Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Jesionowo, gmina Tuchola.

GMINA TUCHOLA ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 TUCHOLA, PLAC ZAMKOWY
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 42 500 , fax. 52 334 21 38
  • Data zamieszczenia: 2018-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TUCHOLA
    PLAC ZAMKOWY 1
    89-500 TUCHOLA, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 42 500, fax. 52 334 21 38
    REGON: 092351156
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miasto.tuchola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Jesionowo, gmina Tuchola.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i przepompownią w m. Jesionowo, gmina Tuchola. Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: kod podstawowy CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, kody uzupełniające CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania, ścieków, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków, 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest dofinansowane ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. Inwestycja obejmuje następujący zakres robót:  kolektory sanitarne S-1 do S-3 o łącznej długości 813 m – PCV ø 200 mm,  przykanaliki sanitarne w ilości 8 szt. o łącznej długości 103 m – PCV ø 160 mm,  rurociągi tłoczne T-1 o długości 144 m – PE ø 90 mm,  przepompownie sieciowe – 1 szt. Zamawiający informuje, że zamiast słupa oświetleniowego z tradycyjną oprawą, należy zamontować solarną lampę uliczną LED o niżej wymienionych parametrach: - zestaw wyposażony w podwójny panel fotowoltaiczny o mocy 2 x 100W = 200W 12 V - oprawa uliczna LED – moc lampy LED: 15W DC 12V (skuteczność świetlna LED: 110-120 lm/W, strumień świetlny LED: >1 600 lm - kontroler – 12V 20 A, wbudowany czujnik zmierzchu, światło i czas świecenia poprzez inteligentne sterowanie, wodoodporny, automatyczny hamulec i odłączenie zasilanego obciążenia - akumulator – 1 x 100AH 12 V bateria żelowa do instalacji solarnych, w pełni uszczelniona - słup – wysokość 5 m, stal ocynkowana - fundament – prefabrykowany, kompletny - czas pracy – 8 h / dzień (pełnej mocy), pojemność baterii do 4 ciągłych, pochmurnych, deszczowych i bezwietrznych dni. Ponadto Zamawiający informuje, że wytyczenie geodezyjne inwestycji jest po stronie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty: Zał. nr 1 – Dokumentacja techniczna, Zał. nr 2 – Specyfikacja techniczna, Zał. nr 3 – Przedmiar, uwagi do przedmiaru – dokumenty pomocnicze. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub trenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót: - najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę; - wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót; - przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. Ponadto Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskać opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z pełną dokumentacją techniczną, która stanowi część niniejszej specyfikacji. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najko-rzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy do niniejszego zamówienia. Mimo przyjęcia rozliczenia ryczałtowego inwestycji, kosztorys ofertowy jest niezbędny do późniejszych rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. Podstawą do zawarcia umowy jest cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu oferty. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2018 poz. 1202 ze zm.). Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy). Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwiania powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz.U. z 2018 poz. 992 ze zm.). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Podane w niniejszej SIWZ, w opisie technicznym, przedmiarze robót, kosztorysach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane ( j.t. Dz. U. z 2018 poz. 1202 ze zm.) oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2017.1332 ze zm.). Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca winien okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie /wbudowanie (certyfikaty na znak bezpieczeństwa, świadectwa jakości, deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną). Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł, (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100), z podaniem tytułu: „Wadium, nr postępowania ZP.271.2.31.2018.AK – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Jesionowo, gmina Tuchola” 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu po-twierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Tucholi, w Punkcie Obsługi Klienta, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. UWAGA: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4 a). Zgodnie z art.46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 4 do SIWZ); 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 3) dowód potwierdzający wniesienie wadium; 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (zdolność techniczna lub zawodowa) na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów (załącznik 8 do SIWZ) – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach