Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w rejonie ul. Dojazdowej i Akacjowej w Miliczu oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszewilki, gmina Milicz

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 840 987, , fax. 713 840 987
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o.
    ul. Rynek 21
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713 840 987, , fax. 713 840 987
    REGON: 020286417
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkdolinabaryczy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w rejonie ul. Dojazdowej i Akacjowej w Miliczu oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszewilki, gmina Milicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w rejonie ul. Dojazdowej i Akacjowej w Miliczu oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszewilki, gmina Milicz”. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na części: a) Część I obejmująca zadania: Zadanie nr 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ul. Dojazdowej i Akacjowej w Miliczu. Zakres robót budowlanych obejmuje: grawitacyjne kanały sanitarne z rur PVC SN8 o średnicy 160-200 mm o łącznej długości ok. 726 mb, montaż studni betonowych prefabrykowanych o średnicy 1200 mm w liczbie ok. 19 szt., studni tworzywowych o średnicy 315 mm w liczbie ok. 18 szt. wraz z robotami towarzyszącymi i odtworzeniem terenu. Zakres robót do wykonania obejmuje sieć kanalizacji sanitarnej na odcinkach od studni S47-S77, S70-S80, S73-S97, S79-S96, S76-S78. Zadanie nr 2: Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w rejonie ul. Dojazdowej i Akacjowej w Miliczu. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci wodociągowej z rur PE-HD o średnicy 90-160 mm i łącznej długości ok. 742 mb wraz z przyłączami do działek w liczbie 22 szt. z rur PE o średnicy 40-60 mm i łącznej długości ok. 117 mb zakończonych studzienkami wodomierzowymi. Zakres robót do wykonania obejmuje sieć wodociągową na odcinkach od T1-T15, T11-W8 oraz T12-T13 wraz z zabudową hydrantów p.poż. oznaczonych symbolami Hp15, Hp16, Hp17 wraz z robotami towarzyszącymi i odtworzeniem terenu. b) Część II obejmująca realizację zadania: Zadanie nr 3: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszewilki, gmina Milicz Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wszewilki, gm. Milicz. Zakres robót budowlanych obejmuje: grawitacyjne kanały sanitarne z rur PVC SN8 o średnicy 160-200 mm o łącznej długości ok. 3427 mb, montaż studni betonowych prefabrykowanych o średnicy 1000 mm w liczbie ok. 81 szt., studni tworzywowych o średnicy 600 mm w liczbie ok. 6 szt. (w tym jedna studnia rozprężna), tłoczny kanał sanitarny PE100 SDR17 o średnicy 90 mm i łącznej długości ok. 105 mb, przepompownię ścieków o średnicy 1500 mm wraz z robotami towarzyszącymi i odtworzeniem terenu. Zakres zadania podzielono na dwa etapy. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla każdego z zadań zawarty jest w Części III SIWZ-OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) Część I zamówienia: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. b) Część II zamówienia: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wniesienia wadium w innej walucie niż złoty polski. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 r. poz. 359); 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Miliczu nr rachunku 92 9582 0000 2000 0011 5414 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP-82/PN/PGK/2017 – Część nr …..” (wpisać odpowiedni nr Części zamówienia). 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX 3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie; 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Dokumentem, o którym mowa w pkt. 1, jest w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawca do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach