Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Radziejowie wykonywanych w ramach zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Radziejowie III etap wraz z budową stacji uzdatniania wody

Gmina Miasto Radziejów ogłasza przetarg

  • Adres: 88200 Radziejów, ul. Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 857 100 , fax. 542 857 105
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Radziejów
    ul. Kościuszki
    88200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 857 100, fax. 542 857 105
    REGON: 91086661400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Radziejowie wykonywanych w ramach zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Radziejowie III etap wraz z budową stacji uzdatniania wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Szkolna, Kruszwicka, Kościuszki, Zaułek, Kilińskiego, Krótka, Niska, Rynek, Rzemieślnicza, Zachodnia, Stroma, Objezdna, Parkowa, Toruńska, Dolna, Szewska, Zakątna, Franciszkańska, Ojca Świętego Jana Pawła II, Brzeska, Przesmyk, Zamkowa, Wąska, Podgórna, Puławskiego, Wyzwolenia, 1-go Maja, Działkowa, budowę sieci wodociągowej w ulicach: Toruńska, Rynek, Dolna, Kruszwicka, Objezdna, Kościuszki, Wyzwolenia. Odtworzenie nawierzchni poszczególnych ulic należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. UWAGA: Od 1 stycznia 2016 roku ul. Kruszwicka jest drogą wojewódzką w związku z czym przy odtworzeniu nawierzchni tej ulicy należy uwzględnić Decyzję z dnia 15 listopada 2016roku znak ZDW.RDW1.12.5360.43.2016 wydaną przez Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Inowrocław. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki (Załącznik Nr 9 – Dokumentacja projektowa, Załącznik Nr 10 - Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych). 3.Uwaga! Zasadnym jest (nie jest to czynność obowiązkowa), aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także dla uzyskania wszelkich dodatkowych informacji niezbędnych do wyceny oferty. Wykonawca powinien dokonać własnego obmiaru robót. 4. Jeśli gdziekolwiek w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru i projektanta. 6. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP: 6.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę robót budowlanych na podstawie umowy o prace osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty ziemne; - roboty rozbiórkowe; - montaż rurociągów kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz ze studniami wpustami ulicznymi i innymi urządzeniami; - roboty odtworzeniowe nawierzchni dróg i chodników; - obsługa sprzętów i maszyn budowlanych; - kierowcy pojazdów mechanicznych; - osoby nadzorujące nie uprawnione do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 6.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogów. 6.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może żądać aby Wykonawca w wyznaczonym terminie, przedłożył Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, - rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, 6.4. Za niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 6.1., Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty oraz materiały, urządzenia i robociznę wynosi minimum 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Gwarancja nie może przewidywać żadnych dodatkowych zobowiązań pieniężnych dla Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł –(słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach