Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Poznańskiej w Opatowie do m. Trzebień (Ustronie)

Gmina Łęka Opatowska ogłasza przetarg

  • Adres: 63645 Łęka Opatowska, ul. Akacjowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7814520, 7814536 , fax. 0-62 7814521
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęka Opatowska
    ul. Akacjowa 4
    63645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7814520, 7814536, fax. 0-62 7814521
    REGON: 54117300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Poznańskiej w Opatowie do m. Trzebień (Ustronie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Poznańskiej w Opatowie do m. Trzebień (Ustronie)”. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) Etap I obejmujący swym zakresem: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków, urządzeniami i armaturą oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej na ul. Poznańskiej w Opatowie -odcinek od istniejącej sieci do projektowanej przepompowni na działce nr 582/1. Wpięcie projektowanej sieci tłocznej kanalizacyjnej sanitarnej do istniejącej studzienki na sieci w ul. Poznańskiej. Roboty obejmują w szczególności: a) wytyczenie trasy sieci, roboty ziemne, wykonanie podłoża pod rurociągi, b) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC lite SN8 o średnicy 200 mm, długość sieci 403,38 mb c) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE100-RC o średnicy 75 mm, długość sieci 548,00 mb d) montaż studzienek sanitarnych z tworzywa o średnicy 425 mm -6 kpl e) montaż studni betonowych o średnicy 1000 mm - 3 kpl f) wykonanie przyłącza kanalizacji do posesji z rury PVC lite SN8 o średnicy 160 mm – 1 szt., długość przyłącza 14,10m g) zakończenie przyłącza studzienką inspekcyjną z tworzywa o średnicy 315 mm – 1 kpl. h) wykonanie przepompowni ścieków z polimerobetonu o średnicy 1200mm wraz z wykonaniem zasilania przepompowni oraz oświetlenia przepompowni na czujnik zmierzchu- 1 kpl i) wykonanie próby szczelności, ciśnienia, badanie kamerą inspekcyjną kanału grawitacyjnego, j) wykonanie obsypki rurociągów i zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami, odtworzenia nawierzchni. 2) Etap II obejmujący swym zakresem: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na ul. Poznańskiej w Opatowie -odcinek od przepompowni na działce nr 582/1 (etap I) do studni S11 . Roboty obejmują w szczególności: a) wytyczenie trasy sieci, roboty ziemne, wykonanie podłoża pod rurociągi, b) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC lite SN8 o średnicy 200 mm, długość sieci 255,4 m c) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC lite SN8 o średnicy 250 mm, długość sieci 130,9 m d) montaż studzienek sanitarnych z tworzywa o średnicy 425 mm -7 kpl (S2, S3, S4, S6, S8, S9, S10) e) montaż studni betonowych o średnicy 1000 mm – 4 kpl (S1, S5, S7, S11) f) wykonanie próby szczelności, ciśnienia, badanie kamerą inspekcyjną kanału grawitacyjnego, g) wykonanie obsypki rurociągów i zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami, odtworzenia nawierzchni. 3) Etap III obejmujący swym zakresem: Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej do m. Trzebień (Ustronie) wraz z przepompownią ścieków, urządzeniami i armaturą -odcinek od studni S11 (etap II) do przepompowni ścieków wraz z jej wykonaniem. Roboty obejmują w szczególności: a) wytyczenie trasy przyłącza, roboty ziemne, wykonanie podłoża pod rurociągi, b) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE100-RC o średnicy 63 mm, długość przyłącza 516 mb c) wykonanie przepompowni ścieków z polimerobetonu o średnicy 1200mm wraz z ogrodzeniem oraz oświetleniem przepompowni na czujnik zmierzchu- - 1 kpl d) wykonanie próby szczelności, ciśnienia, badanie kamerą inspekcyjną kanału grawitacyjnego, e) wykonanie obsypki rurociągów i zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami, odtworzenia nawierzchni. 2. Uwaga: Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje budowy sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Brzozowej w Opatowie oraz sieci wodociągowej na ul Sosnowej i Brzozowej w Opatowie ujętych w projekcie budowlanym dot. etapu II. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1) zapewnienia na czas trwania robót kierownika budowy posiadającego stosowne, wymagane przez obowiązujące prawo kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, odpowiedzialnego za wykonywane roboty zgodnie z postanowieniami umowy oraz Ustawy prawo budowlane, 2) opracowanie projektu organizacji ruchu oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na zajęcie pasa drogowego, przy czym koszty z tytułu zajęcia pasa drogowego leżą po stronie Wykonawcy (zgodnie z uzgodnieniami Decyzją PZD.446.20.2018.BD z dnia 20.02.2018r. oraz Decyzją PZD.446.21.2018.BD z dnia 20.02.2018r.) 3) zawiadomienia poszczególnych podmiotów i jednostek o terminie rozpoczęcia i czasu trwania wykonywanych robót (zgodnie z opiniami i uzgodnieniami załączonymi do projektu) z zachowaniem wyznaczonych terminów oraz wypełnienie pozostałych zobowiązań wynikających z opinii i uzgodnień, 4) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej budowy, w tym wytyczenie, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze), 5) uzyskania wszelkich wymaganych protokołów (np. z próby szczelności, ciśnienia, zagęszczeń gruntu), opinii, odbiorów oraz decyzji umożliwiających użytkowanie obiektów i urządzeń, 6) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót, 7) wykonania wszelkich napraw urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 8) usuwania wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) w skład którego wchodzą : 1) Projekt budowlany (osobno dla każdego etapu robót), 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (dalej SST/STWiOR), 3) Przedmiary robót, 4) Dokumenty formalno- prawne. UWAGA! Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z projektu budowlanego, STWiOR i zapisów SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z całą dokumentacją. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru, nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku ich wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 ). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 42 8413 0000 0100 0101 2000 0103 z dopiskiem: „Wadium- Budowa kanalizacji sanitarnej Opatów- Trzebień (Ustronie) ZPPG.271.46.2018”. Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, z jej treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 4) dokument wniesienia wadium. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.lekaopatowska.bip.net.pl (zakładka Przetargi) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach