Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - etap II wraz z budową kanalizacji deszczowej w Prabutach

Miasto i Gmina Prabuty ogłasza przetarg

  • Adres: 82-550 Prabuty, ul. Kwidzyńska 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2782001lub 02
  • Data zamieszczenia: 2013-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Prabuty
    ul. Kwidzyńska 2 2
    82-550 Prabuty, woj. pomorskie
    tel. 055 2782001lub 02
    REGON: 00052931500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prabuty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - etap II wraz z budową kanalizacji deszczowej w Prabutach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym i tłocznym wraz z tłoczniami ścieków, wykonaniem utwardzeń i ogrodzeń terenu tłoczni oraz wykonaniem włączenia zasilania tłoczni zgodnie z warunkami nr 13/R23/00605 i 13/R23/00606 do złącz pomiarowych wykonanych przez dostawcę energii, w ulicach Mickiewicza, Zamkowa, Mazurska, Okrężna i Rypińska w Prabutach oraz przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z montażem urządzeń podczyszczających oraz wykonaniem dwóch odwodnień liniowych w ulicy Jagotty i Zamkowej i podłączeniem kanalizacji deszczowej w ulicy Długiej. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje następujące odcinki: 1. Kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami w ulicach Mickiewicza, Zamkowa, Mazurska i Okrężna, w tym: kolektory grawitacyjne o dł. 903,37 m, kolektory tłoczne 203,7 m, tłocznia - 1 szt. i przyłącza o dł. 107,03 m. 2. Kanalizacja sanitarna w ulicy Rypińskiej w Prabutach, w tym: kolektory grawitacyjne o dł. 1648,85 m, kolektory tłoczne 196,6 m, tłocznia - 1 szt. i przyłącza o dł. 385,95 m. Sieć kanalizacyjna grawitacyjna zostanie wykonana z rur kielichowych kanalizacyjnych PVC-U kl. S (SN8) SDR 34 o średnicy 160 mm, 200 i 250 mm. Kanalizacja tłoczna zostanie wykonana z rur PE 90/5,4 PE 100 SDR 17 oraz PE 100 SDR 17 110/6,6 m, łączonych doczołowo poprzez zgrzewanie. Przyłącza kanalizacyjne zostaną zakończone studzienkami z tworzywa sztucznego o średnicy 400 mm. Tłocznie ścieków zostaną wykonane zgodne z parametrami w opisie technicznym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Całość sieci zlokalizowano w pasach ulic. Przyjęto odtworzenie istniejących nawierzchni ulic z podziałem na: ulica Mickiewicza - ponowne ułożenie kostki kamiennej (kocie łby) - zakres określony w ST.03.00, ulica Zamkowa do ul. Jagotty - odtworzenie pdbudowy wraz z nawierzchnią asfaltową - zakres określony w ST.03.00, ulica Mazurska - wykonanie nowej nawierzchni z kostki kamiennej wraz z wykonaniem nowej podbudowy w ilości 54,91 % powierzchni nowej nawierzchni - zakres określony w ST.03.00, ulica Okrężna - ponowne utwardzenie w części nawierzchni tłuczniem kamiennym na podbudowie z tłucznia stabilizowanego mechanicznie oraz odtworzenie nawierzchni z płyt otworowych typu Jumba, ulica Rypińska - ponowne utwardzenie nawierzchni tłuczniem kamiennym na podbudowie z tłucznia stabilizowanego mechanicznie. Dla wyżej wymienionych nawierzchni roboty odtworzeniowe należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1999 Nr 43 poz. 430 z późn. zm.). 3. Kanalizacja deszczowa obejmuje: przebudowę kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur PVC-U kl.S (SN8) SDR 34 z rdzeniem litym: PVC 200/5,9 mm - 22,30 m i PVC 400/11,7 mm - 194,30 m, budowę dwóch odwodnień liniowych betonowych z rusztem żeliwnym o klasie nośności 40 ton, dostawę i montaż separatora substancji ropopochodnych i osadnika piasku o przepływie maksymalnym 60 l/s. Całość sieci zlokalizowano w pasach ulic. Przyjęto odtworzenie istniejących nawierzchni ulic z podziałem na: ulica Zamkowa do ulicy Jagotty - odtworzenie podbudowy wraz z nawierzchnią asfaltową - zakres określony w ST.03.00, ulica Mazurska - wykonanie nowej nawierzchni z kostki kamiennej wraz z wykonaniem nowej podbudowy w ilości 45,09 % powierzchni nowej nawierzchni - zakres określony w ST.03.00. Dla wyżej wymienionych nawierzchni roboty odtworzeniowe należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1999 Nr 43 poz. 430 z późn. zm.). Teren, na którym znajduje się planowana kanalizacji sanitarna i deszczowa wpisany jest w Obszar Starego Miasta i objęty jest ochroną prawną na podstawie wpisu do rejestru zabytków pod nr P/44 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie. W związku z tym Wykonawca musi zapewnić Nadzór archeologiczny nad inwestycją zgodnie z decyzjami Powiatowego Konserwatora Zabytków w Kwidzynie wydanych dla poszczególnych inwestycji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej znajduje się dokumentacji projektowej, w tym: projekt wykonawczy - budowa sieci kanalizacji ściekowej w Prabutach w ul. Mickiewicza, Mazurska, Okrężna, Zamkowa, Rypińska, w systemie grawitacyjno - tłocznym, errata do opisu technicznego i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie budowy kanalizacji deszczowej znajduje się w dokumentacji projektowej, w tym: projekt wykonawczy - kanalizacja deszczowa - Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Mazurskiej, Jagoty i Zamkowej wraz z wpustami deszczowymi i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 6. Wskazane w dokumentacji projektowej materiały, wyroby, urządzenia zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie przyjętych rozwiązań technologicznych, użytych materiałów, wyrobów i urządzeń pod warunkiem, ze zaproponowane w ofercie są istotnie równoważne z określonymi w dokumentacji technicznej pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych. Zaoferowanie rozwiązań technicznych, urządzeń, wyrobów i materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. Zamawiający wymaga wykazania (udokumentowania) równoważności wprowadzonych zamienników. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga aby wykonawca przedstawił w ofercie jaki zakres zamówienia będzie realizować podwykonawcami. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie działania i zaniechania podwykonawców jak za działania i zaniechania własne. 8. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 9. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projektach budowlanych) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 10. Zamawiający nie dysponuje pomieszczeniami magazynowymi oraz socjalnymi dla pracowników wykonawcy - konieczne jest zorganizowanie odpowiedniego zaplecza budowy w ramach oferty. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz do prowadzenia robót w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i użytkowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz opracowania i bieżącego aktualizowania z inspektorami nadzoru zamawiającego harmonogramu realizacji robót. 12. Wykonawca winien udzielić gwarancji bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie roboty objęte umową, w tym: na wszystkie roboty branżowe oraz na wbudowane urządzenia i wyroby na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania dostarczonych wyrobów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej - bezpłatnego świadczenia usług serwisowych obejmujących usuwanie usterek i wszelkich nieprawidłowości w ich działaniu oraz bezpłatnego przeprowadzania konserwacji i przeglądów technicznych zgodnie z wymogami producentów. 13. Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza, że dokumentacja projektowa jest kompletna i nadaje się do prawidłowego wykonania robót. W związku z powyższym nie może on uchylić się od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 14. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia dokumentacji powykonawczej - 3 egz., łącznie z dokumentacją powykonawczą geodezyjną wszystkich prac - 3 egz. z określeniem w szczególności rzędnych ułożenia sieci, średnic i rodzaju rur oraz zestawieniem ich długości na poszczególnych odcinkach (ulicach). 15. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania przed zgłoszeniem do odbioru końcowego oświadczeń od właścicieli działek o przywróceniu terenu do stanu pierwotnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Prabutach Nr 75831900030000170420000070 z adnotacją: Wadium w postępowaniu na budowę kanalizacji sanitarnej - etap II wraz z budową kanalizacji deszczowej w Prabutach 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji winien być załączony do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania z ofertą, określonym w SIWZ. Dokument ten powinien zawierać zobowiązania poręczyciela/gwaranta do bezwarunkowej zapłaty wadium Zamawiającemu w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach