Przetargi.pl
„Budowa serwerowni oraz modernizacja infrastruktury teletechnicznej w budynku głównym Urzędu Miasta Mysłowice w ramach zadania „Budowa serwerowni oraz modernizacja okablowania strukturalnego” realizowanego w ramach Projektu „Budowa Mysłowickiej Infrastruktury Informacji Przestrzennej jako narzędzie zwiększenia zakresu i jakości usług świadczonych drogą elektroniczną” realizowanego w ramach Działania 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, Oś priorytetowa II Cyfrowe Śląskie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.”

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa serwerowni oraz modernizacja infrastruktury teletechnicznej w budynku głównym Urzędu Miasta Mysłowice w ramach zadania „Budowa serwerowni oraz modernizacja okablowania strukturalnego” realizowanego w ramach Projektu „Budowa Mysłowickiej Infrastruktury Informacji Przestrzennej jako narzędzie zwiększenia zakresu i jakości usług świadczonych drogą elektroniczną” realizowanego w ramach Działania 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, Oś priorytetowa II Cyfrowe Śląskie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa serwerowni oraz modernizacja infrastruktury teletechnicznej w budynku głównym Urzędu Miasta Mysłowice w ramach zadania „Budowa serwerowni oraz modernizacja okablowania strukturalnego” realizowanego w ramach Projektu „Budowa Mysłowickiej Infrastruktury Informacji Przestrzennej jako narzędzie zwiększenia zakresu i jakości usług świadczonych drogą elektroniczną” realizowanego w ramach Działania 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, Oś priorytetowa II Cyfrowe Śląskie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.” II. Przedmiot zamówienia podzielony jest na V etapów: 1) Przebudowa pomieszczeń 2) Wykonanie instalacji elektrycznej 3) )Wykonanie instalacji klimatyzacji 4) Wykonanie instalacji gaszenia gazem 5) Wykonanie instalacji teletechnicznej i demontaż starej infrastruktury Dla wszystkich etapów należy wykonać cały zakres prac przedstawiony w projektach budowlanych i wykonawczych. Ze względu na wymaganą koordynację prac realizowanych przez Wykonawcę przedmiotowego zamówienia a Wykonawcą zadania pn. „Dostawa sprzętu aktywnego oraz systemów instalowanych w serwerowni Urzędu Miasta Mysłowice w ramach zadania „Budowa serwerowni oraz modernizacja okablowania strukturalnego”, Wykonawca musi wykonać prace instalacyjne zgodnie z poniższym harmonogramem: Etap 1 - Przebudowa pomieszczeń – do 30 dni od podpisania umowy Etap 2 - Wykonanie instalacji elektrycznej • Wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie niezbędnym do uruchomienia urządzeń aktywnych w serwerowni i szafach dystrybucyjnych – do 120 dni od podpisania umowy • Wykonanie pozostałych prac do 210 dni od podpisania umowy Etap 3 - Wykonanie instalacji klimatyzacji – do 120 dni od podpisania umowy Etap 4 - Wykonanie instalacji gaszenia gazem – do 120 dni od podpisania umowy Etap 5 - Wykonanie instalacji teletechnicznej i demontaż starej infrastruktury • w zakresie niezbędnym do uruchomienia urządzeń aktywnych w serwerowni i szafach dystrybucyjnych (obejmujące instalację szaf, zasilaczy, okablowania łączącego szafy) – do 120 dni od podpisania umowy • w zakresie pozostałych prac w tym demontażu starej infrastruktury do 210 dni od podpisania umowy III. Etap I W etapie I Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac związanych z przebudową pomieszczenia serwerowni i pomieszczenia gospodarczego. W ramach pierwszego etapu należy dokonać przebudowy pomieszczeń: 1. garażu na pomieszczenie gospodarcze (magazyn) 2. sanitariatu na pomieszczenie techniczne 3. pomieszczenia biurowego na serwerownię. Wykonawca zobowiązany jest wykonanie ww. prac zgodnie z projektem, stanowiącym zał. Nr 4 a do przedmiotowego OPZ. Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1. Prace budowlane • wyburzenie ścianki działowej, • zamurowanie drzwi, • demontaż bramy garażowej, • wykonanie nowego otworu drzwiowego do pomieszczenia technicznego, • instalacja drzwi wewnętrznych (2szt) i zewnętrznych dwuskrzydłowych do pomieszczenia gospodarczego, • demontaż krat okiennych, parapetów, • wykonanie schodów do pomieszczenia gospodarczego, • ułożenie płytek na podłodze w pomieszczeniu gospodarczym, • pomalowanie wszystkich przebudowanych pomieszczenia, • ocieplenie ściany zewnętrznej, • likwidację płytek w pomieszczeniu sanitariatu, • obudowanie ściany sanitariatu płytą karton-gips. 2. Wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej. 3. Prace w zakresie instalacji wentylacyjnej. 4. Prace w zakresie instalacji centralnego ogrzewania • likwidację grzejników, • przebudowę pionów CO. 5. Prace w zakresie instalacji wodnej • likwidację armatury z pomieszczenia sanitariatu. 6. Przygotowanie podłogi i ułożenie wykładziny elektrostatycznej. 7. Przekazanie dokumentacji powykonawczej. Opis prac, wymagania dot. wykonawstwa, pomiarów sprawdzających, dokumentacji powykonawczej, informacji BIOZ ujęto w Projekcie Budowlanym – przebudowa pomieszczeń. Dokumentacja projektowa stanowi integralną część SIWZ. IV. Etap II W etapie II Wykonawca zobowiązany jest do wykonania instalacji elektrycznych, w tym: 1. Wykonanie rozdzielni głównej dystrybucyjnej RGD. 2. Wykonanie linii WLZ dla zasilania rozdzielni piętrowych. 3. Wykonanie rozdzielni dystrybucyjnych. 4. Wykonanie ochrony przeciw przepięciowej. 5. Wykonanie instalacji elektrycznych w pomieszczeniu serwerowni. 6. Wykonanie zasilania rezerwowego rozdzielni RSC 2. 7. Wykonanie połączeń wyrównawczych oraz ochrony przeciwpożarowej. 8. Przekazanie dokumentacji powykonawczej instalacji. Opis prac, wymagania dot. wykonawstwa, pomiarów sprawdzających, dokumentacji powykonawczej, informacji BIOZ ujęto w Projekcie Budowlanym – opracowanie nr 01 i Projekcie Wykonawczym – Instalacje elektryczne. Dokumentacja projektowa stanowi integralną część SIWZ. V. Etap III W etapie III Wykonawca zobowiązany jest do wykonania instalacji klimatyzacji, w tym: 1. Wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczenia serwerowni. 2. Wykonanie instalacji doprowadzania świeżego powietrza do pomieszczenia serwerowni. 3. Wykonanie instalacji ( przyłącza) doprowadzającej wodę wodociągową do pomieszczenia serwerowni. 4. Wykonanie instalacji odprowadzania skroplin z szaf klimatyzacyjnych. 5. Wykonanie instalacji odprowadzania wody. 6. Wykonanie instalacji wentylacyjnej. 7. Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej. 8. Wykonanie połączeń szkieletowych światłowodowych MM OM3. 9. Przekazanie dokumentacji powykonawczej instalacji. Opis prac, wymagania dot. wykonawstwa, pomiarów sprawdzających, dokumentacji powykonawczej, informacji BIOZ ujęto w Projekcie budowlanym – opracowanie nr 04, Projekcie Budowlano Wykonawczym – Instalacje Klimatyzacji. Dokumentacja projektowa stanowi integralną część SIWZ. VI. Etap IV W ramach etapu IV Wykonawca zobowiązany jest do wykonania instalacji gaszenia gazem, w tym: 1. Wykonanie okablowania systemu. 2. Zabezpieczenie pomieszczenia. 3. Wykonanie instalacji systemu gaszenia gazem. 4. Przekazanie dokumentacji powykonawczej instalacji. 5. Szkolenie z zakresu obsługi systemu. 6. Zamurowanie okien. 7. Instalacja klapy odciążającej. System SUG W pomieszczeniu serwerowni zainstalowane zostanie stałe urządzenie gaśnicze. Projektowany system SUG obejmie swym działaniem wyłącznie to pomieszczenie. W pomieszczeniu serwerowni zostanie zainstalowany autonomiczny system SUG, wykorzystujący gaz jako substancję gaśniczą. W stanie wolnym ma być gazem gazem bezwonnym i bezbarwnym. Sprężony w butlach urządzenia gaśniczego ma postać cieczy. Dla temperatury 20oC ciśnienie sprężenia gazu w urządzeniu gaśniczym wynosi około 25 bar. Gaz musi gasić pożary grupy: A – ciała stałe pochodzenia organicznego, przy spalaniu których obok innych zjawisk występuje zjawisko żarzenia, (np.: drewno, papier, węgiel, tworzywa sztuczne, itp.) B - ciecze palne i substancje stałe, topiące się w skutek wytworzonego przy pożarze ciepła (np.: benzyna, nafta, parafina, pak, naftalen, smoła itp.) E – urządzeń elektrycznych pod napięciem (starsze oznaczenie). Stałe Urządzenie Gaśnicze ma za zadanie ugasić pożar w fazie początkowej i utrzymać koncentrację środka gaśniczą w pomieszczeniu przy równoczesnym wystarczającym dostarczaniu tlenu do mózgu. Sterowanie i monitorowanie Stałego Urządzenia Gaśniczego oparte jest na centrali przeznaczonej do tego typu instalacji. Opis prac, wymagania dot. wykonawstwa, kontroli poprawności wykonania, dokumentacji powykonawczej, informacji BIOZ ujęto w Projekcie budowlanym – opracowanie nr 03, Projekcie Wykonawczym – Instalacja gaszenia gazem oraz Projekcie budowlanym zamiennym. Dokumentacja projektowa stanowi integralną część SIWZ. VII. Etap nr V W ramach etapu V Wykonawca jest zobowiązany do wykonania okablowania strukturalnego, tj. Trasy kablowe, w tym: 1. Wykonanie okablowania poziomego 2. Budowę punktów dystrybucyjnych 3. Dostawę szaf dystrybucyjnych 4. Wykonanie okablowania telefonicznego 5. Zabudowę zasilaczy awaryjnych w szafach 6. Demontaż starej infrastruktury kablowej 7. Przekazanie dokumentacji powykonawczej VIII. Wymagania ogólne dotyczące okablowania strukturalnego • Okablowanie strukturalne budowane jest, zgodnie z w/w normami, tj. w konfiguracji gwiazdy/gwiazdy hierarchicznej i przy rygorze, że łącza stałe nie mogą przekroczyć długości 90m. • Wszystkie elementy pasywne składające się na okablowanie strukturalne muszą być oznaczone nazwą lub znakiem firmowym, tego samego producenta okablowania i pochodzić z jednolitej oferty reprezentującej kompletny system w takim zakresie, aby zostały spełnione warunki niezbędne do uzyskania bezpłatnego certyfikatu 25-letniej gwarancji udzielonej bezpośrednio przez w/w producenta; • Minimalne wymagania elementów okablowania strukturalnego pod względem wydajności to Kategoria 6A (komponenty)/ Klasa EA (podstawowa wydajność całego systemu) i zapewnienie możliwości transmisji 10Gigabit Ethernet 802.3an, zaś docelowa wydajność każdego kanału transmisyjnego zbudowanego z kabli miedzianych to Klasa FA; • Liczba i rozmieszczenie stanowisk roboczych przyjęto na podstawie informacji podanych w trakcie wizji lokalnej przez Użytkownika/Inwestora. W trakcie realizacji, ostateczna lokalizacja gniazd logicznych w pomieszczeniach (bez zmiany ich liczby) powinna być ustalona pomiędzy Użytkownikiem, a Wykonawcą; • Okablowanie strukturalne w budynków obsługiwane jest przez Główny Punkt Dystrybucyjny GPD znajdujący się w nowo projektowanej serwerowni oraz 6 Pośrednich Punktów Dystrybucyjnych PPD rozmieszczonych w poszczególnych kondygnacjach; • Punkty dystrybucyjne są zlokalizowane w zaznaczonych na rzutach pomieszczeniach, ewentualne zmiany lokalizacji punktów dystrybucyjnych mają być zaznaczone w dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja przewiduje nadmiar kabla pozwalający zmienić lokalizację punktów dystrybucyjnych w zakresie do 10m; • Projekt przewiduje następujące węzły sieci: o szafa główna GPD w serwerowni, do której „schodzą” się linie z podziemia (tylko nowa część budynku) oraz linie światłowodowe ze wszystkich sześciu szaf (pośrednie punkty dystrybucyjne) znajdujących się w budynku; o 3 pośrednie punkty dystrybucyjne znajdujące się na I piętrze (jedna w nowej części budynku i dwie w starej części), „zbierające” punkty logiczne zarówno z I piętra, jak i z parteru; o 1 pośredni punkt dystrybucyjny na 2 piętrze - w nowej części budynku; o 2 pośrednie punkty dystrybucyjne na 3 piętrze - w starej części budynku („schodzą” się do nich linie z 2 i 3 piętra starej części budynku); • Plan rozprowadzenia okablowania opiera się na koncepcji zachowania ciągów komunikacyjnych w stanie niezmienionym do zastanego, co nie zmieni stanu wizualnego i pozwoli na uniknięcie kolizji związanych z istniejącymi instalacjami podtynkowymi, co do których prowadzenia i lokalizacji brakuje dokumentacji. Okablowanie (wiązki kablowe) będą prowadzone w kanałach kablowych po stronie pomieszczeń, zostawiając nienaruszoną przestrzeń po korytarzach. W każdym pomieszczeniu, w rogu ścian właściwe dla danego pomieszczenia kable zostaną sprowadzone korytem, doprowadzającym do wysokości użytkowej (wskazanej przez Użytkownika) i na tym poziomie zostanie poprowadzone koryto montowane poziomo, na którym zostaną zamontowane gniazda sieci logicznej i dedykowanej sieci zasilającej (dla komputerów). Da to Użytkownikowi możliwość ewentualnej zmiany rozmieszczenia gniazd oczywiście przy odpowiedniej nadmiarowości oraz instalacji kabla transmisyjnego. Montaż osprzętu elektroinstalacyjnego oraz PL ma być realizowany na korycie z wykorzystaniem uniwersalnego uchwytu M45. • Po zakończeniu prac należy dokonać demontażu starej infrastruktury oraz wymagane jest przywrócenie ścian, przepustów w ścianach po demontażu do stanu pierwotnego z uwzględnieniem uzupełnienia ubytków, zagipsowania otworów oraz malowania elementów ściany po demontażu. • wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszelkich niezbędnych materiałów do uruchomienia sieci w tym dostarczenie kabli krosowych zgodnie z przedmiarem. • wykonawca musi skrosować wszystkie zabudowane porty sieci LAN na instalowanych w serwerowni i punktach dystrybucyjnych przełącznikach. • wykonawca musi uczestniczyć w procedurze przepięcia użytkowników sieci na nową infrastrukturę. • odbiór końcowy będzie możliwy po zakończeniu modernizacji i potwierdzeniu działania usług na infrastrukturze będącej przedmiotem postępowania. Wymagania ogólne 1. Wszystkie kable powinny być oznaczone numerycznie, w sposób trwały, zarówno od strony gniazda PL, jak i od strony szafy montażowej. Te same oznaczenia należy umieścić w sposób trwały na gniazdach telekomunikacyjnych w obszarach roboczych oraz na panelach krosowych. Konwencja oznaczeń okablowania poziomego: X / Y / C / gdzie: X – identyfikator szafy, Y – numer panela krosowego, C – numer portu w panelu. 2. Gwarancja na system okablowania strukturalnego ma spełniać poniższe warunki: - gwarancja ma być jednolitą bezpłatną usługą serwisową świadczoną przez producenta okablowania (tj. bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w przyszłości związanych z przeglądami, serwisowaniem czy innymi pracami związanymi z naprawą i powtórną instalacją wadliwych elementów); - ma obejmować całość okablowania miedzianego, światłowodowego oraz telefonicznego wraz z kablami krosowymi i innymi elementami niezbędnymi do budowy sieci takimi jak panele krosowe, gniazda RJ45, adaptery światłowodowe, pigtaile, wieszaki, szafy itp.; - minimalny czas trwania gwarancji (25 lat) ma być udzielany na oficjalnych warunkach, ogólnie znanych i opublikowanych; - gwarancja ma być udzielona przez producenta okablowania bezpośrednio Inwestorowi / Użytkowników. Opis prac, wymagania dot. wykonawstwa, pomiarów sprawdzających, dokumentacji powykonawczej, informacji BIOZ ujęto w Projekcie Budowlanym – opracowanie nr 02 i Projekcie Wykonawczym – Instalacja Teletechniczna. Dokumentacja projektowa stanowi integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium wysokości: 25.000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Uwaga: dokument gwarancji, poręczeń winien zawierać wyszczególnione warunki zapłaty kwoty wadium Zamawiającemu, tj. gdy: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; b) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Wniesione wadium musi zabezpieczać ofertę Wykonawcy przez cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miasto Mysłowice – ING Bank Śląski S.A., numer konta 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: „dotyczy przetargu pn.: Budowa serwerowni oraz modernizacja infrastruktury teletechnicznej w budynku głównym Urzędu Miasta Mysłowice - znak sprawy ZP.271.1.31.2017.JP”. 7. Potwierdzeniem wniesienia wadium w jednej z form określonych w pkt 2, litery b, c, d i e jest oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela, wystawiony na: Gmina Miasto Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41- 400 Mysłowice z oznaczeniem, iż „dotyczy przetargu pn.: „Budowa serwerowni oraz modernizacja infrastruktury teletechnicznej w budynku głównym Urzędu Miasta Mysłowice w ramach zadania „Budowa serwerowni oraz modernizacja okablowania strukturalnego” realizowanego w ramach Projektu „Budowa Mysłowickiej Infrastruktury Informacji Przestrzennej jako narzędzie zwiększenia zakresu i jakości usług świadczonych drogą elektroniczną” realizowanego w ramach Działania 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych, Oś priorytetowa II Cyfrowe Śląskie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.” znak sprawy ZP.271.1.31.2017.JP” , złożony w pok. 305, przed upływem terminu wyznaczonego na dzień składania ofert lub wraz z ofertą. 8. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi spełniać wymagania wynikające z uPzp w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszym SIWZ. 9. Kopia dokumentu, o którym mowa w pkt 7, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, powinna być dołączona do oferty lub w przypadku składania wraz z ofertą – trwale z ofertą złączona ma być kopia dokumentu, a oryginał umożliwiać ma jego zdeponowanie odrębnie od oferty. 10. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w jednej lub kilku z wybranych przez siebie form, o których mowa wyżej w pkt 2 ppkt a) do e) SIWZ. 11. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 uPzp) wadium w formie pieniężnej może być wniesione przez dowolnego wykonawcę. 12. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium może być wniesione przez dowolnego wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 13. Wykonawca odrzuca ofertę, która nie była zabezpieczona wadium. 14. Zamawiający dokona zwrotu wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 15. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. W przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 uPzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, tj. gdy: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podwykonawstwo na zasadach określonych w art. 36a, art. 36b, art. 36ba uPzp. 1.1. Na podstawie art. 36a ust. 1 uPzp, wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1 uPzp. 1.2. Zgodnie z art. 36b ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1A i 1B do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Na podstawie art. 36b ust. 1a uPzp, w przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający zażąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 1.3. Zgodnie z art. 36ba ust. 1 uPzp, jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp. Zgodnie z art. 36ba ust. 2 uPzp, jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zapisy, o których mowa wyżej stosuje się wobec dalszych podwykonawców. Zgodnie z art. 36ba ust. 4 uPzp, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 2. Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) dokument potwierdzający wniesienie wadium; c) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 2D do SIWZ. 3. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 4. Art. 26 ust. 3 i 4 uPzp ma również zastosowanie w odniesieniu do listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub do informacji o przynależeniu do niej (Załącznik Nr 2C do SIWZ). 5. Na podstawie art. 26 ust. 2 uPzp , Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp. 6. Oświadczenia należy przedstawić tylko w formie oryginału, dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z tym jednak zastrzeżeniem, że dla pełnomocnictw obowiązuje jedynie forma oryginału albo też odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem. 7. Zgodnie z art. 26 ust. 2f uPzp jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach