Przetargi.pl
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Opole Lubelskie – etap II” - CZĘŚĆ I - budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej przy ul. Popijarskiej wraz z przebudową nawierzchni dz. nr ew. 410 oraz dostawą wraz z montażem separatora z osadnikiem na dz. nr ew. 250 obręb IV; - CZĘŚĆ II - budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Opole Lubelskie – etap II - Niezdów, ul. Dolna oraz część ul. Kaliszańskiej.

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Opole Lubelskie – etap II” - CZĘŚĆ I - budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej przy ul. Popijarskiej wraz z przebudową nawierzchni dz. nr ew. 410 oraz dostawą wraz z montażem separatora z osadnikiem na dz. nr ew. 250 obręb IV; - CZĘŚĆ II - budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Opole Lubelskie – etap II - Niezdów, ul. Dolna oraz część ul. Kaliszańskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Opole Lubelskie – etap II (Niezdów oraz ul. Dolna, część ul. Kaliszańskiej w Opolu Lubelskim); budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej przy ul. Popijarskiej wraz z przebudowa nawierzchni oraz budowę separatora z osadnikiem dz. nr ew. 250 obręb IV. 2. Przedmiot zamówienia jest dzielony na części. Zamawiający dzieli niniejsze zamówienie na następujące części: CZĘŚĆ I - budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej przy ul. Popijarskiej wraz z przebudową nawierzchni dz. nr ew. 410 oraz dostawą wraz z montażem separatora z osadnikiem na dz. nr ew. 250 obręb IV tj.: 1) Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Popijarskiej w Opolu Lubelskim. Odcinek od ul. Przemysłowej do skrzyżowania z ul. Krótką. Kanały z rur kanalizacyjnych PCV SN8 DN 200 mm, o połączeniach na uszczelki gumowe, długości około 394,4 mb. Odgałęzienia do granicy działek z rur PCV SN8 DN160 o łącznej długości około 50,20 m, zakończone korkami. Studnie rewizyjne DN1200 z kręgów betonowych – 5 kpl. i studnie z tworzyw sztucznych DN400-425 mm – 18 kpl. 2) Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Popijarskiej na odcinku od ul. Przemysłowej do odgałęzienia przy skrzyżowaniu z ul. Krótką. Kanały z rur kanalizacyjnych SPIRO SN8 DN 200 mm = 39,0 m, DN 300 = 286,0 m, DN 400 = 90,5 m. Studnie rewizyjne DN1200 z kręgów betonowych – 10 kpl. i studzienki wpustowe z osadnikiem DN 500 mm – 12 kpl. 3) Dostawa, montaż i rozruch separatora koalescencyjnego stalowego z osadnikiem typu SKG-180 z rurociągiem i wylotem na dz. nr ew. 250, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych DN 1200 – 2 kpl. i DN 1500 – 3 kpl., montaż kanałów z rur SPIRO DN 400 = 22,0 m i DN 800 = 54,5 m od istniejącej studni D-44, czyszczenie istniejącego kanału DN 800 na odcinku 93,0 m. Prace wykonywane w terenie podmokłym. Zasypka wykopów z wymianą gruntu. Wykonanie wylotu kanalizacji deszczowej do cieku wodnego wraz z ociepleniem rurociągu. Wymiary separatora o dużej przepustowości z osadnikiem dł. zbiornika 10,54 m, szerokość zbiornika 2,5m, wysokość zbiornika 2,65m. Separator powinien być ustawiony na warstwie nośnej – płyta betonowa o grubości ok. 25-35 cm wykonana ze zbrojonego betonu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wytyczenia sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, lokalizacji separatora wraz dopływem i odpływem. 4) Przebudowa nawierzchni ul. Popijarskiej dz. nr ew. 410 na odcinku od km 0+000 do km 0+311,50 polega na wykonaniu warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, stabilizacji piasku cementem gr. 10 cm, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, podsypka cementowo – piaskowa gr. 4 cm, ułożeniu kostki brukowej wibroprasowanej szarej Behaton na podsypce cementowo – piaskowej gr. 8 cm. Przebudowa ul. Popijarskiej obejmuje także budowę chodnika po stronie lewej i po stronie prawej oraz dostawę wraz z montażem nowych znaków pionowych. CZĘŚĆ II - budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Opole Lubelskie – etap II - Niezdów, ul. Dolna oraz część ul. Kaliszańskiej. 1) Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie Opola Lubelskiego w ul. Dolnej, części ul. Kaliszańskiej oraz w miejscowości Niezdów. 2) Inwestycja ma na celu rozbudowę kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Opole Lubelskie. Na zakres rzeczowy inwestycji składa się budowa kanalizacji o łącznej długości 9 449,0 mb tym: a) Sieć kanalizacji grawitacyjnej: - kanały grawitacyjne PVC 200 o łącznej długości 3 788,5 m - kanały grawitacyjne PVC 160 o łącznej długości 233,0 m b) Odgałęzienia kanalizacji grawitacyjnej do granicy działek - kanały grawitacyjne PVC 200 o łącznej długości 2,0 m - kanały grawitacyjne PVC 160 o łącznej długości 1 060,5m c) Rurociągi tłoczne z pompowni sieciowych - kanały ciśnieniowe PE 125 o łącznej długości 2012,5 m - kanały ciśnieniowe PE 110 o łącznej długości 781,5 m d) Sieć kanalizacji ciśnieniowej - kanały ciśnieniowe PE 63 o łącznej długości 857 m e) Rurociągi ciśnieniowe z pompowni przydomowych - kanały ciśnieniowe PE 50 o łącznej długości 714 m 3) ZAKRES ROBOT OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM - wykonanie pomiarów geodezyjnych, wytyczenia sieci kanalizacyjnej przed rozpoczęciem robot oraz inwentaryzację powykonawczą, - wykonanie robot ziemnych, - wykonanie montażu i demontażu zabezpieczeń wykopów - zabezpieczenie skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem terenu na czas realizacji zadania, - wykonanie przejść pod przeszkodami terenowymi metodą przewiertu, - wykonanie odwodnienia wykopów dla potrzeb prowadzenia robot ziemnych, - wykonanie robot montażowych rurociągów, - wykonanie robot montażowych pompowni ścieków oraz pompowni przydomowych - wykonanie zasilania pompowni - badanie wykonanych robot, 4) Posadowienie w wykopie zbiorników pompowni sieciowych – dz. nr 1125/2 w m. Niezdów, przepompownia ul. Dolna dz. nr ew. 143. 3. Roboty zabezpieczające istniejącego uzbrojenia terenu, założenie rur osłonowych i ochronnych, zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami. 4. Zagospodarowanie terenu. • Wykonanie rozbiórek nawierzchni utwardzonych. • Odtworzenie nawierzchni po wykonaniu robót do stanu pierwotnego. • Regulacja studni, zasuw i hydrantów do poziomu nawierzchni. • Doprowadzenie terenu nieutwardzonego do stanu pierwotnego – uprzątniecie i plantowanie terenu. 5. Wykonanie wszelkich niezbędnych czynności umożliwiających wykonanie i zakończenie robót zgodne z wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, pozwalający na prawidłową i celową eksploatację wybudowanych rurociągów kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, przebudowy drogi oraz budowy separatora wraz z osadnikiem. 6. Wykonanie robót drogowych polegających na odtworzeniu dróg po wykonanych robotach; 7. Prowadzenie podczas realizacji prac ziemnych badań archeologicznych w formie nadzoru. Wykonawca w ramach zamówienia jest obowiązany powierzyć nadzór archeologiczny uprawnionemu archeologowi zgodnie z pismem Wojewódzkiego Urzędu ochrony Zabytków w Lublinie nr IN/41/328/2662/10 z dnia 29.06.2010 r. (dotyczy części I zamówienia). 8. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca wdroży zatwierdzony projekt organizacji ruchu drogowego na drogach powiatowych i gminnych oraz zakupi konieczne oznakowanie; 9. W zakresie obowiązków Wykonawcy wynikających z zawartej umowy znajduje się również dostarczenie i zamontowanie kompletnego zestawu urządzeń dla przepompowni P1 i P2 kompatybilnych z istniejącym systemem monitoringu GPRS przepompowni P3. Wykonawca zobowiązany będzie do zainstalowania tych urządzeń, przeprowadzenie rozruchu i testów oraz przeszkolenie wskazanych pracowników zamawiającego /użytkownika w zakresie obsługi systemu. W ramach Etapu II będzie wykonana przepompownia P1 i P2 oraz integracja z systemem monitoringu GPRS wykonanego w ramach zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Opole Lubelskie – etap I. Termin umowny zakończenia I etapu (https://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=83&p1=szczegoly&p2=49291) to - 31.05.2018 r. (Dotyczy części II zamówienia). 10. W okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu urządzeń przepompowni sieciowych i przydomowych i urządzeń systemu monitoringu oraz poniesienia ewentualnych kosztów tego serwisu. 11. Wykonawca będzie realizował roboty budowlane związane z budowa kanalizacji sanitarnej w oparciu o projekt budowlany zatwierdzony prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 16/2016 z dnia 27.01.2016 r. znak: AB.6740.5.132.2015 (dotyczy części II zamówienia), 12. Wykonawca będzie realizował roboty budowlane związane z budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Popijarskiej zgodnie ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 25.05.2016 r., roboty budowlane związane z budową kanalizacji deszczowej w ul. Popijarskiej zgodnie z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę znak AB.7351/5/132/10 z dn. 04.11.2010 r. oraz przebudowę nawierzchni ul. Popijarskiej zgodnie ze zgłoszeniem z dnia 23.06.2016 r. (dotyczy części I zamówienia), 13. Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami. 14. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: dokumentacja projektowa – załącznik nr 9 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia (cz. II) – załącznik nr 8 do SIWZ . Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz projekt organizacji ruchu drogowego dróg powiatowych i gminnych 16. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. d) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w Części III SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach