Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Góraszka i Emów

Gmina Wiązowna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5125800 , fax. 22 5125802
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
    ul. Lubelska 59
    05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
    tel. 22 5125800, fax. 22 5125802
    REGON: 01326899400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl; https://bip.wiazowna.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Góraszka i Emów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Góraszka i Emów” w ramach realizacji dwóch zadań inwestycyjnych w n/w lokalizacjach na terenie Gminy Wiązowna: 1.1. Budowa sieci kanalizacji wraz z odgałęzieniami w miejscowości Emów w ramach „Budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wiązowna”; 1.2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Góraszce w ramach „Budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wiązowna”; 2. Zamawiający zrealizuje przedmiot zamówienia w podziale na dwie części: 2.1. Część I zamówienia: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z odgałęzieniami w miejscowości Emów w ramach „Budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wiązowna”. Przedmiotowa część obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Emów na ul. Sosnowej, ul. Runa Leśnego i ul. Jagód. Zakres budowy sieci kanalizacji sanitarnej określa: 2.1.1. Projekt budowlany: „PB sieci PB sieci kanalizacyjnej o długości ok. 2 400,0 m wraz z odgałęzieniami w miejscowości Emów ul. Sosnowa i ul. Gołębia” z listopada 2015 r. zatwierdzony decyzją Starosty Otwockiego nr 808/2016 z dnia 07.09.2016 r., znak: SAB.6740.698.2016.MR; 2.1.2. Projekt budowlany: „PB sieci kanalizacji ul. Runa Leśnego i ul. Jagód” z sierpnia 2016 r. zatwierdzony zaświadczeniem Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu z dnia 19.02.2018 r., znak: AB.6743.1179.2017.PP; 2.1.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót sieci kanalizacyjnej na ul. Sosnowej i ul. Gołębiej w Emowie, opracowane w listopadzie 2015 r.; 2.1.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla robót kanalizacyjnych na ul. Runa Leśnego i Jagód w Emowie, opracowane w sierpniu 2016 r.; 2.1.5. Przedmiar robót oraz poglądowe plany sytuacyjne jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia, które to dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2. Część II zamówienia: budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Góraszce w ramach „Budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wiązowna”. Przedmiotowa część obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Góraszce na ul. Adama Mickiewicza, Liliowej, Lotosu, Kaczeńców, Orzechowej, Jasnej, Zielonej Flory oraz drogach bez nazwy uwidocznionych na poglądowych planach sytuacyjnych. Zakres budowy sieci kanalizacyjnej określa: 2.2.1. Projekt budowlany i wykonawczy, kanalizacja Gminy Wiązowna – ETAP V pn; „Kanalizacja sanitarna dla miejscowości Góraszka Gmina Wiązowna; Powiat Otwock” opracowany w październiku 2009 r., zatwierdzony decyzją Starosty Otwockiego nr 721P/2014, znak: SAB.6740.1421.2012.PT; 2.2.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla: „Budowy sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Góraszka; gmina Wiązowna; powiat Otwock”; 2.2.3. Przedmiar robót oraz poglądowe plany sytuacyjne jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia, które to w/w dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty stanowią Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Płatności za wykonane roboty budowlane będą realizowane w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego Harmonogramy Terminowo-Rzeczowo-Finansowe robót budowlanych, które stanowić będą załączniki nr 1 do umowy dla części I i dla części II. W celu prawidłowego ustalenia wartości poszczególnych elementów rozliczeniowych występujących w Harmonogramach Terminowo-Rzeczowo-Finansowych Wykonawcy przed podpisaniem umów są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kalkulację cenową złożonej oferty przetargowej. Planowana częstotliwość dokonywanych płatności częściowych - nie częściej niż co dwa miesiące. 4. Przewiduje się, iż łączne płatności dla części I zamówienia nie przekroczą kwoty: w roku 2021 kwoty 1.326.000,00 zł (brutto), w roku 2022 kwoty: 1.326.000,00 zł (brutto). W roku 2020 nie przewiduje się płatności. 5. Przewiduje się, iż w 2020 roku łączne płatności dla części II zamówienia nie przekroczą kwoty: 1.054.000,00 zł (brutto), w roku 2021 kwoty 2.842.000,00 zł (brutto), w roku 2022 pozostała kwota. 6. W przypadku wystąpienia rozbieżności w dokumentach wymienionych w pkt 4.2.1.1.- 4.2.1.5. i 4.2.2.1.-4.2.2.3. Wykonawca będzie kierował się w pierwszej kolejności projektami budowlanymi, o których mowa w pkt. 4.2.1.1., 4.2.1.2., 4.2.2.1. 7. W przypadku, jeżeli SIWZ – projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu materiałów lub urządzeń równoważnych. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1.1. Dla części I zamówienia: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 1.2. Dla części II zamówienia: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Oddzielnie dla każdej części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Otwocku nr rachunku 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WRG.271.17.2020.JS – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Góraszka i Emów- część ….”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 10.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach