Urząd Gminy Jakubów ogłasza przetarg
- Adres: 05306 Jakubów, Jakubów 55
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 579 190 , fax. 257 579 190
- Data zamieszczenia: 2019-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jakubów
Jakubów 55
05306 Jakubów, woj. mazowieckie
tel. 257 579 190, fax. 257 579 190
REGON: 54437800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów – etap II. Zakres robót objętych ST Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych z wykonaniem sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów – etap II. Zakres stosowania dotyczy wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu budowę sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jakubów, gmina Jakubów – etap II. Ogólne zestawienie zakresu rzeczowego robót: Zakres robót do wykonania obejmuje: Sieć kanalizacyjna Kanał grawitacyjny PVC SN8 DN200 1 925,0 m Kanał grawitacyjny PE RC DN200 80,00 m Przyłącza kanalizacyjne Kanał grawitacyjny PVC DN160 2 026,0 m Studnie PVC DN 315 120 szt. Inwestycja realizowana będzie w miejscowościach: SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ JAKUBÓW działki nr: 761, 762, 763/2, 1061, 764, 1060/21, 1060/7 PRZYŁACZA KANALIZACYJNE JAKUBÓW działki nr: 412/3, 790/2, 426/1, 425/1, 412/2, 787, 416/1, 427/3, 1060/19, 485, 417, 406/1, 406/2, 413/1, 515, 459, 460, 411, 507, 796/2, 1060/15, 581/5, 407/2, 407/1, 1109, 429/1, 472/1, 472/2, 465, 438, 1060/8, 1057/1, 572, 531/2, 530, 1060/11, 506/1, 498, 576/1, 1056/1, 439, 1051, 427/2, 410, 1056/2, 531/1, 447, 404/5, 404/7, 404/4, 557, 423, 422, 588, 548, 1060/13, 1060/7, 1060/23, 405 MOCZYDŁA działki nr: 359 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot Zamówienia – 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest w: a. dokumentacji projektowej- Załącznik SIWZ b. Specyfikacji Technicznej zawierającej zbiory wymagań w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów i urządzeń oraz wymagania w zakresie prawidłowości wykonania poszczególnych robót – Załącznik do SIWZ c. przedmiarach robót - Załącznik do SIWZ 4. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 5. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami, układanie rurociągów, kopanie wykopów jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy. 8. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Dokumentacja techniczna dostępna jest również do wglądu w Urzędzie Gminy w dniach poniedziałek – piątek w godz. 800 – 1500. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty, załącznik do niniejszej specyfikacji 2.Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępniania zasobów (jeżeli dotyczy). 3. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o przedmiary robót, dokumentację projektową i specyfikacje techniczne. 4. Oświadczenie RODO.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego „Poprawa bezpieczeństwa i warunków (...) – etap I”.
Dodano: 2024-04-22 - Zadanie I: Remont ul. Okrzei w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku(...) Zadanie II: Remont ul. Prusa w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku (...)
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie robót związanych z remontem ul. Okrzei w ramach zadania budżetowego pn. „Remont dróg gminnych w Otwocku ul. Prusa i Okrzei”.
Dodano: 2024-04-22 - Budowa odgałęzień kanalizacji sanitarnej (grawitacyjne w pasie drogowym + odgałęzienia ciśnieniowe) w m. Trablice gm. Kowala
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa ul. Żytniej i Wiosennej w Józefowie
Dodano: 2024-04-08 - Remont drogi gminnej nr 301219W Zdunowo – Stróżewo – Sokal - Smulska
Dodano: 2024-04-03 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 4311W (ul. Słoneczna) na odcinku od końca zjazdu do działki 1178/2 obręb 0006-Kraszew Stary do ronda w miejscowości Stary Kraszew (...)
Dodano: 2024-03-08 - Zadanie I: Remont ul. Okrzei w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku(...) Zadanie II: Remont ul. Prusa w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku (...)
Dodano: 2024-03-01 - Zadanie I: Remont ul. Okrzei w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku(...) Zadanie II: Remont ul. Prusa w Otwocku w ramach zadania: „Remont dróg gminnych w Otwocku (...)
Dodano: 2024-03-01 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie
Dodano: 2024-02-24