Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mezowo w Gminie Kartuzy

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2020-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mezowo w Gminie Kartuzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mezowo. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Inwestycja zlokalizowana jest w obrębie geodezyjnym Mezowo, gm. Kartuzy na dz. nr ew.: 95, 99, 120, 108/4, 108/14, 41, 109/3, 111/10, 113/14, 118/3, 193/6, 127, 122/32, 170, 184, 184/1, 184/12, 186/25, 186/47, 186/53, 186/39, 186/9, 186/46, 187/9,189/22, 189/32 342, 189/43, 191/5, 191/14, 192/6, 199/3, 227, 216/6, 216/8, 200, 113/16, 108/14. 3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej w następującym zakresie: a) Projektu budowlanego, b) Projektów wykonawczych dla poszczególnych branż (po uzgodnieniu rozwiązań z Inwestorem), c) Projektów tymczasowej organizacji ruchu zatwierdzonych przez zarządzającego ruchem (po wcześniejszym uzgodnieniu rozwiązań z Inwestorem), d) Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla wszystkich branż objętych projektem, e) Projektów pomocniczych i uzupełniających (projekty rozbiórek, badania geotechniczne, wszelkie uzgodnienia itp.) w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania, f) Przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich dla poszczególnych branż, g) Mapy do celów projektowych w skali 1:500. 2) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego: a) Wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii, jeżeli są konieczne (w tym m.in.: ZUDP w Kartuzach, decyzji środowiskowej, decyzji na wycinkę drzew i pozwolenia wodno-prawnego), b) Zgód właścicieli gruntów na dysponowanie gruntem, (jeżeli zajdzie taka potrzeba), oraz uzgodnień na piśmie z właścicielami nieruchomości trasy przyłączy sanitarnych do granicy nieruchomości, c) Prawomocnej decyzji pozwalającej na prowadzenie robót budowlanych - Pozwolenie na Budowę, lub potwierdzenia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (dla robót nie wymagających uzyskania Pozwolenia na Budowę w rozumieniu Ustawy Prawo Budowlane) na realizację robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, d) Pozwolenia na użytkowanie, jeżeli będzie wymagane. 3) Wykonanie robót budowlanych (sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami, rurociągi tłoczne kanalizacji sanitarnej, przepompownie ścieków) na podstawie prawomocnej decyzji pozwalającej na prowadzenie prac budowlanych - Pozwolenie na Budowę, lub potwierdzenia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (dla prac niewymagających uzyskania Pozwolenia na Budowę w rozumieniu Ustawy Prawo Budowlane). 4) Pełnienie nadzoru autorskiego. 5) Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej. 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określono w SIWZ i Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 6. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy jako Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię, 2) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach