Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wierzbówka i ul. Lipowej w Parczewie

Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21200 Parczew, ul. Piwonia
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3551267 , fax. 083 3551268
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o.
    ul. Piwonia 73
    21200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 083 3551267, fax. 083 3551268
    REGON: 03009414700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zukparczew.pl/joomlaPE/content/view/87/70/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wierzbówka i ul. Lipowej w Parczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA 1.1. Budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- tłocznej w miejscowości Wierzbówka i ul. Lipowej w Parczewie. - kanał sanitarny PVC Ø200mm - 3809mb - kanał sanitarny PVC Ø160mm -1373mb - kanał tłoczny PE Ø110mm -639mb - kanał tłoczny PE Ø90mm -101mb - kanał tłoczny PE Ø63mm -39mb 1.2 Wykonanie 4 przepompowni strefowych oraz wymiana urządzeń w istniejącej przepompowni ścieków. 1.3. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych -7430,50 m2. 1.4. Serwis instalacji, sieci, i urządzeń w okresie udzielonej gwarancji. 2.Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ obejmującej: projekt budowlanysieci kanalizacji sanitarnej, STWiOR oraz przedmiary. Zakres robót nie obejmuje przyłączy kanalizacyjnych określonych zgodnie z wytycznymi w sprawie kwalifikowalności sieci POIŚ. 3.Wymagania podstawowe: a) wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty, aprobaty techniczne i pozwolenia i być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie unormowaniami prawnymi, a w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570). realizacja zamówienia musi być prowadzona zgodnie z wymaganiami w tym zakresie wynikającymi z obowiązujących uregulowań oraz zasadami wiedzy technicznej b)Materiały użyte do budowy certyfikaty zgodności z PN i dopuszczenie do stosowania w budownictwie. c)Wykonawca winien przeprowadzić na własny koszt monitoring wybudowanej sieci kamerami z potwierdzeniem przekazanym Zamawiającemu w wersji elektronicznej. d)w przypadku wystąpienia rozbieżności w dokumentach ustala się ważność obmiarów zawartych w dokumentach wg. kolejności:  dokumentacja projektowa  przedmiar  SIWZ e)Oferent, po zakończeniu realizacji zadania, przedłoży zamawiającemu odpowiednie protokoły odbiorów, prób drożności, pomiary elektryczne wykonanych instalacji WLZ, certyfikaty itp; f)Okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 36 miesięcy, liczonej od dnia odbioru końcowego. UWAGA: Wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. XV niniejszej SIWZ g)Oferent nie może wykorzystać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Oferent wykryje takie błędy lub braki niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego, który wprowadzi niezbędne zmiany lub uzupełnienia. h)Nie zgłoszenie błędów, o których mowa w pkt. g) oznacza, że Oferent akceptuje dokonane przedmiary oraz dokumentację techniczną i składając ofertę zobowiązuje się do osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego efektu realizacji zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszej dokumentacji. W takiej sytuacji Oferent nie może wnosić żadnych roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu. i)Podana w ofercie cena ofertowa brutto będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. j) Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym dla sporządzenia kalkulacji ceny oferty i jest on dołączony do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty. Zamawiający uznaje, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane, zawarte we wszystkich częściach dokumentacji projektowej. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie wydatki oraz ryzyko związane z koniecznością zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia kosztorysu przy podpisaniu umowy. k)Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w rozdz. IV ust.1 SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej) jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców-wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w art. IX - wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. l) Równoważne rozwiązania techniczne. -W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. -W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. -Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy m) Uwaga: Roboty budowlane będą odbywały się przy istniejących drogach publicznych – gminnych i powiatowych. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie robót koszty opracowania czasowej organizacji ruchu, koszty jej wykonani jak również koszty wynikające z opłat za zajęcie pasa drogowego podczas wykonywania robót. n) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót budowlanych do: -opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) dla wymienionego zadania w formie pisemnej-1 egz. i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie odbioru robót, zawierająca między innymi: - protokoły z badań, prób, pomiary elektryczne, dziennik budowy, oświadczenia kierownika budowy i kierownika robót o zakończeniu budowy, protokoły odbiorów pasa drogowego, -wymagane świadectwa dopuszczenia, gwarancje na urządzenia, wyposażenia, materiały, -wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej -3 kpl. o) Wykonanie wraz z Zamawiającym w terminie dwóch miesięcy przed upływem gwarancji obligatoryjnego przeglądu gwarancyjnego z udziałem Kierownika budowy. p) Usuwanie w terminie do 48 godzin od zgłoszenia drogą mailowa awarii/usterki w trakcie udzielonej gwarancji pod rygorem kar umownych. r) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania dokumentacji fotograficznej realizacji robót budowlanych na każdym etapie realizacji robót budowlanych. 4.Wykonawca zobowiązuje się do posiadana przez cały okres realizacji kontraktu ubezpieczenia OC na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wynagrodzenie wynikające z niniejszej umowy. 4.1Przed przekazaniem placu budowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii polis ubezpieczeniowych, o których mowa w ust. 4. 4.2 W przypadku niedopełnienia przez Wykonawcę obowiązków, o których mowa w ust. 4.1, Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy. 4.3 Ewentualna zwłoka w prowadzeniu robót z powodu, o którym mowa w ust. 4.2, będzie obciążać w całości Wykonawcę. 4.4Zakres oraz warunki ubezpieczenia podlegają akceptacji Zamawiającego. 4.5W przypadku, gdy ważność przedłożonej polisy OC kończy się przed zakończeniem realizacji kontraktu, wykonawca najpóźniej na 5 dni przed końcem ważności polisy przedstawia kolejną polisę na dalszy okres realizacji kontraktu. Postanowienia ust. 4.4 stosuje się odpowiednio. 4.6Nieprzedłożenie Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej, o których mowa w ust. 4 lub 4.5 może stanowić podstawę do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z winy wykonawcy - w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium. 10.2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp. 10.3Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40 000 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) 10.4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 30.11.2018 roku do godz. 10.00 10.5 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: BS Parczew 27 8042 0006 0000 0185 2000 0060 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: ”Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wierzbówka i ul. Lipowej w Parczewie” Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 10.6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 10.7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 10.8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie(bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie Zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ .Jeżeli Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) składa oświadczenie zgodnie z zał. Nr 2 i 3 10.OFERTA WSPÓLNA Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) partnerzy ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; 3) każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdz. VI.pkt3 (Załącznik nr 2i 3 do SIWZ) 4) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach