiązującymi normami; -Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę Kierownik Robót był dostępny na każde wezwanie Zamawiającego na terenie budowy bądź w siedzibie Zamawiającego w czasie realizacji robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł Rachunek bankowy: Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy o numerze:3886 1900 0600 5005 0000 9700 09 Z dopiskiem: Wadium In.271.10.2014 Formy wnoszenia wadium: -Pieniądzu- przelewem na konto Zamawiającego, -Czeku gotówkowego wystawionego na Zamawiającego, -Weksla z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej wystawiony na Zamawiającego, -Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenia kasy są zawsze poręczeniem pieniężnym, -Gwarancjach bankowych, -Gwarancjach ubezpieczeniowych, -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. u. 2007 nr 42 poz. 275). Terminy i zasady wniesienia wadium: -Forma pieniężna- za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznana będzie data i godzina jego zaksięgowania na koncie Zamawiającego. -Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu musi być złożone osobiście w kasie Zamawiającego budynek nr 655, 2 piętro. Za prawidłowe wniesienie wadium uznaje się wpływ dokumentów do siedziby Zamawiającego nie później niż do dnia i godziny składania ofert. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą. Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają właściwości sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. W przypadku braków zapisów określonych powyżej dotyczących zobowiązań gwaranta wadium nie zostanie uznane za prawidłowo wniesione. Postanowienia niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń bankowych. Zwrot wadium przetargowego Zwrot wadium przetargowego nastąpi niezwłocznie po: -Wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) lub unieważnieniu postępowania; -Zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; -Wycofania oferty przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert- na jego wniosek. -Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie na rachunek Wykonawcy wskazany w formularzu oferty. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klaj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach