Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Mała Kamienica

Gminny System Wodociągów i Kanalizacji KAMIENICA sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58512 Stara Kamienica, Stara Kamienica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 75 14 516
  • Data zamieszczenia: 2018-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny System Wodociągów i Kanalizacji KAMIENICA sp. z o.o.
    Stara Kamienica
    58512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie
    tel. 75 75 14 516
    REGON: 2155082700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gswik-kamienica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Mała Kamienica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Mała Kamienica w tym: I. SIEĆ WODOCIĄGOWA (a) roboty drogowe w zakresie nawierzchni dróg: bitumicznej –ok.1271,2m2 (b) roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - ok.5099,6 m3 (c) wykonanie węzła do przepompowywania wody- pompownia wody– 3kpl z zasilaniem energetycznym- linią kablową w tym: (c1) pompownia P1, główna wydajność 12 l/s, zamontowana w podziemnej komorze z kręgów betonowych w jednym ogrodzeniu z przepompownią ścieków, ogrodzenie i utwardzenie terenu – ok.50 m2 (c2) pompownia P2, strefowa, wydajność 12 l/s, zamontowana w podziemnej komorze z kręgów betonowych, ogrodzenie i utwardzenie terenu – ok.16 m2 (c3) pompownia P3, strefowa, wydajność 12 l/s, zamontowana w podziemnej komorze z kręgów betonowych, ogrodzenie i utwardzenie terenu – ok.16m2 (d) roboty montażowe w zakresie budowy wodociągów łącznie ok. 4 321,15mb w tym: Ø40-ok.667,64mb; Ø 50-ok.30,7mb; Ø 63-ok.102,18mb; Ø 125-ok.2360,63mb; Ø 160-ok.1160mb. II. KANALIZACJA SANITARNA (a) roboty drogowe w zakresie nawierzchni dróg: ok.1271,2m2 (b) roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - 6780,62 m3 (c) roboty montażowe w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków łącznie ok.4 588,10mb w tym: Ø 200-ok. 2145,99mb; Ø 160- ok. 1282,11mb; Ø 90-ok. 1160mb. Ze względów eksploatacyjnych i zgodnie z zamiarem Projektanta- na etapie realizacji powinny być co do zasady montowane studnie betonowe Dn1000. Studnie z tworzyw sztucznych Dn 425 będą dopuszczone do montażu wyjątkowo i to tylko tam, gdzie montaż studni betonowych będzie niemożliwy lub utrudniony. Na etapie składania ofert wykonawca ma wycenić dokładnie to, co znajduje się w Przedmiarze robót załączonym do Dokumentacji przetargowej. Na etapie wykonawstwa – Wykonawca będzie miał zapłacone za to, co zostało faktycznie wykonane z uwagi na przyjęty rodzaj rozliczenia ryczałtowo-obmiarowy. III. PRZEPOMPOWNIA ŚCIEKÓW - wraz z uzbrojeniem towarzyszącym, wydajność 5l/sek, lokalizacja wspólna z pompownia wody P1i wspólnym zasilaniem energetycznym- linią kablową w tym: (a1) wykonanie ciągu komunikacyjnego z kostki betonowej -50m2 (a2) wykonanie ogrodzenia z siatki (a3) dostawa i posadowienie pompowni z kompletnym wyposażeniem - 1 kpl. Na terenie objętym inwestycją zlokalizowana jest zabudowa mieszkalno- gospodarcza rozproszona. Występują instalacje i sieci uzbrojenia terenu tj. kable energetyczne, telefoniczne, drogi powiatowe i gminne. Projektowana sieć lokalizowana jest na użytkach rolnych, na działkach prywatnych, działkach drogowych gminnych, powiatowych oraz pod ciekiem – potokiem „G”. Zaprojektowana została sieć wodociągowa z rurociągiem zasilającym o średnicy 160 mm z polietylenu (PE) z trzema pompowniami, hydrantami i osprzętem, Sieć wodociągowa zasilana będzie w wodę z istniejącej sieci wodociągowej w Starej Kamienicy. Woda po terenie zabudowanym wsi rozprowadzana będzie siecią rozgałęzioną bez pierścieni. Na odgałęzieniach zaprojektowane zostały hydranty o średnicy 80 mm, nadziemne, z zasuwami odcinającymi. Sieć pracować będzie w trzech strefach ciśnienia. Do podniesienia ciśnienia zaprojektowano trzy pompownie strefowe w komorach betonowych podziemnych. Dla umożliwienia spustu wody zaprojektowano zasuwy spustowe w komorach pompowni strefowych. Gałązki zasilające poszczególne budynki wprowadzono na działki przyszłych odbiorców i zakończono je zaślepkami bez zaworów głównych i zestawów wodomierzowych. Zaprojektowana została sieć kanalizacyjna z główną pompownią ścieków. Ścieki z zabudowań kanałami z terenu wsi spływać będą grawitacyjnie do jednej z pompowni ścieków, skąd ścieki podawane będą poprzez rurociąg tranzytowy o średnicy 90mmz rur polietylenowych do studzienki rozprężnej i dalej do studzienki odbiorczej w Starej Kamienicy. Odbiornikiem ścieków jest istniejąca sieć kanalizacyjna w Starej Kamienicy. Zaprojektowane zostały odcinki sieci kanalizacyjnej na działkach prywatnych stanowiące przyłącza. Zaprojektowano instalacje elektryczne zasilające pompownie wody i pompownie ścieków. Ze względu na kolizję projektowanych sieci z miejscową kanalizacją deszczową w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową zachodzi konieczność czasowego demontażu i odtworzenia kolizyjnych odcinków kanalizacji deszczowej średnicy 300 mm. Odcinki te zostały wskazane na PZT. Teren inwestycji nie jest wpisany do rejestru zabytków. Przedmiot zamówienia odpisany w punkcie 1. ma wyłącznie charakter poglądowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową . Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda ( dotyczy to części 1. i części 2. ) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 50% osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia wykonujących wskazane poniżej czynności związane z realizacją zamówienia tj. : • z robót branży sanitarnej: ziemne wykonywane ręcznie, montażowe, • z robót przy zagospodarowaniu terenu: niwelacja terenu, wykonanie terenów zielonych, ogrodzenie, brukarskie. Wykonywanie ww. czynności polegać ma na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z 26.06.1974..- Kodeks Pracy Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn.zm. 6.1 Zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę do wyżej wymienionych czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji oświadczenia oraz przedłożenia odpowiedniej umowy/ów, o których mowa w podpunkcie 6.3. 6.2 Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: 6.2.1 Wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem, które z wymienionych osób zatrudnione są w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące osobę/ pracownika oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. Nieprzedłożenie Wykazu w wyżej określonym terminie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż wykonawca uchyla się od podpisania umowy, a następnie Zamawiający zatrzyma mu wadium na podstawie art.46 ust.5 pkt 1,3 upzp. Jeżeli wykonawca będzie się uchylał od przedłożenia Wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, zgodnie z art. 94 ust 3 upzp. W celu sporządzenia Wykazu osób – wykonawca może posłużyć się ponownie wzorem stanowiącym Załącznik nr4. 6.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania co najmniej 50% osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności szczegółowo określonych w ww. podpunkcie 6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: (a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu oraz dokonywania ich oceny, (b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogu, (c) zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. 4 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 50% osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności szczegółowo określonych w ww. podpunkcie 5., dla których wskazano sposób zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. (a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; (b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy /umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności szczegółowo określone w podpunkcie 6, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6.5 Z tytułu niespełnienia, na etapie realizacji przedmiotu Umowy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 50% osób skierowanych do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia przy wykonywaniu czynności: roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne wykonywane ręcznie, proste roboty budowlane nie wymagające szczególnych umiejętności i przygotowania zawodowego. Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w Rozdziale II. Wzór umowy - §13 . Wymagany okres gwarancji jakości dla całego przedmiotu zamówienia (dla każdej części zamówienia) - minimum 60 miesięcy, licząc od dnia następnego podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdzono wad lub od dnia następnego podpisania protokołu odbioru usunięcia wad/ usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego. Udzielenie gwarancji jakości musi być co najmniej na minimalnych warunkach określonych w projekcie Karty Gwarancyjnej, stanowiącym załącznik do Projektu umowy- Rozdział II.SIWZ Okres rękojmi za wady fizyczne na mocy art. 558 § 1 ustawy –Kodeks cywilny (KC) zostaje rozszerzony do okresu trwania gwarancji jakości dla całego przedmiotu zamówienia (60miesięcy) i na zasadach określonych ustawą KC. 10. Przy realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, żeby Kierownikiem budowy dla: części 1. - sieć wodociągowa i kanalizacja sanitarna części 2. - przepompownia ścieków i pompownie wody była ta sama osoba, która jednocześnie będzie koordynatorem prac kierowników robót lub majstrów w branżach: sanitarnej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz drogowej. Pełnienie funkcji Kierownika budowy rozpocznie się z dniem przekazania terenu budowy dla Części 1. Kierownik budowy zobowiązany będzie do uczestniczenia w czynnościach przekazania terenu budowy dla wszystkich części zamówienia. Ponieważ Kierownik budowy należeć będzie do personelu Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa na Część 1. koszty związane z pełnieniem funkcji Kierownika budowy zarówno dla Części 1. jak i Części 2. uwzględnia w ofercie Wykonawca Części 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium,: - dla części 1 - w kwocie 50 000zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych - dla części 2 -w kwocie 10 000zł słownie: dziesięć tysięcy złotych - łącznie dla części 1 i części 2 - w kwocie 60 000zł słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych . 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust.4a i 5 upzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : nr konta Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Jeleniej Górze - nr 97 2030 0045 1110 0000 0207 1540 z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium- budowa sieci wod-kan Mała Kamienica, Część ….. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna- wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Wniesione wadium w takiej formie winno obowiązywać od dnia składania oferty ( a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą zgodnie z art.85 upzp, 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 7. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust.1 do ust.4 upzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i ust.3a upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, których mowa w art.25 ust.1 upzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 [patrz: punkt 11.5 c) i d)], co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art.45 i art.46 upzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach